PL610 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fuktindikatorene sitter i hodetelefonkontakten og i 30 pin kontakten. De er lette å se, men godt lys er en fordel. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vamos, hvor leverte du den inn da? På Apple Store der du bor eller til Netcom/Telenor? Just wonderin'. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fikk ordnet alt på den lokale Apple Store. Fyren som jobbet der "godkjente" problemet, så jeg visste egentlig at ny iPhone var på vei. iPhonen måtte likevel inn på "reparasjon", men han fortalte at Apple aldri gidder å reparere. De sender heller ut ny vare. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ok så skal den bli ødelagt så må jeg fort meg i før juli asså *ler* Neida. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg finner ikke fuktindikatorene. Skal de være røde om det har vært fukt der? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ja, skal være røde. La en LED lommelykt eller leselampe lyse inn for å være sikker. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hvis de ikke har vært utsatt for væske skal de selvsagt være hvite, men kan også være svakt rosa uten at de egentlig er utløst. (Hvis jeg husker riktig) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 hos meg ser jeg ingenting, dvs. det går i ett med materialet som er der. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nettopp kjøpt meg iphone 4 32 gig.. Så lurer jeg på går det ann kjøre kontaktene oppmot facebook ? Det funka på min htc DHD Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Njaa, du kan hente profilbildene fra Facebook til kontaktene dine.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Noen andre her som har NetCom og som sliter med å sende SMS? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Har Chess med netcom nett og sms fungerer bra, sendt mye i dag. Forøvrig glad jeg kjøpte 32GB og ikke 16, har nå 6GB ledig uten å ha sløst med plassen. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Satt akkurat med det samme problemet (10 minutter siden). Prøv å gå på innstillinger > generelt > nettverk > dataroaming. Slå dataroaming på, da funka det for meg! Endret 20. mars 2011 av Abnegation Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Åssen gjøre jeg det da ? Du går inn Facebook-appen -> Friends og trykker på "Sync" oppe i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Noen andre her som har NetCom og som sliter med å sende SMS? Leste feil først, men ja, jeg har Chess og sliter med å sende sms. Bra det ikke bare er meg, har rota gjennom alle innstillinger for å finne ut hva jeg hadde gjort galt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det funket en liten stund for meg, før det forsvant igjen. Og det funket ikke å skru av dataroaming. Ser at Facebook blir spammet ned av folk som irriterer seg over problemet, så det er ikke bare oss. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg har merkelige problemer med Facebook. Hver gang jeg går inn uten å sjekke notifications står det at jeg har én notification. Når jeg da går inn igjen på notifications er det bare en gammel som hele tiden dukker opp. Det vil si at jeg alltid må innom notifications for å hindre Facebook å vise at jeg har en notification. Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jepp. Henger stadig igjen en notification. Bugga app virker det som. Er vel heller lite man kan gjøre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg har merkelige problemer med Facebook. Hver gang jeg går inn uten å sjekke notifications står det at jeg har én notification. Når jeg da går inn igjen på notifications er det bare en gammel som hele tiden dukker opp. Det vil si at jeg alltid må innom notifications for å hindre Facebook å vise at jeg har en notification. Noen som har samme problemet? Syns hele facebook appen er fullstendig random på iPhone. Chatten og notifikasjons systemet virker å vere svært upålitelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå