Vesemir Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Anbefaler 32 GB. Jeg har brukt 16 GB etter bare noen uker, så jeg er glad jeg tok den største. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Tror også man får 32GB iP4 vesentlig billigere enn 5800,- ved lansering av iP5 som er få måneder unna. Og hvorfor ikke kjøpe en pent brukt en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da var 4.3 (rc) lagt inn på 4'en Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har oppgradert til 4,3 selv nå.. Men hvordan får jeg til hotspot? Min settings skjerm ser ikke ut som dette i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har oppgradert til 4,3 selv nå.. Men hvordan får jeg til hotspot? Min settings skjerm ser ikke ut som dette i det hele tatt.. Når du sier det, har ikke jeg det heller. MEN, min kollega (som jeg forsåvidt fikk oppgradering av), har den O_O Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kan det være operatøren som har sperret muligheten? Mener å ha lest at det er opp til operatørene om de vil støtte dette eller ikke, nemlig. Så hvilken operatør bruker dere? Kan f.eks. hende Telenor støtter det, mens Netcom ikke gjør det. Eller omvendt, var bare et eksempel. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har Chess, så har NetCom sitt nett.. Om de har sperret det fordi de er redde for at jeg skal bruke mye nett (har ubegrenset), så... Ja. Dårlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Kan det være operatøren som har sperret muligheten? Mener å ha lest at det er opp til operatørene om de vil støtte dette eller ikke, nemlig. Så hvilken operatør bruker dere? Kan f.eks. hende Telenor støtter det, mens Netcom ikke gjør det. Eller omvendt, var bare et eksempel. Jeg og min kollega har begge det samme bedrifts abonnementet. Edit: telenor. Endret 4. mars 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Søker etter oppdateringer, men får ikke oppdatert, står bare at 4.2.1 er seneste oppdateringen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Du må laste ned 4.3 GM ipsw fra internett, og oppdatere manuelt med shift + søk etter oppdateringer i itunes. Forøvrig har jeg kjørt 4.3 lenge (siden beta 1) og har hatt hotspot siden dag 1 med NetCom. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvor mye batteri bruker hotspot funksjonen? Har dere den på hele tiden, eller skrur dere den på når dere skal bruke den? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nå venter jeg til oppdatering kommer ut neste fredag, men hotspot er definitivt noe du ikke har på hele tiden, Det kommer garantert til å sluke ganske mye batteri og vil i tillegg stråle ganske så mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Går hotspot på mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Går hotspot på mobilt bredbånd? Mener du om man kan bruke hotspots hvis man har mobilt bredbånd, eller om bruk av hotspots går på/regnes som mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Går hotspot på mobilt bredbånd? Mener du om man kan bruke hotspots hvis man har mobilt bredbånd, eller om bruk av hotspots går på/regnes som mobilt bredbånd? Skulle kanskje formulert meg bedre der Runar. Det jeg lurer på er om bruken av hotspots går på mobilt bredbånd, så den tar MB og ikke tellerskritt f.eks. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det jeg lurer på er om bruken av hotspots går på mobilt bredbånd, så den tar MB og ikke tellerskritt f.eks. Det går nok på datatrafikk, på samme måte som når du surfer på nettet i dag. Du betaler per MB, ja. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 testet nå 4.3 og hotspot går på MB ikke tellerskritt og hotspot funksjonen fungerer kjempe bra med telenor iallefall Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) er visst ikke så mange som forstår hva hotspot funksjonen innebærer. hotspotfunksjonen er en ruter som deler ut 3g via wlan. og hvis man ikke har en ordentlig dataplan, så kan det koste skjorta. akkurat som om man bruker 3g på mobilen. edit: har brukt hotspot med chess i et år nå. har aldri opplevd noen begrensing fra de. har ikke opplevd det, og jeg har fått svar fra de at de ikke begrenser det noe mer enn vanlig bruk av mobildata Endret 4. mars 2011 av tiboine Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 […] og jeg har fått svar fra de at de ikke begrenser det noe mer enn vanlig bruk av mobildata Er det teknisk mulig å se forskjell på datatrafikk man bruker ved vanlig bruk av f.eks. Safari, og den du bruker med hotspot-funksjonen? Jeg tviler litt, men… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå