tiboine Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 […] og jeg har fått svar fra de at de ikke begrenser det noe mer enn vanlig bruk av mobildata Er det teknisk mulig å se forskjell på datatrafikk man bruker ved vanlig bruk av f.eks. Safari, og den du bruker med hotspot-funksjonen? Jeg tviler litt, men… tror da ikke det. men igjen, så har de visst mulighet til det i USA. Hvordan vet jeg ikke. Men har ikke hørt at det er noen operatører i Norge som praktiserer det. Av det jeg har lest om AT&T og diverse mobiloperatører i USA, så er jeg glad å bo i Norge mtp mobilabb:) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei Fikk min iphone 4 i dag, men har et merkelig problem. Når jeg ringer, eller noen ringer meg får jeg ikke lyd, men jeg får lyd når jeg kobler til et headset eller bruker høytaler funksjonen. Men jeg får altså ikke lyd i fra høytaleren over skjermen, de jeg har ringt til sier de hører meg så er ikke noe galt med mikrofonen. Har forsøkt å reinstalere softwaren, men det virket ikke. Må jeg sende tilbake? Eller er det noe mer jeg kan prøve ut? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det teknisk mulig å se forskjell på datatrafikk man bruker ved vanlig bruk av f.eks. Safari, og den du bruker med hotspot-funksjonen? Jeg tviler litt, men… tror da ikke det. men igjen, så har de visst mulighet til det i USA. Hvordan vet jeg ikke. Men har ikke hørt at det er noen operatører i Norge som praktiserer det. Slik jeg forstår det så er det i amerikanske tilfeller snakk om en software-sperre av noe slag, da det er mulig å få både MMS- (var det vel) og hotspotfunksjonalitet gratis ved å jailbreake. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hjelp, nå tror jeg at jeg har gjort det store. Jailbreaket telefonen tidligere i dag for å se om det løste høytaler problemet mitt (noe det ikke gjorde), etter det nullstilte jeg telefonen inne på innstillings menyen til iphone. Nå når jeg slår den på kommer den ikke lengre enn at hodeskallen fra jailbreaken vises, etter en stund stopper loadingen. Får heller ikke kontakt med itunes. Har jeg gjort det nå, eller er det fortsatt håp? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg aner desverre ikke, men mulig du må gjenopprette den til fabrikkinnstillinger. Det er kanskje flere som kan hjelpe med slike problemer i jailbreak-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266604 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg aner desverre ikke, men mulig du må gjenopprette den til fabrikkinnstillinger. Det er kanskje flere som kan hjelpe med slike problemer i jailbreak-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266604 Det jeg tenkt å gjøre, men vet ikke hvordan jeg skal få det til i den tilstanden den er i nå Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Du bare kobler den til i iTunes og gjenoppretter. Jeg er nysgjerrig på hvordan det går. En venninne har samme høytalerproblem Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du bare kobler den til i iTunes og gjenoppretter. Jeg er nysgjerrig på hvordan det går. En venninne har samme høytalerproblem Fikk fiksa telefonen slik at jeg får den på, men høytaler problemet er der fortsatt. Har snakket med telenor og skal få ny telefon, er veldig spent på hvor lang tid det vil ta. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Samme problemet jeg har hatt. Min er for øyeblikket på reparasjon. Ny iPhone skal etter sigende være på vei. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du bare kobler den til i iTunes og gjenoppretter. Jeg er nysgjerrig på hvordan det går. En venninne har samme høytalerproblem Fikk fiksa telefonen slik at jeg får den på, men høytaler problemet er der fortsatt. Har snakket med telenor og skal få ny telefon, er veldig spent på hvor lang tid det vil ta. Det tar ikke lang tid. Hvis den blir hentet på en onsdag, får du den tilbake iløpet av neste uke Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ah, noen flere som ikke har blitt mindre fornøyd med sin telefon etter lanseringen av de siste megahertzkongene fra lite anerkjente produsenter? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva mener du? Enten er jeg veldig trøtt eller dum haha Slik jeg tolker hva du skriver: At selvom det har kommet telefoner med sterkere maskinvare, så er du fortsatt fornøyd med iPhonen? Syns bare det var rart formulert, men som sagt, jeg er trøtt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva mener du? Enten er jeg veldig trøtt eller dum haha Slik jeg tolker hva du skriver: At selvom det har kommet telefoner med sterkere maskinvare, så er du fortsatt fornøyd med iPhonen? Syns bare det var rart formulert, men som sagt, jeg er trøtt Jeg er tydeligvis også trøtt. "noen flere som ikke har blitt mindre fornøyd" O_O Lenke til kommentar
Gadgeteer Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg er tydeligvis også trøtt. "noen flere som ikke har blitt mindre fornøyd" O_O Dette er en helt vanlig negasjon. Man kan godt skrive at man fortsatt er fornøyd, men i denne sammenhengen, der forventninga at man skulle ønske seg noe nytt, så virker negasjonen forsterkende. En negasjon er en logisk setningsdel som ikke må blandes med " motsatt av". Det motsatte av mindre er mer, mens negasjonen til mindre er "ikke mindre". Setningsdelen du reagerer på er derfor logisk riktig. Når det gjelder "megahertzkongene fra lite anerkjente produsenter", så forutsetter nok forståelsen av dette utsagnet en bredere kunnskap om hva som har vært diskutert tidligere i denne eller andre tråder om hvilke fortrinn disse eventuelt skulle ha i forhold til en iPhone. Her må jeg si meg blank. Endret 9. mars 2011 av Gadgeteer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 haha, du gjorde bare vondt verre! *Henter enda en kopp kaffi* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vel eg er ihvertfall førnøyd med telefonen min enda, og kommer nok til å klare meg med denne en stund til. Kanskje eg selger den videre til fordel for iPhone 5 om apple i hele tatt greier å komme med noe nytt uten om design. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg blir bare mer og mer fornøyd med iP4 og oppdager stadig nye sabla verdifulle måter å bruke den på. Forelskelsen er i ferd med å vokse over i en dypere kjærlighet, noe jeg aldri trodde skulle skje med meg og et Apple produkt. Når det er sagt er ikke jeg en "trofast merkemann" så jeg titter på Samsung sin Honeycomb tablet, men da merker man jo selvfølgelig ulempen ved å ikke ha samme leverandør på disse produktene som henger noe sammen. iPad2 er desverre for dårlig og lite aktuell for meg, selv om iP4 traff meg godt. Slik jeg ser det har min iP4 livets rett i mitt selskap i minst ett år til fordi applikasjonene er så sabla gode og bruksområdet bare blir bredere og bedre. Det har vært et veldig godt bekjentskap jeg vil bruke tid på å utvikle. Men det kan som sagt skje at jeg bestemmer meg for samme plattform på tablet og telefon og da er jeg redd Android blir valget, men tiden vil vise om jeg gidder la meg rive med av tablet trenden da jeg har en ypperlig netbook + 13" kraftig laptop. Vurderer også å bygge ut et Sonos nettverk hjemme som støtter både iPhone og Android innblanding. Endret 9. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Noble Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Eneste jeg virkelig savner er en Homescreen of iOS. Trenger ikke flere megahertzer til "gamez" og annet fjortisstull. ENDA bedre batteri og bedre sortnivåer på skjermen hadde derimot vært kos Er så mange geniale bruksområder og applikasjoner til iPhonen at jeg neppe vil bytte platform på en stund. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=IPHONE4NETCOM16GB overpriiiiiset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå