Noble Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det beste med iOS 4.3 blir vel kjappere Safari? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Men står det at iOS 4.3 gjelder iPhone også? Jeg finner bare info om iOS 4.3 for iPad. EDIT: fant det nå Så det er "lommeruter" og raskere safari som er forbedret? Endret 2. mars 2011 av .Anders. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Blir artig med WiFi Hotspot. Gleder meg! Jeg ser flere nettsider snakker om at hotspot "garantert" kommer til å koste penger. Dette gjelder vel kun USA? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Blir artig med WiFi Hotspot. Gleder meg! Jeg ser flere nettsider snakker om at hotspot "garantert" kommer til å koste penger. Dette gjelder vel kun USA? Ikke i Norge. Wifi hotspot på mobil er ikke noe nytt. Har brukt det på min mobil det siste året og ikke betalt noe ekstra for det, utenvselve bruken av datatrafikk såklart. Er glad for at vi ikke har like kjipe mobiloperatører her i Norge som i USA. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Tethering er helt åpent på mitt abb så da skal hotspot være det også. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Flere som syns det er utrolig teit at man ikke kan ha pin-kode på simkortet ved gjenoppretting? Eller jeg mener når man skal aktivere telefonen igjen etter en gjenoppretting. Det kunne ihvertfall kommet opp en varsel i itunes like før du trykka gjenopprett eller noe syns jeg Hadde heldigvis andre telefoner i huset og kunne slå av pin koden på simkortet. Men hadde jo vært uten tlf hadde det ikke vært for at jeg har en gammel tlf liggende... Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hallo Jeg er helt ny på iphone fronten.. Så noen snekkere jeg jobba med hadde iphone 4 syns et var veldig stilrein og tøff.. Har nå en htc D HD syns det er veldig stor.. Vil dere anbefale meg og gå over til iphone 4 ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Forventer du et objektivt svar i iPhone 4 caféen? 1 Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hehe jaa fakstisk alle dere har vel sikkert ikke vært appel fan fra første stund av ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har nå en htc D HD syns det er veldig stor.. Vil dere anbefale meg og gå over til iphone 4 ? Er størrelsen det eneste du er misfornøyd med? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ja.. Liker ikke utsesende på den heller. Og er veldig keen på prøve noe nytt Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vent, vi er allerede i mars. iPhone 5 kommer jo til sommeren. Jeg ville i alle fall ikke ha kjøpt en ny iPhone 4 til fullpris nå, spesielt mtp A5-chipen som iPhone 5 kommer til å bruke. Den er utrolig mye bedre enn dagens A4 som står i iPhone 4. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Telefonen er jo omtrentlig likeverdige hvis du kan bli venn med iTunes og disse tingene. Designmessig får du helt klart det flotteste. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skjermen er grunn nok alene til å kjøpe iPhone over DHD Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hehe nei får vel løpe og kjøpe en 32 gig da.. KOster jo kunn 6500 kr Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hoverforskjellen er jo operativsystemet. Ellers er kameraet på iPhone faktiks bedre enn på Desire HD. Skjermen er smak og behag, men den er skarpere på iPhone, men en god del større på DHD. Det som er negativt er at iPhone er mye dyrere enn konkurenten, men jeg syns iPhone er best. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) 5800 er vel prisen for 32GB hos Applestore? Skal du se mye på TV serier og film på telefonen, som jeg hadde litt planer om på buss/tog, så er nok en større skjerm vesentlig bedre og der er nok DHD midt i blinken. Endret 3. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Mange som kjøper 32GB selvom de ikke trenger det. Har du bruk for mer enn 16 da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hehe nei får vel løpe og kjøpe en 32 gig da.. KOster jo kunn 6500 kr Kun 6500,- for en mobil telefon ja, velvel. En iphone, er ihvertfall ikkje vert den prisen der. Ingen annen telefon heller for min del. Men Kjøp heller 32GB utgaven inne på applestore som det blir påpekt over her. Men rent personlig ville eg ventet til iPhone 5 kommer, det er tross alt ikkje så enormt mange mnd. til Eg trodde også at 16GB var nok, men eg gikk likevel for en 32GB iPhone 4. Eg angrer ikke på det i dag for å si det sånn. Eg er veldig glad i musikk, og kjeøper til tider mye cd`er, og disse legger eg inn i itunes og så over på telefonen. I god kvalitet selvfølgelig. Da går plassen ganske kjappt Men folk er jo forskjellige. Endret 3. mars 2011 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå