Terminat0r Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Noen som tror at iPhone 4 16gb kommer til å gå ned i pris fram til juni? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sjekk prishistorikken til 3GS. Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 http://www.prisjakt.no/product.php?pu=654305 Fra ca 6000,- til 4000.- Med andre ord så vil iPhone 4 mest sannsynlig gå ned i pris til juni? Prisen på 4'ern var jo over 12 tusen kroner i starten, nå er det 4890 Da venter jeg, er ikke så jævlig keen på å ha den.. hvis det hadde vært samme pris i juni som nå hadde jeg kjøpt den! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Prisen på iPhone 4 (16GB) har alltid vært 4890,-, helt siden lansering. Alle andre priser er enten priser med abonnement, eller uoffisielle salg fra importører/privatpersoner. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Og prisene vil nok synke så fort iPhone 5 (eller hva den heter) blir lansert sommeren 2011. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tviler. Det kommer en 8GB iPhone 4 som er billigere og så blir det like priser for iPhone 5. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nå har iPhonen min begynt å restarte hele tiden. Annen hver dag i gjennomsnitt den siste uken kanskje..noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Aldri opplevd det selv, men kan jo kanskje være fordi du kjører for mange apps som tar opp minnet? Har du prøvd å avslutte alle appsa? og en hard reset?(eller hva det kalles) altså at du holder sleep og home knappen inne i ca 15 sek til telefonen slår seg av og på selv. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nei, har ikke det, men kan jo bare avslutte appsa ved å holde dobbelt klikke på home knappen og avslutte derifra? Godt mulig du har rett ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvor lang tid tar normalt en gjenoppretting på iPhone 4? Føler min har stått og kost seg en god stund nå.. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tror ikke det tar mer enn en halvtime. Kommer jo an på hvor mye plass du har brukt osv, men skal ikke ta så lang tid. Det kommer jo også an på om du skal installere en ny oppdatering. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hadde ca 7 GB ledig (32GB), så da tar det kanskje en stund? Uansett...helt latterlig at man ikke får en bedre oversikt over hva som gjenstår under en slik gjenoppretting. For alt eg veit kan den ha hengt seg.. EDIT: Begynner å bli noe utolmodig av å sitte uten telefon telgjengelig. snart 2.5 time etter eg startet gjenopprettingen står den fortsatt "fast" på "Gjenoppretter iPhone-programvare" Tar det rett og slett så lang tid å gjenopprette den datamengden eg hadde på telefonen? Vil evt. dette fungere: Installerer iTunes på en annen PC, plugge i telefonen og kjøre en gjenoppretting der. For og så ved seinere anledning synkronisere den mot iTunes biblioteket på Mac`en min ? Endret 23. februar 2011 av Mala Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det ikke egentlig slik at Wifi skal slå seg av, når en har på tastelåsen(eller kanskje skjermlås:P)? Jeg merker helt syk forskjell på batterilevetiden når jeg har på wifi og ikke. Selv når telefonen har tastelåsen på og ligger i lomma eller på bordet så bruker den mye mer batteri enn når wifi er skrudd av... Jeg mener ihvertfal leste dette for en stundt tilbake, men det fungerer jo isåfall sinnsykt dårlig i praksis... Lenke til kommentar
F!owerpower Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Er det noen her inne som har iphone 4 sammen med netcom italk large?? Lurer veldig på og bestille iphone med dette abn ikveld, men jeg må være sikker på at månedsprisen på 998 ikke overstiges ( og da skal jeg jo selfølgelig ikke ringe for over de 3000 min, el spes.nummer el utland etc...) men kommer det noen plutselige gebyrer eller er dere fornøyd dere som har det? er netcom sin dekning virkelig veldig dårlig?? Håper på svar da jeg har lyst å bestille ikveld! Endret 23. februar 2011 av F!owerpower Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det ikke egentlig slik at Wifi skal slå seg av, når en har på tastelåsen(eller kanskje skjermlås:P)? Jeg merker helt syk forskjell på batterilevetiden når jeg har på wifi og ikke. Selv når telefonen har tastelåsen på og ligger i lomma eller på bordet så bruker den mye mer batteri enn når wifi er skrudd av... Jeg mener ihvertfal leste dette for en stundt tilbake, men det fungerer jo isåfall sinnsykt dårlig i praksis... Nei, WiFi skrur seg ikke av på den måten. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det ikke egentlig slik at Wifi skal slå seg av, når en har på tastelåsen(eller kanskje skjermlås:P)? Jeg merker helt syk forskjell på batterilevetiden når jeg har på wifi og ikke. Selv når telefonen har tastelåsen på og ligger i lomma eller på bordet så bruker den mye mer batteri enn når wifi er skrudd av... Jeg mener ihvertfal leste dette for en stundt tilbake, men det fungerer jo isåfall sinnsykt dårlig i praksis... Nei, WiFi skrur seg ikke av på den måten. Ånei, det var nedtur da hehe, var nesten overbevist om at jeg hadde lest eller hørt om det et eller annet sted Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Må dog si at det var artig å streame film og TV fra Netflix på iP4. Funket helt suverent. Endret 23. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) dTd: Jeg er ganske sikker på at Wifi skal slå seg av automatisk når man låser skjermen (etter kort tid, kanskje et minutt eller så), så lenge telefonen ikke bruker wifi-forbindelsen aktivt. Det ser i allefall ut til at wifi slår seg av når telefonen har hatt skjermen låst en stund og jeg låser den opp igjen, siden det da tar opptil et par sekunder før wifi-symbolet dukker opp i statuslinjen øverst i skjermbildet. Låser jeg derimot skjermen for deretter å låse den opp igjen etter kun noen få sekunder, vil wifisymbolet være aktivt øyeblikkelig, trolig fordi telefonen ikke har rukket å deaktivere wifi-forbindelsen enda. Har i allefall wifi på hele tiden selv, og merker ikke noe til at standbytiden blir redusert som følge av det sammenliknet med når jeg har prøvd å ha det avslått. Wifi skal jo trekke en del strøm, så man burde merke en ganske radikal forskjell på om det er på eller av når telefonen ligger i standby. Endret 23. februar 2011 av Juke Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, har merket det med ikonet selv, men jeg har ikke apps som ligger i bakgrunn som trenger wifi også har jeg ikke på en eneste push varsel... Så jeg syns det er litt merkelig at batteriet tømmer seg så fort med wifi på, om denne teorien skulle stemme... Jeg gjorde en test på skolen i dag, hvor jeg ikke hadde på wifi og brukte knapt tlf. Og hadde da typ 95-97% igjen når jeg dro hjemover. Og med wifi på, med ca lik skoledag og bruk av tlf, ligger batteriet på ca 80% og det er en betydelig forskjell hvertfall mtp at jeg faktisk ikke pleier å være på skolen lenger enn ca 4-5 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå