Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Da var min HTC Hero byttet ut med ny iPhone 4. Foreløpig svært, svært fornøyd.

Var innom elkjøp en tur i dag for å kjøpe display film for å sikre meg mot riper. Kjøpte da en "Gear 4 Mirror Screenshield".

Totalt ubrukelig etter min mening. Skjermen får regnbueeffekt og mister helt sine fargetoner.

Hva anbefaler iPhone - folket?

Anbefaler å drite i å klistre på noe plastbelegg på skjermen. Det ser jo mye verre ut enn en liten ripe eller to. Ikke at jeg skjønner hvordan folk klarer å ripe opp en skjerm av glass. Min 3 år gamle iPhone har ikke en eneste ripe på skjermen, og jeg har aldri brukt noen form for "beskyttelse" på den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du først beskytte skjermen vil jeg VIRKELIG anbefale en ordentlig case. Det koster omtrent det samme som Invisible Shield, men da kan du i tillegg spille bowling med telefonen uten at det gjør noe.

Invisible shield bruker jeg utelukkende på laptopen min, og der gjør den jobben, men på telefonen er det perler for svin.

Lenke til kommentar

iPhone 2G da? :cry:

jeg tror refreshen av 1G (den som kom med 16GB) ble kalt 2G, kanskje det er den du tenker på ?

SÅ søte dere er høres ut som jenter som snakker om biler...søte er dere

Jo takk. Det er bare å korrigere meg om du mener jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at de offisielle navnene er iPhone, 3G, 3GS, 4. Da jeg skrev "ble kalt 2G" så mente jeg at den ble kalt det på blogger osv.

Du har helt rett :yes:

tenke mest på noen av de andre komentarene :innocent:

Lenke til kommentar

Da var min HTC Hero byttet ut med ny iPhone 4. Foreløpig svært, svært fornøyd.

Var innom elkjøp en tur i dag for å kjøpe display film for å sikre meg mot riper. Kjøpte da en "Gear 4 Mirror Screenshield".

Totalt ubrukelig etter min mening. Skjermen får regnbueeffekt og mister helt sine fargetoner.

Hva anbefaler iPhone - folket?

Anbefaler å drite i å klistre på noe plastbelegg på skjermen. Det ser jo mye verre ut enn en liten ripe eller to. Ikke at jeg skjønner hvordan folk klarer å ripe opp en skjerm av glass. Min 3 år gamle iPhone har ikke en eneste ripe på skjermen, og jeg har aldri brukt noen form for "beskyttelse" på den.

Enig..

Har heller aldri på plast på skjermen blir mye mere finger merker..fingerene glir dårligere og det blir masse stygge riper i plasten mye lettere enn på glasset og da er jo poenget borte..har heller ikke klart å ripe opp telefoner med glass skjerm..

Lenke til kommentar

Eg finner det faen meg helt utrolig ironisk at det å gjenopprett telefonen via. Mac OSx og iTunes rett og slett ikke ser ut til å fungere for min del :ermm:

Haha! ja det er litt ironisk :p

Men det kan ha for eks vært noen problemer med noen drivere eller noe annet tull... Fordi på min stasjonære pc, fungerer det ikke å gjenoprette eller JB telefonen. Men på min bærbare pc som snart er 3 år gammel fungerer det uten problemer!

Lenke til kommentar

Fungerer som en drøm under Windows 7 partisjonen min vettu :roll: Har ingen aning om hva som kan vere galt med iTunes og Mac OSx samarbeidet, men optimalt er det ihvertfall ikke :p

EDIT: Okei, nettet ble selvfølgelig kuttet. Og hva skjer...jo man må laste ned oppdateringen på nytt. Forbannet søppelopplegg Apple.Søppel.

EDIT: Eg nekter å tro det!! iTunes får ikke kontakt med serverene...er dette her faen meg mulig??? :ph34r:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har nå hatt telefonen i ett år uten noen som helst form for beskyttelse uten å få riper i den. Kan ikke si at jeg har tatt mer hensyn enn å passe på å ikke ha den i samme lomme som mynter og nøkler. Tåpeligste jeg ser er personer med svære bumpere som skjuler hele den fine telefonen!

Lenke til kommentar

Har nå hatt telefonen i ett år uten noen som helst form for beskyttelse uten å få riper i den. Kan ikke si at jeg har tatt mer hensyn enn å passe på å ikke ha den i samme lomme som mynter og nøkler. Tåpeligste jeg ser er personer med svære bumpere som skjuler hele den fine telefonen!

Godt det er mange slags tåper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...