O276 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Billigste er å kjøpe fra Apple.no, du får ikke unlocket iPhone 4 som du kjøper i utlandet. Kjøpte min i Skottland og den var unlocked, funker som rakker'n den. Btw: Apple sine gadgets er merkevarepriset, ergo kun valutakursen som kan gjøre det besparende.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Flere som opplever å høre meldingstonen uten å ha fått en melding eller noe som helst varsel på programmene? Skjer stadig vekk med meg nå. Et par ganger i uka kanskje. Ingen melding, ingen mail, ingen program-varsler... Nada. kanskje du har fått en mld tidligere som du ikke har "lest". Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nope, er nok ikke det heller. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg tror jeg har opplevd det en gang med mailtonen, men ikke sms nei. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sikker på at det ikke var en annen med iPhone? Jeg var nemlig veldig sikker på at jeg fikk en melding i går, men det viste seg at det var en annen med iPhone nå var jeg riktignok lettere beruset da, men det er jo nesten ingen sms toner å velge mellom og kun en Mail tone, så kan hende Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det er definitivt min. Blir så skuffa hver gang det ikke er noe, siden jeg får relativt lite meldinger. 3 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hehe, nedtur det ble sikkelig skuffa i går selv! hvertfall mtp at jeg venta på en melding! Men da kan jeg ikke hjelpe deg, aldri opplevd det selv så vet ikke Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Trodde en periode jeg fikk meldinger hele tiden og slo av 2-3 varslinger ved ulest melding. 1 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noe nytt om iPhone oppdatering? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noe nytt om iPhone oppdatering? Blir neppe noe før ipad 2 eller hva den vil hete har kommet ut. Vurderer nesten å skaffe en kun til sofasurfing og flyturer. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hadde ikke vært dumt det, men holder meg til iPhone. Så skal jeg kjøpe meg den nye MacBook Pro! Lenke til kommentar
Eidsvold Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Antar at dette er det rette stedet å spørre... Kjæresten min har skaffa seg en iPhone 4, og bortimot hver gang hun skal inn i meldingstrådene så kommer det opp en feilmelding; "Slå på mobildata eller bruk wi-fi for å få datatilgang", men man trenger ikke datatilgang for sms? Er det mms-delen av applikasjonen som vil ha nett? Er dette en feilmelding som kommer på alle iPhone'er? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 MMS trenger mobildata påslått ja. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Antar at dette er det rette stedet å spørre... Kjæresten min har skaffa seg en iPhone 4, og bortimot hver gang hun skal inn i meldingstrådene så kommer det opp en feilmelding; "Slå på mobildata eller bruk wi-fi for å få datatilgang", men man trenger ikke datatilgang for sms? Er det mms-delen av applikasjonen som vil ha nett? Er dette en feilmelding som kommer på alle iPhone'er? Det høres rart ut for meg...er den jailbreaka? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg får den meldinga relativt ofte. Jeg har veldig skjeldent på mobildata og når jeg ikke er tilkoblet wlan får jeg den opp ofte ved meldinger og kontakter (har synca kontaktene mot gmail så sikkert derfor) Edit: jeg har forsåvidt JB telefonen, men jeg fikk opp den meldinga før JB også Endret 1. mars 2011 av dTd Lenke til kommentar
surtei Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er vell bare fordi mobildata ikke er slått på? Lenke til kommentar
Eidsvold Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke jailbreaka. Men altså, man er jo klar over at mobildata er på. Telefonen skal da ikke trenge å minne en på det når man bare skal sende meldinger? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Slår du av MMS i innstillinger vil du ikke trenge mobildata. Jeg har ikke problemet som nevnes, men verdt å forsøke litt. Endret 2. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 iOS 4.3 kommer da 11. mars! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Bekreftet av Apple? Nice. Blir artig med WiFi Hotspot. Endret 2. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå