Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å slette det fra iTunes, men ikke telefonen?

 

 

Prøvd å ctrl-klikke på iPhonen i iTunes (høyreklikk i Windows) og velge «transfer purchases»?

 

Prøvde begge forslagene, men var ikke alle appsa jeg fant i iTunes og dem ble heller ikke overført til itunes når jeg høyreklikka og overførte kjøp...

Men jeg slettet de fra tlf, og lastet de ned på nytt og det ser ut til at det fungerte nå igjen, men gjorde ikke det for noen dager siden :p jaja

Lenke til kommentar

Hehe, ja det skulle jo bare mangle at Galaxy 2 er bedre på de fleste områdene, i og med at den er 1 år nyere. :tease: Jeg har hatt både iphone, og android, og synes at begge har mye bra. Men for meg er android best. Men jeg skjønner ikke vitsen i å "fyre oppunner" i alle disse bedritene ditt vs datt diskusjonene. :no: Det kommer ingenting godt ut av å diskutere hvem som har den beste telefonen. Apple har absolutt sine feil, det samme har android. Til 7 og sist er det personlige preferanser som avgjør. :love:

Lenke til kommentar

Det må være lov å poste seriøse tester, som omhandler produktet som omtales i tråden her, uten å komme med stygge kommentarer. Hehe:)

 

Ta de i android-tåden om du føler behov for det. Denne er tråden omhandler om iPhone 4 og alt annet anses å være OT.

 

Alt om tester har våre amobilsidene sørget for. Så vel mulig der også..

 

Admin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skal ut på tur snart, finnest det en enkel måte å gjøre om 3g til Wifi? slik at jeg kan bruke min bærbare pc på en plass hvor det ikke er wifi?

 

Har JB telefonen.

Med nyeste iOS kan du opprette et Hotspot, slik at du kan dele 3Gen din med andre wifi-enheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

MyWi 4.0 i Cydia gir samme funksjonalitet, uavhengig av iOS-verisjon.

 

takker, regner med at det ikke finnest en gratis ver?

ikke for å oppfordre til noen, men har ikke du jailbreak?

Lenke til kommentar

Telefonen min fikk seg ett skikkelig hikk i dag. Satt å bladde i menyene, hoppet inn og ut av safari og facebook så begynte ting å gå kraftig i sirup. Deretter frøs bildet helt. Måtte holde inn på knappen+home en del ganger før telefonen orket å starte skikkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...