Noble Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=IPHONE4NETCOM16GB overpriiiiiset Haha "Eller betal 3999,- i måneden" Er mer en en billig billeasingavtale. Kunne de krevd meg for 100K om jeg hadde bestillt den på tull? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 iOS 4.3 er ute. Oppdatert 2 stk. iPhone 4 allerede. Fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg venter nok på jailbreaken. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Den kom vel i forrigårs...? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Den kom vel i forrigårs...? Kom jailbreaken til ios 4.3 i forrigårs? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tethered jailbreak har vært ute i nesten en uke ja. (til iOS 4.3) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Virkelig? I kommentarfeltet på TUAW sto det at det kom snart. Men takk, da skal jeg se om jeg finner den. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Er det mulig å skjule det 3G nettet man deler? EDIT: Og endre navn? Endret 10. mars 2011 av .Anders. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er det andre med tele2 som ikke får aktivert internettdeling? Hos meg får jeg ikke en gang opp noe alternativ inne på menyen. Operatørinnstillinger er oppdatert.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Har Tele2, eg har ihvertfall alternativet tilgjengelig i under instillingene, men eg har enda til gode å teste det ut Kan ta en sjekk på det når eg kommer hjem EDIT: Da har testet det ut, og det funket helt supert hos meg Endret 10. mars 2011 av Mala Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg venter med oppdatere til 4.3 til jeg kan lese erfaringer. Et par av de andre oppdateringene har gitt kortere batterilevetid mm. Lenke til kommentar
cydragon Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har oppgradert til 4,3 selv nå.. Men hvordan får jeg til hotspot? Min settings skjerm ser ikke ut som dette i det hele tatt.. Når du sier det, har ikke jeg det heller. MEN, min kollega (som jeg forsåvidt fikk oppgradering av), har den O_O Innstillinger -> Genrelt -> Nettverk -> Under "mobildata" kan du slå på delt nettverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har oppgradert til 4,3 selv nå.. Men hvordan får jeg til hotspot? Min settings skjerm ser ikke ut som dette i det hele tatt.. Når du sier det, har ikke jeg det heller. MEN, min kollega (som jeg forsåvidt fikk oppgradering av), har den O_O Innstillinger -> Genrelt -> Nettverk -> Under "mobildata" kan du slå på delt nettverk. Det løste seg når jeg gikk fra RTM release til offsiell release :-) Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er for tiden på ferie i Usa, og hadde egentlig slått fra meg å kjøpe iphone der, da jeg har hørt at det er umulig å bruke de i norge fordi de er låst til at&t. Men gikk inn en apple store og spurte for moro skyld, og en selger der sa at det går an å kjøpe den helt uten binding. Har det skjedd noen endringer? Så at det går an å få den med verizon her også nå. Er litt lysten på å kjøpe, men må jo være sikker på at det funker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Telefonene som selges direkte av Apple, skal ikke være bundet til noe. Samme som vist du bestiller Iphone fra apple.no Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Uten (kontraktuell) binding, men låst til AT&T ja. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Edit: Nevermind, bruker hotspot nå! Endret 11. mars 2011 av Haakon* Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Oppgraderte til 4.3 i går kveld og det var en lek å få opp wifi hotspot. Fungerte helt strålende og ga en rask og responsiv surfeopplevelse via 3G. Så langt også kun gode erfaringer med 4.3 og gikk opp fra 4.1. Det jeg ikke liker: Nettverket SSID blir navnet du har gitt telefonen og du har ingen opsjon for å slå av kringkasting av SSID. Her burde man få lov å bestemme egen SSID, men jeg får heller endre navnet på telefonen. Stort forbedringspotensiale med litt flere opsjoner her. Samt at det er teit at WiFi klient og Hotspot deler samme valg. Forøvrig er det en maks grense på 5 enheter som kan koble seg til Hotspot, helt greit for meg men dårlig opplyst. Endret 11. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har oppgradert til 4,3 selv nå.. Men hvordan får jeg til hotspot? Min settings skjerm ser ikke ut som dette i det hele tatt.. Når du sier det, har ikke jeg det heller. MEN, min kollega (som jeg forsåvidt fikk oppgradering av), har den O_O Innstillinger -> Genrelt -> Nettverk -> Under "mobildata" kan du slå på delt nettverk. Det løste seg når jeg gikk fra RTM release til offsiell release :-) Man trenger ikke navigere så langt ned, man har valget rett under innstillinger. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg lot hotspot være på i hele dag mest for å sjekke om det bruker unødig strøm, men det var muligens heller motsatt. Selv om jeg surfet mye med iPaden som ikke har simkort. Mulig batteritiden er generelt litt bedre i 4.3? En på jobben lurte på hvorfor han fikk opp et trådløst nettverk med mitt navn på sin iPhone, så funksjonen er visst ikke helt passiv når den ikke brukes. Det ser ut til å fungere greit hittil i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå