Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste noen kommentarer på itavisen eller dinside om at du må sette Telenor som APN under nettverk/internett elns, for at menyen i det hele tatt skal dukke opp... Har selv ikke oppdatert ennå da jeg har JB tlf, så får vi se når jeg orker : P

Btw, til dere som husker "batteri testen min" med å ha wifi på og av. Så har jeg fortsatt like stort strømforbruk når wifi er på, men telefonen ligger i lomma med tastelåsen på. selv etter en gjenopretting og uten JB...

Lenke til kommentar

Det er mest sannsynlig det da ja, fordi i følge komentarene på dinside, så var det folk med ventelo ol shit, som ikke har det valget, så mest sannsynlig har det noe med operatøren å gjøre... men du kan jo prøve å sette apn til noe annet enn O2?

Lenke til kommentar

Jepp, men det er ikke så viktig for meg nå uansett. Jeg antar at det er der problemet ligger nå. Operatører i UK er mer restrikte enn i Norge, så jeg tipper det er det. Kommer hjem til Norge og Netcom om tre uker, så får se om det alternativet popper opp da. Takk for hjelpen. :)

Edit:

Er helt sikker på at det er 4.3, ja. Oppdaterte i går, og sjekka "Om" bare for å se at det stod 4.3.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

På min med 4.3 kan man finne det flere steder. Rett under innstillinger og under nettverk bla. Funger smertefritt med Chess som også tethering gjorde. Som jeg skrev på forrige side blir SSID valgt utfra navnet du har gitt telefonen fra iTunes, dermed skal jeg endre navnet der. Savner også muligheten til å slå av kringkasting av SSID som absolutt ikke er nødvendig etter første handshake.

Blir jo et pent kaos med 145 SSIDer på hver "available networks" listing. I tillegg er det merkverdig at man ikke får flere innstillingsmuligheter som kanaler ol. Det hele virker litt amatørmessig gjennomført i mine øyne.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg og, men begynte ikke å bruke den før mot slutten av 2010 (har hatt iPhone i siden 3G kom til Norge). Før det brukte jeg alltid Apples standard applikasjon, men etterhvert skjønte jeg at den kunne vise +8 grader når det var 0 grader. Helt på trynet!

Jeg savner tross alt en vær applikasjon som minner mer om den på HTC. Finere animasjoner som tar fullt og helt nytte av Retina skjermen. Der er YR helt elendig, men heller en applikasjon som viser riktig :p

Blir det ikke fryktelig dyrt å surfe gjennom hotspot? Vet at jeg ihvertfall bruker fort et par hundre MB på en surferunde på pc.

Jo, det blir fort svert dyrt. Jeg har fri bruk av data på mitt abonnement, men hvis man ikke har det bør man passe på hva man gjør når man surfer gjennom hotspot. 500mb går ganske fort på en PC.

Lenke til kommentar

Hmm, fant ut istad, altså etter å ha hatt tlf ca siden den kom, at ved å snu tlf når man er inne på std kalkulator appen så får man en mye mer avansert versjon av kalkulatoren.

jeg som trudde at jeg kunne telefonen ut og inn :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...