.Anders. Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Tror jeg må ta en gjenoppretting av telefonen min nå. Har fått random restar flere ganger den siste tiden, så det er nok ett eller annet som ikke går som det skal. Da kommer jeg til å ta sikkerhetskopi før jeg gjenoppretter og så installere gjenopprette fra sikkerhetskopien. Tror dere jeg vil få samme problemet da? Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei Hvordan finner jeg ut at et program kjører i bakgrunnen og trekker strøm, evt er på internett uten at jeg vet det? På min gamle sony kunne jeg trykke på en knapp og så kom det opp et merke som viste at jeg ikke hadde lukket programmet. hvordan er det på Iphonen? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Programmene gjør ingenting i bakgrunnen såfremt du ikke har bedt de om å utføre bestemte oppgaver slik som å streame musikk osv. Navigeringen viser at den gjør noe i bakgrunnen ved at det er en liten "kompassviser" øverst på skjermen, Spotify har en liten "playpil" der. (De eneste to jeg kom på sånn i farten) Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mind the GAP! Trodde nå de hadde fått fixet dette, helt utrolig at dette fortsatt er et problem, selv på et så stabilt nettverk som Verizon! "Consumer Reports Confirms Verizon iPhone 4 Death Grip Problems" http://gizmodo.com/#!5770682/best-stories-of-today-february-25-2011 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det er ganske imponerende at til og med Consumer Reports troller så godt de kan med sin anti-iPhone propaganda. Det er liksom måten å få nye kunder på Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vel, jeg har ingen problemer med antennen, og det jeg har hørt fra bloggere/podcastere i USA er de stort sett enig i at hele greia er et mediaskapt fenomen. Det er i hvert fall konsensus nå, flere måneder etter at det sto på som verst. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Vi har vel sånn ca. 70-80 stk med iphone 4 på jobben, og der går praten livlig om hvor mange som har problemer.. vil vel anta sånn ca 30 av de har opplevd dette, så at det er et problem er jeg ganske sikker på! Og hva har Media og vinne på å gjøre dette til et problem? De som skriver om dette er jo ofte Gizmodo, Engadget osv.. og disse er jo ikke akkurat kjent for og være Apple fiendtlige! Har ikke tenkt og diskutere dette i det vide og breie for det har vel vært skreve sine km om det allerde men har ennå til gode og høre noen i-Fans innrømme at dette er en liten fadese av Apple.. For alltid høre at, ja men har aldri hatt noe problem, eller, jo men en bumper fikser det, det er ATT sitt dårlige nett osv Endret 26. februar 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hadde jeg opplevd det som et problem, ville jeg vært den første til å innrømme det. Men pr. i dag har jeg ikke merket noe som helst til dette fenomenet, men jeg kan få signalet til å falle på alle de frorskjellige telefonene mine, og andres jeg har prøvd hvis jeg vil. Ingen jeg kjenner som har iPhone 4 merker noe som helst til dette "problemet", så bedømt utfra det, vil det for meg og min omgangskrets være et ikke-eksisterende problem kun blåst opp av media 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva har media å vinne på det? Pageviews! 1 Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det mulig å få iphone 4 for under 2-3 tusen? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Uten abonnement? Nei. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 For all del, jeg ser jo også at alle de jeg har snakket med ikke har dette som et stort problem når dekningen er fra helt ok til god, men det vittige er at der vi som regel diskuterer og tester dette er i lunsjrommet og det er i kjelleren på kontorbygget. Her er det veldig dårlig dekning, så her er det mange iPhone4 brukere som for brutt samtalene sine Og det er et veldig fordelaktig sted og teste datahastighet mot en iPhone4 bruker på grunn av de ofte får veldig dårlig overføringshastighet pga de da holder den litt feil;) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Kan man ta den gamle oppbrukte diskusjonen om iP4 "antenneproblemer" i en egen tråd? At telefonen har en designfeil/svakhet her er helt opplagt og vi har visst det i et års tid nå, hvor mye hver bruker opplever dette varierer stort. Dette er old news og diskutert til døde ørten ganger. Og selv folk som ikke er apple fans, eier iP4. Jeg opplever ikke disse problemene, har heller ikke hatt noen problemer med nærsensoren som mange har skreket mye om. Jeg bruker også iP4 til internet tethering fra laptopen (ikke Mac) uten problemer. Har heller ikke problemer med å bruke telefonen selv mot internett i forskjellige områder. I tillegg var det litt artig at jeg stadig har bedre dekning på både wifi og mobilnett med min iP4 vs. kjente med Xperia etc. Endret 26. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva er minste totalpris hvis man skal ha iphone? Går det ikke ann å kjøpe billig i utlandet og jailbreake? Hvorfor I huleste gidder dere å kjøpe iphone hvis det er så sykt dyrt? pappa betaler, eller bare fanboys deluxe? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 5000 kroner er da ikke forferdelig dyrt. Det er vel litt over gjennomsnittet for en god smartmobil, tenker jeg. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det er en dyr telefon, men det går veldig lett å selge den brukt til en god pris når du kjøper ny. Har kjøpt og solgt en iPhone 3G og 3GS, og kun gått ned 1000 kr i forhold til innkjøpspris hver gang. Når jeg kjøpte iPhone 4 så hadde Telenor feilpriset telefonene sine, så nå vil jeg antagelig tjene penger på å selge den brukt i dag. I tillegg har jeg fått prøvd en Nexus One effektivt gratis i noen måneder, så 2000 kr for å ha toppmodeller siden 2008 er ikke så dårlig. Om jeg hadde kjøpt en vanlig telefon i 2008 ville vel den hatt ingen verdi nå, men jeg hadde hatt brukt like mye Billigste er å kjøpe fra Apple.no, du får ikke unlocket iPhone 4 som du kjøper i utlandet. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Flere som opplever å høre meldingstonen uten å ha fått en melding eller noe som helst varsel på programmene? Skjer stadig vekk med meg nå. Et par ganger i uka kanskje. Ingen melding, ingen mail, ingen program-varsler... Nada. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvorfor I huleste gidder dere å kjøpe iphone hvis det er så sykt dyrt? pappa betaler, eller bare fanboys deluxe? Vet ikke hvor gammel du er, men enkelte har faktisk jobb og tjener nok penger til å kjøpe en telefon uten økonomisk støtte fra pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå