Mala Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Eg har opplevd at spillelistene forsvinner ved tilfeldigheter, både på android og iOS platformen...men akkurat ditt tilfelle har eg ingen erfaring med altså. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Flytter til USA til høsten. Har lyst på ny mobil, men kan holde meg litt i skinnet. Kjøpe iPhone 4 nå? Vente til sensommeren og se om en iPhone 5 kommer? Kjøpe iPhone i USA? Spør igjen jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Om du har tid til å vente 2-3 mnd og se om det kommer en iPhone 5, så gjør du det. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Med mindre du skal bo lenge i USA, ville jeg ikke kjøpt iPhone der (den er operatørlåst i 5 år, og 2 års kontrakt). Du må også kjøpe AT&T som ikke har best dekning akkurat, kjøper du Verizon-utgaven vil den være ubrukelig utenfor statene grunnet CDMA-nettverket deres. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 I mitt tilfelle vil ikke en iPhone 5 by på noen forbedringer over hva iPhone 4 har til mitt bruk. Skjermen blir neppe bedre, og jeg trenger ikke dobbeltkjerneprosessor. Eneste som hadde vært morro er vesentlig bedre batteri, men gidder ikke oppgradere med mindre forbedringen er 20%+. Hva annet nytt kan komme i iPhone 5? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ingen antenneproblemer. Bedre front-kamera, (kanskje bedre bak også). Skjermen kan bli bedre mtp lysstyrke eller tykkelse, den kan også bli større (4"). Du trenger kanskje ikke dobbeltkjerne for ytelsens del, men for batterilevetidens del kan det bli svært fordelaktig. Når man ser hvor mye raskere iPad 2 er til å laste nettsider, så tar jeg gjerne en bedre prosessor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Er ganske sikker på at de vil forandre skjermstørrelsen da 3.5" begynner å bli litt smått blant de "store" mobilene. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Vi får se, men ergonomisk sett (i allefall for min del, og jeg har store hender), er 3,5" i dette formatet stort nok hvis man samtidig skal holde telefonen nogenlunde fast ved enhånds bruk. Men jeg kan sikkert tåle en liten økning i skjermstørrelse vil jeg tro Edit: Slettet noen overflødige ord Endret 3. april 2011 av PL610 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det hadde vært interesant om skjermen ble 3.7" eller 4.0". Jeg merker at jeg som er litt oppi årene sliter litt med den lille størrelsen på enkelte ting. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fikk fikset spotify listene, de kom tilbake når jeg slo den av og på. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen formening om det kommer ny Iphone snart må ha ny tlf. , men er villig til å vente hvis en Ihpone 5 slippes til sommeren... Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det har kommet en ny iPhone i slutten av juli de siste 3-4 årene så merkelig om det skulle være noe unntak i år. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Når var det vi begynte å se bekreftet informasjon eks. fra Apple om iPhone 4 i fjor? Endret 4. april 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Den ble annonsert av Apple 07.06. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ergo kan vi forvente noen rykter nå utover, kanskje noen lekkede produktbilder i mai og en annonsering i juni om det kommer. Endret 4. april 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Uff... Noen som vet om noen måte å filtrere Google Reader til å fjerne alle poster med ordet iPhone i topicen? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen som vet hva forskjellen på den nye internettdelingen i det nye iOS'et, og Internet Tethering i nåverende iOS? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hotspot er i iOS 4.3 hvis det var det du mente ? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har versjon 4.1, men har en funksjon som heter Internet Thetering. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Den nye versjonen er trådløs, den gamle versjonen krevde kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå