Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp! sier jeg. Jeg er nok ikke den eneste som kommer til å si det kan jeg tenke meg. Er storfornøyd over min iPhone 4, hatt den siden august. Ja, den holder en stund. Jeg har ingen planer med å skifte ut min med femmeren, venter til neste års versjon igjen, ser ikke vitsen i å skifte ny mobil hvert år. Mobilens spesifikasjoner holder i massevis. Er jo en stund til femmeren kommer også...

Lenke til kommentar

Med mindre femmeren får veldig viktige funksjoner som fireren ikke har så vil jeg nok ikke oppgradere på lenge ennå, kanskje ikke før neste versjon igjen. Jeg synes iP4 er en så god telefon og at den stadig øker i verdi med gode apps, at jeg har sluttet å se meg rundt.

Med iP4 synes jeg det meste av utviklingspotensialet nå ligger i iOS. Ikke trenger jeg noe vesentlig bedre mobilkamera enn iP4 har samt at det viste seg at 3G dekningsproblemer jeg har hatt hjemme var pga. den generelle dårlige 3G dekningen her jeg bor og ikke pga. telefonen. Siden dette er min første smarttelefon hadde jeg ikke brukt 3G særlig her ute før.

Hvis jeg skulle bytte så må det være fordi skjermen til iP4 blir hakket litt for annstrengende for mine aldrende øyne innimellom og at en litt større skjerm med samme oppløsning kunne vært å foretrekke. Jeg bruker zoom så mye at det blir nesten for omstendelig å bruke den til en del ting.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har fått et problem med lyden på min iPhone4, når jeg prater med personer og setter telefonen over til høytaler-modus, kan ikke de jeg prater med høre hva jeg sier. Jeg hører dem helt fint. Akkurat som om telefonen min kobler ut stemmen min for støy-gjennkjenning eller noe. Når jeg switcher tilbake til vanlig telefonmodus virker den helt fint.

Hvis jeg bruker kameraet for å filme med, tar den opp både bilde og lyd, så det burde jo ikke være noe galt med microfonen heller.

Jeg fant en tråd på apples diskusjonsforum med folk som har det samme problemet: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2474808&start=0&tstart=0

Noen her som har opplevd dette?

Hva gjorde du?

Ingen?

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle bytte så må det være fordi skjermen til iP4 blir hakket litt for annstrengende for mine aldrende øyne innimellom og at en litt større skjerm med samme oppløsning kunne vært å foretrekke. Jeg bruker zoom så mye at det blir nesten for omstendelig å bruke den til en del ting.

At oppfølgeren får 0,2 tommer større skjerm er en feature som har florert på ryktebørsen.

Lenke til kommentar

Ikke på alle måter, bare alle måter som har med lesing over lengre tid å gjøre. Jeg synes iPaden min er super til ganske mye, men boklesing går rett og slett ikke. Jeg prøvde en Kindle for et par måneder siden, og den var fantastisk god å lese på, langt bedre enn jeg hadde forventet.

Lenke til kommentar

Skal jailbreake iPhonen min, er på 4.3. Har mac, så hvilken jailbreak er den beste å bruke da? :)

EDIT: Fant en som heter PwnageTool, men den er semi-tethered og ikke untethered. Vet ikke helt hva det betyr, men er vel ikke bra... Burde jeg oppdatere til noe nyere også jailbreake?

Endret av CH3Z
Lenke til kommentar

Ikke på alle måter, bare alle måter som har med lesing over lengre tid å gjøre. Jeg synes iPaden min er super til ganske mye, men boklesing går rett og slett ikke. Jeg prøvde en Kindle for et par måneder siden, og den var fantastisk god å lese på, langt bedre enn jeg hadde forventet.

Snakket også om Kindle appen iforhold til iBooks appen! :D Og Kindle Store i forhold til iBooks store! Haha, stor misforståelse her. Jeg ELSKER iPad 2'en til alt sammen inkl. lesing!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...