.Anders. Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er det umulig å bruke iphone 4 uten simkort? Har fått en iphone 4, men har enda ikke fått micro-sim, men vil så gjerne prøve ut telefonen. Ja, så lenge telefonen er aktivert kan du bruke den uten sim-kort Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Finn frem en god saks og klipp til kortet ditt. Ligger haugevis av video snutter på youtube som kan hjelpe deg igang. Er rimlig enkelt, og man trenger ikke være rakketforsker engang. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da har jeg klippet og sakset litt. Funker gull den metoden! :!: Dette er min første iphone, og denne skuffer ikke! Er faktisk imponert over hvor enkel den er i bruk. Er det noen apps man MÅ ha? Jeg har nå installert facebook, postens pakkesporing app og nettavisen. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da har jeg klippet og sakset litt. Funker gull den metoden! :!: Dette er min første iphone, og denne skuffer ikke! Er faktisk imponert over hvor enkel den er i bruk. Er det noen apps man MÅ ha? Jeg har nå installert facebook, postens pakkesporing app og nettavisen. Angry Birds! Infinity Blade Mega Jump Lenke til kommentar
Noble Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ta utfordringen, ha en iPhone uten spill! Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er det noen som har erfaringer med micro sim adapter? Altså et adapter som gjør micro simkortet om til et vanlig simkort. Fungerer det? Stress med to forskjellige numre og simkort! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er det noen som har erfaringer med micro sim adapter? Altså et adapter som gjør micro simkortet om til et vanlig simkort. Fungerer det? Stress med to forskjellige numre og simkort! Det funker som bare det! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spørs litt på telefon det! Å bruke adapter i en 3G/3GS kan fort være farlig. På de fleste skal det gå bra, men en skal være litt obs så man ikke ødelegger de kontaktene som stikker ut. Har klart å ta knekken på en telefon der (HTC Diamond Pro 2)... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ta utfordringen, ha en iPhone uten spill! Jeg har spill på min, men det ble med 1 test på hver av spillene og har ikke spilt siden. Det er unger som stort sett spiller på den på bilturer ol. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Jeg hadde et micro-SIM-adapter, eller har det jo enda, men bruker det ikke lengre. Det ødela til slutt mobilen jeg brukte det i (en Xperia X1). Jeg har to nummer, et norsk og et engelsk, og det beste hadde jo vært å kunne bruke begge nummer samtidig i tilfelle noen ringer eller melder det det nummeret jeg ikke bruker akkurat da. Men etter en stund med micro-SIM-adapter og mye kluss når jeg skulle ta det ut og inn, så ble mobilen ødelagt i den grad at den ikke lenger greier å lese noen SIM-kort, sikkert skrapt opp noe der. Så min konklusjon er at det fungerer, men at hvor godt det fungerer kommer an på hvordan SIM-kortet settes inn i mobilen. I Xperia-en måtte jeg presse inn SIM-kortet under en holder, og det var vanskelig og var ofte at micro-SIM-et skled ut av adapteret osv. I lengden så skrapte da altså adapteret opp elektronikken under slik at det ble ødelagt. Men i andre mobiler, f.eks i Nokia N95 hvor man bare legger SIM-kortet (eller da SIM-adapteret) rett ned og så låser den med en mekanisme, så vil det fungere strålende. Endret 10. april 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Dette er bare en mobil til jeg er ute på byen, så er ikke så farlig! Men da skal jeg bestille et sånt adapter! Takk for svar folkens Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg bruker det uten problemer i Nexus One. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Dette er bare en mobil til jeg er ute på byen, så er ikke så farlig! Men da skal jeg bestille et sånt adapter! Takk for svar folkens Er du gæærn?! iPhone 4, bare en mobil til å bruke ute på byen.. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nei, du misforstår. Jeg trenger et micro sim ADAPTER for nettop å slippe og ha med iphone4 ut på byen..Altså, ha med en mobil som ikke er så farlig å miste Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Oja. Begynte å lure på om du var litt skada i huet 1 Lenke til kommentar
flekken Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hei Har store problemer med å finne frem til programmer i tunes. Er på jakt etter et godt foto program til iphone 4 og gode bilspill til iPad. (gaterace) Vet det har vært skrevet mye om dette, men finner ikke det igjen nå. (prøvd både her og på Google). Noen som har gode links til programmer eller kan tipse meg om noen guider eller andre måter eng kan søke i app store på f.feks. Blir veldig taknemlig for hjelp. :-) Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Av bilspill kan Real Racing 2 være et tips Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Real racing 2, hvis man liker GT serien. Må være en av de beste kjøpene til iPhone 4. Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei Kan man synce iphone med Ipad? finnes det ledning som passer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Synke hva? Du har jo alltids itunes eller bluetooth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå