Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Finnes det måter man kan "styrke" opp batteriet på? Føler mitt har blitt veldig mye svakere i det siste.

Og påvirker små-lading batteriet noe særlig? Har fått en uvane med småladning i ett sett.

Av ren nysgjerrighet, har du iPhone 3GS og har nylig oppgradert til 4.3?

Lenke til kommentar

Smålading, eller såkalt klattlading er bare positivt for batteriet.

Da holdes elektronene bevegelse som Apple skriver om batteriet i MacBook.

Jeg holder personlig en knapp på å lade det helt ut en gang i blant. F.eks en gang i måneden.

Det finnes apps som visstnok skal bedre batteritiden, men om de virker.....?

http://itunes.apple.com/no/app/battery-doctor-pro-max-your/id340171033?mt=8

Lenke til kommentar

Jeg har den appen og kan merke litt forskjell. Den krever at batteriet er under 20% når du begynner å lade, og så skal det lades helt opp. Jeg lader alltid mobilen min over natta. Da har jeg 100% om morgene og det holder LETT ute hele dagen. Jeg har da full lysstyrke og alt av push slått på.

Det du kan gjøre er å skru av push osv hvis du har det på. Når du ikke er i WIFI sone kan du skru det av. Hvis du ikke bruke mobilnettet kan du skru det av også (da kan du ikke sende/motta mms). Lysstyrken kan også settes ned. Jeg ville også prøvd å lade opp mobilen en hel natt.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å oppgradere til iPhone 5, siden jeg nylig gikk til innkjøp av 4ern. Venter heller på iPhone 6 :)

Det som går igjen og igjen, ikke bare med iPhone men alle andre produkter som videreutvikles, er at folk alltid skal vente. (Har vært sånn selv) Dere "venter dere ihjel"!! Når iPhone5 kommer i butikkene har ryktene om iPhone 6 startet, og da er det vel myyyye bedre å vente på den?? For den blir jo helt fantastisk!!

Nei, trenger dere ny mobil nå, så kjøper dere ny mobil nå!!

Lenke til kommentar

At jeg kjøper iPhone 5 er det ingen tvil om og jeg kommer nok til å skaffe den så fort som mulig etter den har blitt lansert. Må også si at iPhone 4 har holdt utrolig bra og det er min beste telefon så langt. Har ingen riper, absolutt ingen riper på mobilen. God kvalitet på mobilen og den kunne jeg sikkert hatt ut året om jeg gadd :p

Lenke til kommentar

Mistet jo min første 4'er i september etter jeg kjøpte den i juli :p Kjøpte en ny i november (grusomme 1-1.5 mnd med min gamle iPhone 3G...) og koser meg stort med min 4 nå, så må nok vente til iPhone 6, hadde vært litt patetisk av meg å kjøpe 5 allerede nå til sommeren . :p

Lenke til kommentar

Først ble min iPhone 4 stjålet (innen tre måneder etter at jeg signerte forsikring), så egenandelen min ble på 1000 kroner.

3 uker etter det igjen, så ble jeg rana med kniv på åpen gate, og da måtte jeg bare ut med 750 kroner i egenandel (det skulle egentlig vært 1200 kroner ettersom det var så tidlig etter forrige sak).

Mitt spørsmål blir da, er det forskjellig egenandel ettersom hva som har skjedd?

Lenke til kommentar

Da var min HTC Hero byttet ut med ny iPhone 4. Foreløpig svært, svært fornøyd.

Var innom elkjøp en tur i dag for å kjøpe display film for å sikre meg mot riper. Kjøpte da en "Gear 4 Mirror Screenshield".

Totalt ubrukelig etter min mening. Skjermen får regnbueeffekt og mister helt sine fargetoner.

Hva anbefaler iPhone - folket?

Lenke til kommentar

Ang. iPhone 5. iPhone 4 var et så stort hopp fra 3gs at jeg ikke kan tenke meg at de er i stand til å gjenta suksessen allerede i juni. Dersom de klarer å hoppe etter Wirkola(!) skal jeg absolutt oppgradere, men fjorårets oppgradering var... Enormt bra!

Lenke til kommentar

Invisible Shield er altfor tykk!

Når jeg dro av Invisible Shield og satt på Sgp Steinheil (http://www.sgpstore.com/cell-phone/apple-iphone/iphone-4/sgp-iphone-4-screen-body-protector-set-steinheil-ex-series.html) fikk jeg en ny telefon:-)Er så tynn at jeg nesten ikke merker det er på beskyttelse, pluss den var utrolig enkel å montere!

Du får med 2stk fullbody sett i pakken, og koster kun 22 dollar pluss frakt så du kommer under 200 kroners grensen...

Fra jeg bestillte til den lå i postkassa gikk det under ei uke, og da ble den sendt fra California!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...