Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i Danmark. Da jeg skrudde på Iphone kom det automatisk mld om at dataroaming ble slått av i utlandet da det kunne koste mye penger.

 

Er tilbake i gamlelandet, men får ikke sendt og mottatt mms meldinger lenger. Har skrudd på dataroamingen igjen. slettet mms innstillingene og lagt dem inn på nytt. Har onecall abonnement og aldri hatt noe problemer før.

 

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar

Har vært i Danmark. Da jeg skrudde på Iphone kom det automatisk mld om at dataroaming ble slått av i utlandet da det kunne koste mye penger.

 

Er tilbake i gamlelandet, men får ikke sendt og mottatt mms meldinger lenger. Har skrudd på dataroamingen igjen. slettet mms innstillingene og lagt dem inn på nytt. Har onecall abonnement og aldri hatt noe problemer før.

 

Kan noen hjelpe?

 

Tror OneCall har hatt problemer i helgen, for jeg har heller ikke kunnet sende og motta mms. Men nå virker det her iallefall :D

Lenke til kommentar

Får ikke sendt eller mottatt MMS uansett hva jeg gjør, jeg... Har gjenopprettet uten å legge til sikkerhetskopi og slettet alle innstillinger og alt det er blitt tipset om. Funket heller ikke på min HTC Desire. Har Telenor. Hadde vært veldig fint hvis noen vet hva jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig gått over til hvit iPhone 4. Selv har min iPhone 4 vært min beste telefon gjennom tidene, har aldri vært mer fornøyd. Eneste som gjorde at jeg byttet til hvit er at det var den jeg skulle ha i utgangspunktet, men den ble jo 9 mnd forsinket dessverre.

Lenke til kommentar

Etter litt tilfeldigheter oppdaget jeg noe i dag. Jeg hadde lånt bort telefonen i går kveld til noen barn for å spille på den. Satt den så på ringing til en justert tid for i dag tidlig.

 

Jeg "forsov" meg et kvarters tid, men ikke mer fordi jeg alltid har en vanlig vekkeklokke som backup. Men det interesante var at telefonen viste på skjermen at den stod å ringte for å vekke meg.

 

Den var ikke satt på stille, selv om alarmklokke da fortsatt skal virke. Ikke lenge etterpå mottok jeg en telefonsamtale hvor jeg oppdaget synderen. Det viste seg at ringelyd var trykket helt ned til laveste volum og dette satt alarmklokken "ut av spill".

 

På en måte logisk, men alikevel merkverdig at alarmklokken ikke har egen volumjustering når den overstyrer "stille modus".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg hadde en dose megauflaks i går kveld. Klarte å glippe telefonen ned i en vask full av vann og den var vel under vann et par sekunder før jeg fikk den opp og ristet vann ut av den og blåste etc. Slo den av så fort som mulig og tørket den med en hårføner en halvtimes tid.

 

Det så dårlig ut et par timer senere når jeg testet den. Den slo seg på men etter 20 sekunder i menyen hang den og skjermen ble sort. Så en halvtime etterpå kom eplet og "working" snurrebassen og dette stod i over 20min til jeg forsøkte å holde home og power inne til den slo seg av.

 

I dag kl. 09:00 forsøkte jeg å slå den på igjen og yes... den virker. Den ser ut til å være 100% ok og har testet en god del så langt.

 

NB!

Hadde jeg ikke hatt på en Pixelskin HD når dette skjedde er jeg redd det hadde gått langt værre da den er super til å gi litt ekstra beskyttelse mot fukt ol. Selvf. kommer vann inn alle åpninger men jeg tror nok det hjalp noe.

Fuktanviseren i 3.5mm hullet har ikke slått ut men nede ved mikrofon/høyttaler ser jeg et svakt rosa skjær bak gitteret så det kan virke som den har slått ut der. Noen som vet hvordan dette skal se ut? Noen som har et bilde? Jeg var ganske rask på med hårføner men gjorde vel ikke noe utslag på dette.

 

Litt surt at det skjedde rett før leggetid da det søvnen ikke ble helt som planlagt med muligens 5000,- skrap liggende på nattbordet he he.

 

 

EDIT:

Hvis fuktindikatoren har slått ut ved mic/høytt, blir det logget tidspunkt for dette?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem/bug:

Det har seg slik at et par spill ligger i iTunes uten å være oppdatert, men på tlf er de oppdaterte. Men hver gang jeg syncer tlf, så blir den versjonen fra iTunes overført til telefonen, så jeg må hele tiden oppdatere spillet. Jeg prøvde også å slette spillet fra tlf, men det resulterte med at iTunes kopierte det tilbake til tlf...

 

Noen som har en aning på hvorfor det skjer? Evenutelt noen flere som opplever det samme? Det har ikke skjedd før. Jeg regner med at jeg kan fikse bugen ved å slette spillet fra itunes og laste det ned på tlf via appstore, men er litt irriterende om det skal fortsette med flere spill og apps fremover...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...