Theo343 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fordi iTunes ikke støtter to brukerkontoer, og man derfor er avhengig av hacks som ikke fungerer så bra? Hva mener du? Det er jo sagt mange ganger i denne tråden at man kan logge på som 2 forskjellige brukere og dermed ha hvert sitt bibliotek? Jeg logger også selv på med forskjellige kontoer i iTunes uten noen problem. Jeg snakker ikke om iTunes Store, men om biblioteket. Jeg forstår det, men det har da en sammenheng så lenge man logger seg på iTunes. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nei, det har ingen sammenheng. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Bruker min iphone i bilen med spotify, men i det siste har jeg hatt problemer med at spotify slutter å spille når jeg gjør noe annet på telefonen (virker ikke som spotify støter multitasking lengre) og at telefonen går i sleepmode hvert 2. min og slutter å spille musikk. Dette skjer selv om telefonen er tilkoblet strøm. Noen som har noen gode råd? Og hvorfor i helvette dekker ikke chess mobilforsikring iphone? Dette kunne ha blitt stykt, fant det heldigvis ut i går når jeg logget inn på min side, men synest at dette er for dårlig med tanke på at jeg har betalt forsikring som ikke gjelder mitt produkt i snart et år. Telefonen er kjøpt gjennom chess og har ikke fått beskjed i noen from at forsikringen ikke lengre dekker iphone. Kan de virkelig forandre en forsikring såpass mye uten å fortelle oss som betaler for tjenesten?! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Og hvorfor i helvette dekker ikke chess mobilforsikring iphone? Dette kunne ha blitt stykt, fant det heldigvis ut i går når jeg logget inn på min side, men synest at dette er for dårlig med tanke på at jeg har betalt forsikring som ikke gjelder mitt produkt i snart et år. Telefonen er kjøpt gjennom chess og har ikke fått beskjed i noen from at forsikringen ikke lengre dekker iphone. Kan de virkelig forandre en forsikring såpass mye uten å fortelle oss som betaler for tjenesten?! Forsikringen slutter å gjelde fra 15. april, fram til det vil Chess mobilforsikring dekke iPhone (jeg har brukt den forsikringen 2 ganger etter at det kom opp på nettsiden deres at den ikke gjaldt iPhone). Og nei, de kan ikke gjøre en så revolusjonerende endring på en forsikring uten å fortelle oss om det. Dette er derfor de sendte et brev hjem til samtlige som har forsikringen og fortalte at fra og med den 15. april vil ikke lenger den gamle forsikringen dekke iPhone. Den nye forsikringen ble annonsert på nettsidene en gang i februar, så det har nå vært en 2-måneders overlappingsperiode hvor begge forsikringene dekker iPhone. Endret 13. april 2011 av Abnegation Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Bruker min iphone i bilen med spotify, men i det siste har jeg hatt problemer med at spotify slutter å spille når jeg gjør noe annet på telefonen (virker ikke som spotify støter multitasking lengre) og at telefonen går i sleepmode hvert 2. min og slutter å spille musikk. Dette skjer selv om telefonen er tilkoblet strøm. Jeg opplevde det samme under én kjøretur, men så forsvant problemet uten at jeg gjorde noe spesielt. Du kan jo prøve å restarte telefonen, eller koble den til og fra bilen et par ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noen som har noe god erfaring med en iPhone 4 FM-sender. Gjerne hvor du kjøpte den også. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 MysticoN: Jeg har hatt samme problem med appen "Tuner" et par ganger, og da har det løst seg ved å tvangsavslutte appen og starte den igjen. Tenker da på å tvangsavslutte den ved å først gå ut av den på vanlig måte, for deretter å åpne "recent apps"-oversikten og avslutte den derfra også. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har også samme problemet med Spotify, hjelper å slå av og på telefonen om det skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noen som har noe god erfaring med en iPhone 4 FM-sender. Gjerne hvor du kjøpte den også. Jeg prøvde en billig FM sender jeg kjøpte fra komplett. Den funker fint på radio inne i huset men ikke i bilen. Skeptisk til disse generelt sett da det virker som bilen isolerer mot signalet. Nei, det har ingen sammenheng. Forstår. Så det betyr at alle kontoer jeg logger på med i iTunes bruker samme biblioteket i iTunes? Vil dette gi problemer med forskjellige enheter da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er til bilen jeg tenkte. Antennen sitter forøvrig bak, rett over luka -_- Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Ser ut som noen har fått tilgang til Apples databaser, i hvert fall finnes det nå en permanent unlock som fungerer 100% uten jailbreaking. Altså på samme måte som netcom og telenor låser opp. http://cutyoursim.com/?page_id=70 Det er dyrt 1000kr, men har du gått på en smell er det bedre enn ingenting. I følge flere twitter-annonsering av kjente jailbreak-folk fungerer unlocken 100% prosent. http://twitter.com/#!/search?q=%23CutYourSim Så det er dyrt, men det er en permanent factory unlock som fungerer uavhengig av firmware, operatør eller baseband. Man bør dog ha http://www.freakgeeks.com/2011/5104/why-new-remote-iphone-unlocking-services-can-be-risky/ i bakhodet. Endret 13. april 2011 av p-trus Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noen som har noe god erfaring med en iPhone 4 FM-sender. Gjerne hvor du kjøpte den også. Jeg har dårlig erfaring med FM-tuner til iPhone. Jeg hadde en litt eldre variant som man plugger til i minijack-porten. Etter jeg plugget den til én gang, fikk jeg hele tiden den meldingen som sier "tilbehøret er ikke støttet av iPhone" eller noe lignende, selv om den ikke var koblet i, og jeg skrudde av og på telefonen. Jeg måtte gjenopprette telefonen til slutt, og jeg er ikke engang sikker på om det hjalp (den dukket fortsatt opp en gang i blandt). Nå har jeg iPhone 4, og kommer ikke til å plugge den FM-senderen jeg har til iPhone i hvertfall. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er til bilen jeg tenkte. Antennen sitter forøvrig bak, rett over luka -_- Jeg har også antennen bak rett over luka. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Forstår. Så det betyr at alle kontoer jeg logger på med i iTunes bruker samme biblioteket i iTunes? Vil dette gi problemer med forskjellige enheter da? Egentlig ikke. Det mest åpenbare problemet kommer hvis dere er to brukere som hører på samme podcast hver for seg: det funker rett og slett ikke! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bruker min iphone i bilen med spotify, men i det siste har jeg hatt problemer med at spotify slutter å spille når jeg gjør noe annet på telefonen (virker ikke som spotify støter multitasking lengre) og at telefonen går i sleepmode hvert 2. min og slutter å spille musikk. Dette skjer selv om telefonen er tilkoblet strøm. Samme her. Merket at den sluttet å spille når jeg låste mobilen. Men nå skjer det ikke lenger. Rart. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Er det flere en meg som har dette "problemet" med AppStore? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jepp, la merke til det i går Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hehe, bra det ikke bare er meg da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen som har noe god erfaring med en iPhone 4 FM-sender. Gjerne hvor du kjøpte den også. Jeg har iTrip som fungerer til både iPod og iPhone. Veldig god på alle måter, fram til du får sms eller noen ringer, da det kommer signalstøy over høyttalerne. Skulle gjerne visst om et alternativ som ikke kommer med slik støy. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er det ikke mulig med usb på bilstereo, da? Det har søsteren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå