Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Tele2, eg har ihvertfall alternativet tilgjengelig i under instillingene, men eg har enda til gode å teste det ut :) Kan ta en sjekk på det når eg kommer hjem :)

EDIT: Da har testet det ut, og det funket helt supert hos meg :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har oppgradert til 4,3 selv nå.. Men hvordan får jeg til hotspot? Min settings skjerm ser ikke ut som dette i det hele tatt..

Når du sier det, har ikke jeg det heller.

MEN, min kollega (som jeg forsåvidt fikk oppgradering av), har den O_O

Innstillinger -> Genrelt -> Nettverk -> Under "mobildata" kan du slå på delt nettverk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har oppgradert til 4,3 selv nå.. Men hvordan får jeg til hotspot? Min settings skjerm ser ikke ut som dette i det hele tatt..

Innstillinger -> Genrelt -> Nettverk -> Under "mobildata" kan du slå på delt nettverk.

Det løste seg når jeg gikk fra RTM release til offsiell release :-)

Lenke til kommentar

Er for tiden på ferie i Usa, og hadde egentlig slått fra meg å kjøpe iphone der, da jeg har hørt at det er umulig å bruke de i norge fordi de er låst til at&t. Men gikk inn en apple store og spurte for moro skyld, og en selger der sa at det går an å kjøpe den helt uten binding. Har det skjedd noen endringer? Så at det går an å få den med verizon her også nå. Er litt lysten på å kjøpe, men må jo være sikker på at det funker..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Telefonene som selges direkte av Apple, skal ikke være bundet til noe.

Samme som vist du bestiller Iphone fra apple.no

Lenke til kommentar

Oppgraderte til 4.3 i går kveld og det var en lek å få opp wifi hotspot. Fungerte helt strålende og ga en rask og responsiv surfeopplevelse via 3G. Så langt også kun gode erfaringer med 4.3 og gikk opp fra 4.1.

Det jeg ikke liker:

Nettverket SSID blir navnet du har gitt telefonen og du har ingen opsjon for å slå av kringkasting av SSID.

Her burde man få lov å bestemme egen SSID, men jeg får heller endre navnet på telefonen.

Stort forbedringspotensiale med litt flere opsjoner her.

Samt at det er teit at WiFi klient og Hotspot deler samme valg.

Forøvrig er det en maks grense på 5 enheter som kan koble seg til Hotspot, helt greit for meg men dårlig opplyst.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det løste seg når jeg gikk fra RTM release til offsiell release :-)

Man trenger ikke navigere så langt ned, man har valget rett under innstillinger.

Lenke til kommentar

Jeg lot hotspot være på i hele dag mest for å sjekke om det bruker unødig strøm, men det var muligens heller motsatt. Selv om jeg surfet mye med iPaden som ikke har simkort.

Mulig batteritiden er generelt litt bedre i 4.3?

En på jobben lurte på hvorfor han fikk opp et trådløst nettverk med mitt navn på sin iPhone, så funksjonen er visst ikke helt passiv når den ikke brukes.

Det ser ut til å fungere greit hittil i allefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...