Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde jeg kjøpe iPhone 4 nå eller vente til iphone 5 kommer ut, men da er den jo utrolig høy på pris...? eller skal jeg ihvertfal vente til WWDC for å få vite mer. Er egentlig ganske avhengig av telefon akkurat nå, så burde egnetlig skaffe meg en før slutten av uken. Så hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe iPhone 4 nå eller vente til iphone 5 kommer ut, men da er den jo utrolig høy på pris...?

Ryktene sier at neste iPhone ikke kommer før til høsten, så det spørs om du klarer å vente så lenge.

Lenke til kommentar

Det var en ganske omfattene oppgradering fra 3G til 3GS, selv om de var like utvendig.

Oppgraderingen fra første iPhonen til 3G derimot var relativt liten.

Vi får se om formen blir lik, bare med oppgradert innmat. Ikke at iPhone 4 er noen sinke heller :)

Lenke til kommentar

Ergo synes jeg iP4 får en ganske så flott levetid og jeg kan ant. nyte denne fantastiske telefonen i minst 2-2.5 år. Jeg har nå 126 type enkeltapplikasjoner installert som kanskje er litt avskrekkende og ubegripelig for mange men jeg føler fortsatt at jeg ikke har sett mer enn toppe av isfjellet av flotte applikasjoner til denne telefonen.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe iPhone 4 nå eller vente til iphone 5 kommer ut, men da er den jo utrolig høy på pris...? eller skal jeg ihvertfal vente til WWDC for å få vite mer. Er egentlig ganske avhengig av telefon akkurat nå, så burde egnetlig skaffe meg en før slutten av uken. Så hva skal jeg gjøre?

Kjøp Iphone 4.

JEg hadde akkurat samme tanke som deg. Og er nok en som type som kan vente seg litt ihjel på nyere modeller osv...

Pappa ville spandere Iphone 4 på meg, men jeg takket nei da jeg ville vente på nr. 5. (det var for ca en mnd siden). Da frua fant ut at jeg hadde takket nei for å vente på en nyere holdt på hun på å klikke på meg.

Så da ble pappa pent ringt opp igjen - og høflig fikk jeg forklart at jeg ville ha Iphone 4 likevel.

Og du verden for en digg telefon. Beste jeg noensinne har hatt. Og tenker den holder lenge. Hvertfall - Kanskje til Iphone nr 6 kommer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...