Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ordnet alt på den lokale Apple Store. Fyren som jobbet der "godkjente" problemet, så jeg visste egentlig at ny iPhone var på vei. iPhonen måtte likevel inn på "reparasjon", men han fortalte at Apple aldri gidder å reparere. De sender heller ut ny vare.

Lenke til kommentar

Jeg har merkelige problemer med Facebook. Hver gang jeg går inn uten å sjekke notifications står det at jeg har én notification. Når jeg da går inn igjen på notifications er det bare en gammel som hele tiden dukker opp. Det vil si at jeg alltid må innom notifications for å hindre Facebook å vise at jeg har en notification.

Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Jeg har merkelige problemer med Facebook. Hver gang jeg går inn uten å sjekke notifications står det at jeg har én notification. Når jeg da går inn igjen på notifications er det bare en gammel som hele tiden dukker opp. Det vil si at jeg alltid må innom notifications for å hindre Facebook å vise at jeg har en notification.

Noen som har samme problemet?

Syns hele facebook appen er fullstendig random på iPhone. Chatten og notifikasjons systemet virker å vere svært upålitelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...