Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Er det ikke mulig med usb på bilstereo, da? Det har søsteren min.

Opel´s spiller fra den tid har ikke det, får mye ork å bytte den også.

(hadde på gamle bilen, så der var det null stress)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.sgpstore.com/cell-phone/sgp-iphone-4-screen-protector-steinheil-ultra-series.html

 

Steinheil ultra crystal forringer verken utseende eller bruk, sett at man ikkje roter til filmen under installasjon;)

 

Eg hadde zagg invisible shield på min tidligere Desire, en utrolig robust film. Men denne har litt av denne seige følelsen under bruk, og man ser kjappt at man har en film på skjermen. Madammen har sistnevnte film på sin iPhone og det samme kan sies å gå igjen her.

 

Eg er ihvertfall overbevist at ultra crystal er ett mye bedre alternativ tull zagg sine filmer.

 

Takk for tips.

 

Bestilte to pakker på Ebay...

 

Hvor lenge holder en film?

 

Noen som kan anbefale enn annen beskyttelse enn Steinheil Ultra Crystal. Den likte jeg dårlig.

 

 

Jeg ønsker en blank film.

Lenke til kommentar

Den jeg fikk av steinheil var blåaktig. Den var ellers veldig matt og utrolig utsatt for riper.

Litt lim satt igjen etter stickeren - prøvde å tørke m medflg klut. Resultat = en haug m riper.

 

Frua kjøpte et Incipio deksel hvor to filmer fulgte m - de var bedre synes jeg. Men det var litt voldssomt å måtte kjøpe deksel også.

 

Ønsker universal/ blank. Ikke blå. Speil, sotet osv.....

Gjerne en som er mindre utsatt for fett finger merker osv

 

Ser Steinheil har flere typer - kanskje den som er heter Ultra Fine passer meg bedre. Den ser hvertfall universal ut - og er hakket tynnere. Noen erfaring med den?

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Den jeg fikk av steinheil var blåaktig. Den var ellers veldig matt og utrolig utsatt for riper.

Litt lim satt igjen etter stickeren - prøvde å tørke m medflg klut. Resultat = en haug m riper.

 

Frua kjøpte et Incipio deksel hvor to filmer fulgte m - de var bedre synes jeg. Men det var litt voldssomt å måtte kjøpe deksel også.

 

Ønsker universal/ blank. Ikke blå. Speil, sotet osv.....

Gjerne en som er mindre utsatt for fett finger merker osv

 

Ser Steinheil har flere typer - kanskje den som er heter Ultra Fine passer meg bedre. Den ser hvertfall universal ut - og er hakket tynnere. Noen erfaring med den?

 

Blåaktig?? Da har du glemt å ta av "beskyttelsen" til Steinheil'en!

 

Se på denne du:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med appen til WiMP? Jeg får ikke logget på, og jeg er 100% sikker på at både telefon nr og passord er rett. Har prøvd ihvertfall i 2 timer nå med jevne mellomrom. Kan det være fordi jeg har jailbreaket telefonen? Det kommer opp at det er feil mobilnummer eller passord, men det funker helt fint på pcen.

Lenke til kommentar

Den jeg fikk av steinheil var blåaktig. Den var ellers veldig matt og utrolig utsatt for riper.

Litt lim satt igjen etter stickeren - prøvde å tørke m medflg klut. Resultat = en haug m riper.

 

 

Eg kjenner meg overhodet ikke igjen i det du sier her. Av alle filmer eg har sett folk bruke, er dette den som er mest naturlig å bruke sammenlignet med en naken skjerm. At den er mer utsatt for riper enn f.eks Zagg sine seige filmer skal eg vere enig i :) Blåaktig? Min er krystall klar, som navnet tilsier :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Den jeg fikk av steinheil var blåaktig. Den var ellers veldig matt og utrolig utsatt for riper.

Litt lim satt igjen etter stickeren - prøvde å tørke m medflg klut. Resultat = en haug m riper.

 

Frua kjøpte et Incipio deksel hvor to filmer fulgte m - de var bedre synes jeg. Men det var litt voldssomt å måtte kjøpe deksel også.

 

Ønsker universal/ blank. Ikke blå. Speil, sotet osv.....

Gjerne en som er mindre utsatt for fett finger merker osv

 

Ser Steinheil har flere typer - kanskje den som er heter Ultra Fine passer meg bedre. Den ser hvertfall universal ut - og er hakket tynnere. Noen erfaring med den?

 

Blåaktig?? Da har du glemt å ta av "beskyttelsen" til Steinheil'en!

 

Se på denne du:

 

Hmm - jeg legger meg flat. IQ = 0.

 

Helt topp den filmen:)

 

Den jeg fikk av steinheil var blåaktig. Den var ellers veldig matt og utrolig utsatt for riper.

Litt lim satt igjen etter stickeren - prøvde å tørke m medflg klut. Resultat = en haug m riper.

 

 

Eg kjenner meg overhodet ikke igjen i det du sier her. Av alle filmer eg har sett folk bruke, er dette den som er mest naturlig å bruke sammenlignet med en naken skjerm. At den er mer utsatt for riper enn f.eks Zagg sine seige filmer skal eg vere enig i :) Blåaktig? Min er krystall klar, som navnet tilsier :)

 

Ja som du skjønner jeg har tabbet meg. :blush:

 

DEt hjalp å fjerne blå besskyttelse

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hahaha!

 

Ok, da kan eg skjønne at du ikke ble så fornøyd med den... :whistle:

 

Til mitt lille forsvar så tror jeg de to pakkene jeg fikk ikke var helt bra. Den beskyttelsen ville nesten ikke av og den delte seg i to, og dro opp hele beskyttelsen igjen. Så ja - det røk fire filmer før det helt ok...

 

Dyrt m Iphone.

 

Jeg bøyer meg i støvet og takker igjen for tipset................

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...