.Anders. Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå gjenoppretter jeg iPhonen min. Tror det er på tide ettersom den har begynt å tulle litt mye i det siste Sikkert greit å gjøre sånt 2 ganger i året. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei, får min nye iphone i morgen, eller i overimorgen og vill ta godt vare på den.. Noen som har noen gode forslag til beskyttelse for riper og om eg skulle mistet den i bakken? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har du prøvd å slette det fra iTunes, men ikke telefonen? Prøvd å ctrl-klikke på iPhonen i iTunes (høyreklikk i Windows) og velge «transfer purchases»? Prøvde begge forslagene, men var ikke alle appsa jeg fant i iTunes og dem ble heller ikke overført til itunes når jeg høyreklikka og overførte kjøp... Men jeg slettet de fra tlf, og lastet de ned på nytt og det ser ut til at det fungerte nå igjen, men gjorde ikke det for noen dager siden jaja Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Android gutta har en tendens til å rote seg inn i feil tråd. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Bare noen som ikke forstår at produkter utvikler seg i løpet av 1 år . Lenke til kommentar
Cheesypoop Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hehe, ja det skulle jo bare mangle at Galaxy 2 er bedre på de fleste områdene, i og med at den er 1 år nyere. Jeg har hatt både iphone, og android, og synes at begge har mye bra. Men for meg er android best. Men jeg skjønner ikke vitsen i å "fyre oppunner" i alle disse bedritene ditt vs datt diskusjonene. Det kommer ingenting godt ut av å diskutere hvem som har den beste telefonen. Apple har absolutt sine feil, det samme har android. Til 7 og sist er det personlige preferanser som avgjør. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Android gutta har en tendens til å rote seg inn i feil tråd. Jepp, fixed nå. En post fjernet. Heretter vil alle førsøk på fanboysdiskusjoner bli slettet og vedkommende vil bli behandlet som uønsket spammer i forumet. Mvh Admin Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det må være lov å poste seriøse tester, som omhandler produktet som omtales i tråden her, uten å komme med stygge kommentarer. Hehe:) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det må være lov å poste seriøse tester, som omhandler produktet som omtales i tråden her, uten å komme med stygge kommentarer. Hehe:) Ta de i android-tåden om du føler behov for det. Denne er tråden omhandler om iPhone 4 og alt annet anses å være OT. Alt om tester har våre amobilsidene sørget for. Så vel mulig der også.. Admin. 5 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Skal ut på tur snart, finnest det en enkel måte å gjøre om 3g til Wifi? slik at jeg kan bruke min bærbare pc på en plass hvor det ikke er wifi? Har JB telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Skal ut på tur snart, finnest det en enkel måte å gjøre om 3g til Wifi? slik at jeg kan bruke min bærbare pc på en plass hvor det ikke er wifi? Har JB telefonen. Med nyeste iOS kan du opprette et Hotspot, slik at du kan dele 3Gen din med andre wifi-enheter. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 har ikke nyeste iOS, finnest det en annen mulighet? Pc'en med itunes som er koblet mot telefonen er på verksted. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 MyWi 4.0 i Cydia gir samme funksjonalitet, uavhengig av iOS-verisjon. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Man kan jo få til det samme ved å bruke BT eller USB-kabelen, trenger ikke nødvendigvis Wifi. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 MyWi 4.0 i Cydia gir samme funksjonalitet, uavhengig av iOS-verisjon. takker, regner med at det ikke finnest en gratis ver? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 MyWi 4.0 i Cydia gir samme funksjonalitet, uavhengig av iOS-verisjon. takker, regner med at det ikke finnest en gratis ver? ikke for å oppfordre til noen, men har ikke du jailbreak? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Det har han, men det finnes betal-apps i Cydia også. Nå er det muligheter å omgå disse, altså få piratkopier av "ulovlig" programvare, men det kan vi ikke snakke om her. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nå er det muligheter å omgå disse, altså få piratkopier av "ulovlig" programvare. Da synker du ganske lavt, etter min mening. Det finnes grenser for hvor gjerrig man kan være. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Mer og mer rykter for at neste generasjon blir å hete iPhone 4S http://pocketnow.com/iphone/analyst-the-name-is-iphone-4s-with-sprint-t-mobile-on-board Det ser ut som om denne videoen faktisk kan være 4S: http://www.youtube.com/watch?v=GNIIhuxxVN4&feature=related Endret 14. mai 2011 av KjellGu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Telefonen min fikk seg ett skikkelig hikk i dag. Satt å bladde i menyene, hoppet inn og ut av safari og facebook så begynte ting å gå kraftig i sirup. Deretter frøs bildet helt. Måtte holde inn på knappen+home en del ganger før telefonen orket å starte skikkelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå