Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min har hengt seg opp

eplet kommer innimellom som om du starter den men ingenting skjer

finnes det ingen metode for restart? (hadde jeg kunnet dra ut batteriet hadde jeg gjort det)

Jeg får ikke kontakt med Itunes og det hjelper heller ikke å nappe ut sim kortet

What to do ?

Lenke til kommentar

De skriver om det her:

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=334220

1) Hold buttons sleep + home untill iPhone turns off;

2) Open iTunes;

3) Hold home button and plug the phone to your computer. The phone will turn on and the iTunes + Arrow + cable screen will appear.;

4) iTunes will recover you phone from unsuccessful recovery process.

Verdt et forsøk vil jeg tro :)

Ja nå får jeg liv i systemet, men under systemoppretting kommer feilmelding kode 9 opp og dermed stopper alt opp

Lenke til kommentar

Det kan visst komme av antivirusprogrammet. . .

Error 9: This error occurs when the device unexpectedly drops off of the USB bus and communication stops. This can occur if the device is manually disconnected during the restore process. This issue can be resolved by performing USB isolation troubleshooting, using a different USB dock connector cable, trying another USB port, restoring on another computer, or by eliminating conflicts from third-party security software

Uansett er det mer info her:

http://support.apple.com/kb/ts1275

Edit: Hadde litt mange quoter :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Det kan visst komme av antivirusprogrammet. . .

Error 9: This error occurs when the device unexpectedly drops off of the USB bus and communication stops. This can occur if the device is manually disconnected during the restore process. This issue can be resolved by performing USB isolation troubleshooting, using a different USB dock connector cable, trying another USB port, restoring on another computer, or by eliminating conflicts from third-party security software

Uansett er det mer info her:

http://support.apple.com/kb/ts1275

Edit: Hadde litt mange quoter :)

Takker for alt av innformasjon, har prøvd mye her bortsett fra å kople til en annen maskin uten hell

Jeg har en oppdatering på mors windows maskin og(jeg bruker mc) som jeg får teste i morgen

Kjiiipt dette

Lenke til kommentar

Når jeg er hjemme og på trådløst nett laster Iphonen ned emails og sender dem like kjapt.

Men når jeg er på farten og på mobilnettet lastes også emailene ned, men får ikke sendt om jeg besvarer en. Den havner bare i utboksmappen og blir ikke sendt.

Får sendt den m en gang jeg er hjemme på trådløst nett igjen...

Noen som skjønner hva problemet er?

Det er en online.no konto - og operatør er onecall...

Mobilt nett og mms osv funker så innstillingene skal være ok...

Lenke til kommentar

Legg inn brukernavn og passord på utgående e-posttjener slik du har gjort med inngående.

Det har jeg gjort nå - og det ble verifisert og godkjent.

Har ikke fått testet enda. Må kanskje bare skru av trådløs og se da jeg stort sett sitter innom hus grunnet skade...

Lenke til kommentar

Dere som har kjøpt iPhone 4, er dere fornøyde? Tenker å kjøpe en i morgen, men er fortsatt litt usikker. Og er det noen som vet om de selger iPhone uten abon. på eplehuset? Hørt at de gjør det på eplehuset som ligger ved folketeaterpassasjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...