Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Dere som har kjøpt iPhone 4, er dere fornøyde? Tenker å kjøpe en i morgen, men er fortsatt litt usikker. Og er det noen som vet om de selger iPhone uten abon. på eplehuset? Hørt at de gjør det på eplehuset som ligger ved folketeaterpassasjen :)

Jeg er veldig fornøyd, men nå begynner iPhone 4 å bli gammel. Så spørs hvor økonomisk lurt det er :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min ca en uke nå. Kjempefornøyd. Beste tlf jeg noen gang har hatt... Den er så kjapp og presis og lett å bruke.

Og det er masse god hjelp og hint å få her på forumet.

Det eneste jeg savner litt er sånn god gammeldags T9 ordbok for sms... Det funker best for meg... Har søkt etter det i App, men har ikke funnet noe som dekker norsk språk...

Jeg tlf en klar terningkast 6.... og jeg er veldig glad jeg bare kjøpte fremfor å gå å vente og lure på en Iphone 5 om og når den kommmer.....

Lenke til kommentar

Ok, da fjernet du det lille jeg hadde av tvil, takk! Det eneste jeg lurer på nå da er om de selger den uten abonnement i en eller annen butikk eller om jeg er nødt til å bestille på nett.

Jeg bestillte min på apple.com/no og det var "kjapt, trygt og billig" :thumbup:

Endret av Infinity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, da fjernet du det lille jeg hadde av tvil, takk! Det eneste jeg lurer på nå da er om de selger den uten abonnement i en eller annen butikk eller om jeg er nødt til å bestille på nett.

Jeg bestillte min på apple.com/no og det var "kjapt, trygt og billig" :thumbup:

Får gjøre det jeg også :) Takker for svar!

Lenke til kommentar

Jeg har fått et problem med lyden på min iPhone4, når jeg prater med personer og setter telefonen over til høytaler-modus, kan ikke de jeg prater med høre hva jeg sier. Jeg hører dem helt fint. Akkurat som om telefonen min kobler ut stemmen min for støy-gjennkjenning eller noe. Når jeg switcher tilbake til vanlig telefonmodus virker den helt fint.

Hvis jeg bruker kameraet for å filme med, tar den opp både bilde og lyd, så det burde jo ikke være noe galt med microfonen heller.

Jeg fant en tråd på apples diskusjonsforum med folk som har det samme problemet: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2474808&start=0&tstart=0

Noen her som har opplevd dette?

Hva gjorde du?

Lenke til kommentar

Har blåtann i bilen. Alle tlf jeg har hatt har koblet seg til automatisk hver gang jeg starter bilen.

Men ikke iPhonen. Det må gjøres manuelt - selv om blåtann på tlf alltid står på og bilen ligger inne som enhet å koble seg til.

Noen som ser hva problemet kan være. ?

Lenke til kommentar

Det hender meg også en gang i blant, men jeg mistenker at spilleren blir forvirret av maskinen min inne som også har blåtann, og prøver å kople seg til den.

Jeg måtte skru maskinen av da jeg skulle kople sammen spiller og telefon første gangen f.eks

Når jeg tenker etter har dette skjedd bare når andre enheter med blåtann aktivt har vært i nærheten etter det jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Irriterende bra rekkevidde på bluetooth i allefall. 3-4 ganger nå så har samtalen min plutselig blitt brutt. Hva skjer, joda fruen setter seg i bilen, vrir om på tenningen og vips så er jeg online i bilen. Og hun trykker selvfølgelig på legg på knappen siden hun ikke skjønner hva som skjer :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når den først er synca med telefonen skal det skje automatisk hver gang. Må du koble den på manuelt hver gang du setter deg inn i bilen?

Ja sånn har det vært nå med fire til fem forskjellige telefoner. Men ikke med Iphonen. Har ingen andre konkurrerende blåtann signal m meg i bilen.

Skal slette enheten i bil og telefon og prøve på nytt..

Irriterende bra rekkevidde på bluetooth i allefall. 3-4 ganger nå så har samtalen min plutselig blitt brutt. Hva skjer, joda fruen setter seg i bilen, vrir om på tenningen og vips så er jeg online i bilen. Og hun trykker selvfølgelig på legg på knappen siden hun ikke skjønner hva som skjer :p

Samme har skjedd hos meg med de andre telefonene....

Må prøveå finne ut av dette her. fryktelig tungvindt.

Lenke til kommentar

Noen som har JB 4.3.2? Er det stabilt? Hvilken JB isåfall?

jeg brukte denne. Gikk fra 4.2.1 og merket spesielt batteritiden ble MYE bedre når wifi er på og tlf er i hvilemodus. hatt JB i to dager uten problemer foreløpig :)

anbefaler forøvrig denne tråden, har tidligere vært nevnt i cafeen at JB ikke er ønskelig å diskutere her

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...