Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wifi Hotspot gjør at mobilen fungerer som en trådløs router for internett og kan serve opptil 5 enheter samtidig.

Tethering over blåtann er å bruke mobilen som modem for internett, som vi har hatt i lang lang tid for mobiler.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Invisible Shield :)

Hvis du bor i Oslo kan du dra innom Dr iPod og få han til å gjøre det for 79,-

Det ble Invisible Shield full body. Eneste ankepunktet med denne er at den gir en litt "seig" følelse når man bruker telefonen. Gir bedre grep da, men...

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt meg en Iphone 4.

Vil gjerne ha et sort deksel (ikke gummi/ bumper)å legge den i. Et som gjør at telefonen ikke bygger noe mer enn den allerede gjør...)

Samt en beskyttelsesfilm å ha på skjermen ( skal være blank/ universal. Ikke speil - sotet etc..) Gjerne den dere har best erfaring med....)

Og hvor får jeg kjøpt dette? (gjerne link)

mytrendyphone??

Andre steder...

Takker for alle anbefalinger..:-)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha så mye stæsj på mobilen sin. Jeg har ingenting rundt, på, eller utenfor min iPhone. Kvalitetsfølelsen av å holde den i hånda minsker betraktelig hvis man skal ha noe rundt den.

Nå har jeg riktignok noen riper, men det må man bare regne med når skjermen og bakdelen er av glass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kvalitetsfølelsen av å holde den i hånda minsker betraktelig hvis man skal ha noe rundt den.

Det er jo smakssak, jeg synes min ble langt bedre å holde etter jeg fikk på stickers.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha så mye stæsj på mobilen sin. Jeg har ingenting rundt, på, eller utenfor min iPhone. Kvalitetsfølelsen av å holde den i hånda minsker betraktelig hvis man skal ha noe rundt den.

Nå har jeg riktignok noen riper, men det må man bare regne med når skjermen og bakdelen er av glass.

Dekselet jeg tenker på vil ikke forandre eller hemme telefonen...

Men det er da valgfritt. Mine telefoner har en tendens til å få seg trøkker så jeg vil være føre var.

Beklager at ikke du skjønner det.

Lenke til kommentar

Ellers så lenge man benytter seg av en beskyttelsesfilm man ikke merker er på, så er man ihvertfall gardert mot riper :)

Kanskje du kan hjelpe meg med navn på de beskyttelsesfilmene du bruker. Høres ut som noe jeg kunne haattt...

Lenke til kommentar

Ikke enig, Pixelskin HD gir en vesentlig bedre følelse at man faktisk har et godt og trygt grep om mobilen fremfor noe glætt og slippery greier man føler man må krampeholde i.

Men man må jo klare å se forskjell på ulike situasjoner og forhold ift. hva som er best.

Jeg bruker som sagt Pixelskin HD for å få et bedre grep om telefon på farten og ute blandt folk, samt for å beskytte den mot fall slik at den ikke knuser når den faller med hjørnet ned eller andre kinkige vinkler som lett ter knekken på den.

Noen plastfilm på skjermen ser jeg derimot ikke noe behov for og virker å direkte hemme funksjonaliteten ift. en kapasitiv touchskjerm eller forringe bildekvaliteten.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ikke enig, Pixelskin HD gir en vesentlig bedre følelse at man faktisk har et godt og trygt grep om mobilen fremfor noe glætt og slippery greier man føler man må krampeholde i.

Men man må jo klare å se forskjell på ulike situasjoner og forhold ift. hva som er best.

Jeg bruker som sagt Pixelskin HD for å få et bedre grep om telefon på farten og ute blandt folk, samt for å beskytte den mot fall slik at den ikke knuser når den faller med hjørnet ned eller andre kinkige vinkler som lett ter knekken på den.

Noen plastfilm på skjermen ser jeg derimot ikke noe behov for og virker å direkte hemme funksjonaliteten ift. en kapasitiv touchskjerm eller forringe bildekvaliteten.

Klarer ikke ut bilder å tyde hva Pixelskin HD er, men størrelsen ser bra ut. Er det gummi, metal, hard plastikk etc....

Lenke til kommentar

De er ikke pen og elegant, bare så det er sagt, men den tilfører et vesentlig bedre grep, ekstra beskyttelse mot kondens og fukt, og feller skjermen litt inn så man kan legge den med skjermen ned uten å få alt mulig smuss på skjermen etc. Samt klart at risikoen for at telefonen knuses når man mister den er langt mindre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

http://www.sgpstore.com/cell-phone/sgp-iphone-4-screen-protector-steinheil-ultra-series.html

Steinheil ultra crystal forringer verken utseende eller bruk, sett at man ikkje roter til filmen under installasjon;)

Eg hadde zagg invisible shield på min tidligere Desire, en utrolig robust film. Men denne har litt av denne seige følelsen under bruk, og man ser kjappt at man har en film på skjermen. Madammen har sistnevnte film på sin iPhone og det samme kan sies å gå igjen her.

Eg er ihvertfall overbevist at ultra crystal er ett mye bedre alternativ tull zagg sine filmer.

Lenke til kommentar

http://www.sgpstore.com/cell-phone/sgp-iphone-4-screen-protector-steinheil-ultra-series.html

Steinheil ultra crystal forringer verken utseende eller bruk, sett at man ikkje roter til filmen under installasjon;)

Eg hadde zagg invisible shield på min tidligere Desire, en utrolig robust film. Men denne har litt av denne seige følelsen under bruk, og man ser kjappt at man har en film på skjermen. Madammen har sistnevnte film på sin iPhone og det samme kan sies å gå igjen her.

Eg er ihvertfall overbevist at ultra crystal er ett mye bedre alternativ tull zagg sine filmer.

Takk for tips.

Bestilte to pakker på Ebay...

Hvor lenge holder en film?

Lenke til kommentar

De er ikke pen og elegant, bare så det er sagt, men den tilfører et vesentlig bedre grep, ekstra beskyttelse mot kondens og fukt, og feller skjermen litt inn så man kan legge den med skjermen ned uten å få alt mulig smuss på skjermen etc. Samt klart at risikoen for at telefonen knuses når man mister den er langt mindre.

Kona har sort deksel som jeg liker kjøpt på PIPIN Apple store. Det er av merke INCIPIO. Men er ikke slik du beskriver at kanten er høyere en tlf. slik at den kan legges på hodet uten av skjerm ikke går nedi...Det er dumt.

Dette er også en slags hard gummi blanding....

Lenke til kommentar

@ Reggy: Har hatt min telefon siden oktober ca. og filmen eg satte på telefonen dagen eg fikk den levert på døren, sitter pr.i dag like godt rundt kantene :) Riper i filmen har det selvfølgelig blitt, men det er som forventet. Liker å tro at dette er riper som kunne ha kommet på selve telefonen dersom eg ikke hadde hatt filmen på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...