twb Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Syns hele facebook appen er fullstendig random på iPhone. Chatten og notifikasjons systemet virker å vere svært upålitelig. Nei, det der kan ikke stemme. Som kjent har Apple en unik kvalitetskontroll i App Store som luker ut apps med bugs. Det er det som er så flott med Apple, alt bare virker! Om noe likevel ikke virker, så er det brukerfeil. Så jeg bare spør: Hva er det dere gjør feil? Det er spørsmålet. Nei, altså, det der kan bare ikke stemme. 2 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 At facebook-appen og TV2 sporten har gått gjennom skjønner ikke jeg... Er vist ikke så strengt som jeg trodde da. Møkka-apper! Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har også merket at "Bilder" applikasjonen bugger seg. Jeg har 4 albumer inkludert "kamerarull". Noen ganger skyves alle disse albumene oppover skjermen sånn at "kamerarull" blir borte. Noen som har det problemet også? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Det er da mange apps med bugs. Poenget med kvalitetskontroll Appstore er ikke å gjøre alle apps perfekte men å sørge for at vi får minst mulig malware og den slags skit som andre sliter med. Men litt lavnivå trolling som fra twb må man regne med. Endret 21. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 ÅÅHH! Jeg irriterer meg over at aplikasjoner klikker når man skal oppdatere dem. Nå skulle jeg oppdatere Shazham, men den står bare "venter" under appen. Jeg har prøvd å restarte telefonen, men til ingen nytte. Hva skjer nå? Hvor lenge skal det stå "venter" der? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Trykk på ikonet en gang med fingeren for å fortsette oppdateringen... Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har prøvd det og, men det skjer ingenting. Står bare på "venter", men det funka nå. Man må bare gi det tid Fortsatt irriterende Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 At facebook-appen og TV2 sporten har gått gjennom skjønner ikke jeg... Er vist ikke så strengt som jeg trodde da. Møkka-apper! Kan ikke si jeg har store problemer med Facebook-appen. Det hender den bare avslutter seg uten videre, men ellers virker den som forventet. TV2-Sporten får jeg ikke lov å laste ned en gang ... Skype-appen, derimot. Der er det mye fjas. Den kunne trengt en liten opprydding. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Ser at det er utrolig lett å bytte bakdeksel på iPhone 4, vil man miste garantien av det om man bytter bakdeksel på iPhone? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Min iPhone 4 er mistet. Dyp sorg i hjertet mitt nå. Du vil bli savnet, kjære mobil. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Min far sin ble stjelt.. DØD over alle som gjør sånt... skulle ønske jeg kunne svarteliste serienummeret, så iTunes forteller den foran maskinen med telefonen "Denne enheten er blitt innrapportert som stjålet. Vennligst lever telefonen på *adresse". DVS. At den nekter å gjenopprette en stjålet iPhone Lenke til kommentar
twb Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Nummeret som kan stoppe mobiltyven Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ble frastjålet min for et par uker sia. Hadde selvfølgelig klart å dra ut med lite batteri slik at jeg ikke fikk funnet den gjennom find my iphone. Kjøpte meg en HTC DHD og er knallfornøyd, though en del ting jeg savner fra iPhone. Hvordan fungerer egentlig Find My iPhone? Vil jeg kunne spore den opp selv om sim-kortet skulle byttes ut, evt. at telefonen bare blir slått på uten å taste inn sim? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja, det skal gå fint. Så lenge det er påslått i settings, og han som tok den ikke skrur den av, skal du kunne spore den uansett hvilket sim-kort som står i den, også etter den har vært skrudd av og på. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja, det skal gå fint. Så lenge det er påslått i settings, og han som tok den ikke skrur den av, skal du kunne spore den uansett hvilket sim-kort som står i den, også etter den har vært skrudd av og på. Må vel også ha på mobildata også? Men det har vel de fleste med iPhone nå uansett Lenke til kommentar
Edian Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg har i det siste begynt å se meg litt lei av Android. På min Desire HD merker jeg mange ganger at applikasjoner kræsjer og at telefonen lagger eller fryser helt. Android er i utgangspunktet det operativsystemet helt klart jeg liker best, men personlig føler jeg at systemet må "vokse" litt. Det største irritasjonsmomentet er likevel batterilevetiden. Jeg hadde Desire før Desire HD, så jeg visste vel egentlig litt hva jeg gikk til, men jeg angrer litt. Ikke kom og tro at jeg sitter her og sier at jeg generelt sett liker iPhone bedre enn HTC, for HTC sine telefoner er totalt sett meget gode. Det er bare det at jeg føler en trang for en telefon med en mer akseptabel batteritid (jeg vet det ikke finnes touchtelefoner med bra batteritid). Det jeg skal frem til, er at jeg undres hva dere mener om kjøp av iPhone 4 for øyeblikket? iPhone 5 er ikke veldig langt unna, men jeg har en uvane: jeg er svært utålmodig. Hvordan er det med problemene iPhone hadde i starten? Jeg tenker vel egentlig først og fremst på nærsensoren. Har dette på noen måte blitt fikset? Jeg har sjekket litt rundt om iPhone 5, men tør ikke tro på noe enda. Tror dere det blir en iPhone 4,5? Ellers har jeg vurdert Xperia Arc (hadde aldri trodd jeg skulle vurdere en SE-telefon igjen) og LG Optimus 2x (hadde heller aldri trodd jeg skulle vurdere LG). Tanker rundt mitt lille dilemma taes i mot med åpne armer! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Behold telefonen din i noen måneder, du. Gresset er alltid grønnere, men nå er det i tillegg overmodent ;p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Eg ville nok holdt ut, og ventet frem til iPhone 5 lanseringen. Eg er som deg, forbannet utolmodig for den minste ting. Men av og til må man rett og slette tjore seg selv litt fast. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg har i det siste begynt å se meg litt lei av Android. På min Desire HD merker jeg mange ganger at applikasjoner kræsjer og at telefonen lagger eller fryser helt. Android er i utgangspunktet det operativsystemet helt klart jeg liker best, men personlig føler jeg at systemet må "vokse" litt. Det største irritasjonsmomentet er likevel batterilevetiden. Jeg hadde Desire før Desire HD, så jeg visste vel egentlig litt hva jeg gikk til, men jeg angrer litt. Ikke kom og tro at jeg sitter her og sier at jeg generelt sett liker iPhone bedre enn HTC, for HTC sine telefoner er totalt sett meget gode. Det er bare det at jeg føler en trang for en telefon med en mer akseptabel batteritid (jeg vet det ikke finnes touchtelefoner med bra batteritid). Det jeg skal frem til, er at jeg undres hva dere mener om kjøp av iPhone 4 for øyeblikket? iPhone 5 er ikke veldig langt unna, men jeg har en uvane: jeg er svært utålmodig. Hvordan er det med problemene iPhone hadde i starten? Jeg tenker vel egentlig først og fremst på nærsensoren. Har dette på noen måte blitt fikset? Jeg har sjekket litt rundt om iPhone 5, men tør ikke tro på noe enda. Tror dere det blir en iPhone 4,5? Ellers har jeg vurdert Xperia Arc (hadde aldri trodd jeg skulle vurdere en SE-telefon igjen) og LG Optimus 2x (hadde heller aldri trodd jeg skulle vurdere LG). Tanker rundt mitt lille dilemma taes i mot med åpne armer! Deler dine erfaringer anngående HTC kontra iPhone her HTC Xperia X10 etc. er milevis bak iPhone når det gjelder touchskjerm og hastighet. Min far har en X10 og jeg har selv hatt to HTC telefoner og disse virker som leksaker i forhold synes jeg. De funker jo... men krasjer som du sier ganske så ofte. Min iPhone har nå vert påslått i 6 mnd. og ikke en eneste gang har jeg måttet slått den av. Den funker alltid og henger seg aldri. Hender det lagger litt inni mellom, men det er svært sjeldent. Batterikapasiteten er også veldig god synes jeg. Står fint på i tre døgn ved normal bruk. Blir ikke noe annet enn iPhone på meg heretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå