Runar Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det ser ut som om denne videoen faktisk kan være 4S: *video* Telefonen i denne videoen har det gamle Voice Memos-ikonet, som ble endret i 4.2. Dette har fått mange til å mene at videoen enten er falsk (jailbreaket) eller viser en testutgave av et tidligere iOS, ikke nødvendigvis iOS 5/iPhone 5. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Nå har jeg brukt en beskyttelse til iPhone 4 som jeg fikk av Apple rett etter lansering pga antenneproblemene. Det er den standard beskyttelsen som ligger rundt telefonen. Som dere ser på bildene under har den laget merker i ramma rundt hele telefonen. Det var litt vanskelig å få noe skikkelig bra bilde, men dere ser tydelige merker over kameraet. Er det mulig å klage på dette? Skal jo ikke være sånn.. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Telefonen i denne videoen har det gamle Voice Memos-ikonet, som ble endret i 4.2. Dette har fått mange til å mene at videoen enten er falsk (jailbreaket) eller viser en testutgave av et tidligere iOS, ikke nødvendigvis iOS 5/iPhone 5. Hvis det da ikke er så enkelt som at det er en av testutgavene som brukes av T-mobile, I såfall er det en testutgave med A5 chip. http://mobilemonopolyexposed.net/apple-testing-out-t-mobile-iphone-oh-and-it-has-an-a5-chip/ http://www.9to5mac.com/63099/apple-floats-iphone-4s-with-a5-chip-to-select-developers-to-prepare-for-next-gen-iphone-2/ Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det blir i allefall spennende å se. Jeg elsker konkurransen mellom Apple og Samsung nå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det blir i allefall spennende å se. Jeg elsker konkurransen mellom Apple og Samsung nå. Det har du helt rett i! Juni blir en spennende måned. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Nå har jeg brukt en beskyttelse til iPhone 4 som jeg fikk av Apple rett etter lansering pga antenneproblemene. Det er den standard beskyttelsen som ligger rundt telefonen. Som dere ser på bildene under har den laget merker i ramma rundt hele telefonen. Det var litt vanskelig å få noe skikkelig bra bilde, men dere ser tydelige merker over kameraet. Er det mulig å klage på dette? Skal jo ikke være sånn.. Kommer det f.eks sandpartikler mellom casen og telefonen, vil de ripe opp telefonen. Casen i seg selv riper ikke opp noe. Dette gjelder alle slike caser, de bør rengjøres med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Og det ser ut som det er ganske mye skitt i området. Selv ville jeg ikke brukt hardcases. Ellers opplever jeg at Wifi av og til detter ut om jeg streamer film til telefonen kombinert med VPN påslått. Noen andre som har opplevd dette? Endret 15. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Gir opp HTC nå, drittlei min HTC Desire. Så tenker å kjøpe meg en iPhone4. Men er det noen som veit sånn ca. når ryktene sier at en ny iPhone blir lansert? i 2012? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ok. men det er vel i USA? og så tar det vel noen måneder før den kommer til Norge? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja, men tror ikke det er snakk om mange måneder. Jeg har ikke tall i hodet, men mener at siden 3G/3GS, så har iPhone kun vært 1 måned, eller i meste fall noen få måneder forsinket i Norge, kontra USA. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Det vil nok bare være noen uker før den kommer i Norge etter lansering i USA. Var vel ikke mer en mnd på iPhone 4, om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
flekken Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei Har oppdatert til en ny versjon av iTunes. Når jeg skal synkronisere min telefon etter dette kommer følgende feilmelding iPhone enheten kan ikke synkroniseres. Det oppstod en ukjent feil. (13019) Flere som har fått dette og vet råd ? Hva kan gjøres ? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det står litt om det her: http://support.apple.com/kb/TS2830 Se om noe av det hjelper Lenke til kommentar
flekken Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det står litt om det her: http://support.apple.com/kb/TS2830 Se om noe av det hjelper Takk skal du ha, da skal jeg kikke litt her. :-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har både iPad2 og iPhone4 men jeg får ikke Wi-fien hjemme hos meg til å funke. Den har fult signal, men loading tiden er helt sinnsykt treig, og noen ganger blir det bare "svarer ikke"(ganske ofte egentlig). Wi fien funker bra på iMacen min, og Macbooken.. bare portbale devicene det ikke funker på. Noen som har noen idè om hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har litt av samme problemet, men bare med streaming tjenester. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Gir opp HTC nå, drittlei min HTC Desire. Så tenker å kjøpe meg en iPhone4. Men er det noen som veit sånn ca. når ryktene sier at en ny iPhone blir lansert? i 2012? Kjøp en samsung galaxy S 2, telefonen som ble kalt perfekt av "pressen" ukesvis før de hadde prøvd den. Endret 17. mai 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 You're doing it wrong. De har jo presser, det er "journalisme" de mangler. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Usympatisk å eie noen på 17 mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå