dTd Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Av en eller annen grunn får jeg opp at iPhonen har vært like mange minutter i ventemodus, som den har vært i bruk. Men det er jo feil, noen tips ? Har slettet alt av apps, restartet den og nullstilt den i iTunes . Har siste oppdatering .. Takker for tips Får det samme selv til tider Jeg lurer på om det ikke har noe med at du bruker tlf mens den lader og tar den ut av laderen samtidig som du bruker den For jeg hadde ikke det problemet før jeg begynte å bruke dock med vekkeklokke som er på hele tiden. Eller så har det kommet av at jeg har jailbreaka den, men det tviler jeg litt på... Edit: la til quote siden posten var på forrige side Endret 15. februar 2011 av dTd Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 I det siste har plutslig fått dårlig/ingen dekning steder jeg før har hatt god dekning. Merket det tilfeldig, men mener det kunn har skjedd i ettertid av 4.2.1 greenpois0n jb. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Prøv tråden dedisert til operativsystemmodifikasjoner fra fjortenåringer, også kjent som jailbreaktråden. 3 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Prøv tråden dedisert til operativsystemmodifikasjoner fra fjortenåringer Fascinerende påstand! 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Prøv tråden dedisert til operativsystemmodifikasjoner fra fjortenåringer, også kjent som jailbreaktråden. hmmmm Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Prøv tråden dedisert til operativsystemmodifikasjoner fra fjortenåringer, også kjent som jailbreaktråden. Mulig det er mer hjelp å få der, men du kan gjerne spesifisere påstanden du kommer med. Skjønner ikke at en må være "fjorten" år for å benytte muligheter for en komplett telefon som gjør det som burde vært mulig i IOS mulig. For øvrig fant jeg ut at det var Cydia applikasjonen "Auto 3g", som skrur av 3g etter X antall minutter som utgjorde problemet. Endret 17. februar 2011 av Skroll 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Idiotisk påstand var det, men alle må få ha sin mening her i livet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 JB tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266604 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 For øvrig fant jeg ut at det var Cydia applikasjonen "Auto 3g", som skrur av 3g etter X antall minutter som utgjorde problemet. Du er enig i at spørsmålet ditt hørte hjemme i den andre tråden. Bra. Så lenge hovedårsaken til at folk jailbreaker er å laste ned betalingsapps gratis er det greit å ha to adskilte tråder. Idiotisk påstand var det, men alle må få ha sin mening her i livet Nå får jeg endelig nattesøvnen tilbake som jeg endelig har fått din bekreftelse på at jeg får mene noe. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Hyggelig å vere til hjelp! Har vert litt lite oppdatert på Apps fronten de siste ukene, er det kommet noe nevneverdig bra som bør sjekkes ut? Enten det er spill eller andre finurligheter Endret 18. februar 2011 av Mala 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Har begynt å bruke VPN litt nå og opplever at den driver å kobler seg ut etter noen minutter. Noen som opplever det samme? Ser ingen parametere for "idle disconnect" eller den slags. Samme VPN forbindelse fungerer fint på PC og VPN leverandøren støtter både iPhone og iPad med full beskrivelse av oppsett. Virker helt ok når jeg bruker applikasjoner men når jeg lar den ligge i fred litt så kobler den ut. Kjører den via WiFi som holder seg påkoblet hele tiden. Endret 19. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 For øvrig fant jeg ut at det var Cydia applikasjonen "Auto 3g", som skrur av 3g etter X antall minutter som utgjorde problemet. Du er enig i at spørsmålet ditt hørte hjemme i den andre tråden. Bra. Så lenge hovedårsaken til at folk jailbreaker er å laste ned betalingsapps gratis er det greit å ha to adskilte tråder. Idiotisk påstand var det, men alle må få ha sin mening her i livet Nå får jeg endelig nattesøvnen tilbake som jeg endelig har fått din bekreftelse på at jeg får mene noe. Noen jb faktisk bare for å ha flere muligheter, winterboard, sbsettings med flere. Er ikke alle som installerer instalius for å laste ned gratis apps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Oppdaget akkurat et lite, lite kakk i venstre hjørne av telefonen min. Jeg trenger case, pronto. Noen forslag til noe som både er solid og stilig? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Begynner å bli rimelig frustrert, batteriet bare renner ut.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ingen jailbreak inne i bildet? Har du prøvd å tilbakestille telefonen til fabrikkinnstillingene? Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen negative sider ved iPhone 4 egentlig? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen negative sider ved iPhone 4 egentlig? Telefonen er nå grei, men OS'et er litt forkrøpla spent å se hvordan Ios 5 blir. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen negative sider ved iPhone 4 egentlig? Kommer veldig ann på hvilke krav du setter til OS`et egentlig Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Noen som kan si hvor lenge batteriet varer omtrent? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har alltid på 3G, WiFi, og bruker Spotify på online mode litt hver dag, og når jeg tar den av lading i 7-tiden, så pleier den ofte å ha igjen 15-20% når jeg legger meg i 2300-tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå