Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har et spørsmål angående iPhone 1st gen.

Jeg har nettopp bestilt meg et abonnement hos Onecall. De har sendt meg 3 forskjellige SIM-kort nå og ingen av dem ser ut til å fungere. Hva må til? Er jeg nødt til å jailbreake iPhone på nytt (gjorde det for 3 år siden da den var ny)? Eller er det umulig å få Onecall på iPhone 1st gen?

Lenke til kommentar

Det er rykter om at den blir rullet ut klokken 10 AM PST (19:00 norsk tid, om jeg ikke tar grundig feil) Den største funksjonen som vi vet sålangt er Personal Hotspot.

Jeg valgte ikke å si heteflekk. :p

Jeg trodde faktisk det var på plass allerede, jaggu på tide at man får den funksjonaliteten i 2011. Da blir det vel å hive inn 4.3 i kveld selv om jeg har ventet et par versjoner nå fordi folk får dårligere batterikapasitet.

Passer forsåvidt perfekt å få dette nå da jeg skal reise bort noen uker med laptopen og trenger internett. Å kunne koble til via mobilen igjen via wifi blir da strålende.

Endelig få brukt litt av disse 500MB jeg har i måneden og ha tilgang til internett så og si hvor som helst uten masse kabler, modemdrivere og skit.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Lurer på om Telenor tillater hotspot-funksjonaliteten i det hele tatt siden de har et eget, ganske dårlig iPad-abonnement de prakker på folk siden de nekter å tilby tvilling-sim som fungerer med iPad til privatkunder.

Hotspot vil jo løse dette, og alt man trenger er et vanlig tvilling-sim hvis man vil bruke reservetelefonen som hotspot for alle på hytta . . . . teoretisk i allefall :)

Men vi får se hva som skjer, skummelt å male fanden på veggen på forhånd osv. :)

Lenke til kommentar

Dritten av en iPhone er så klikk så man får det. Har fortsatt dette problemet. Tapper strøm og jeg får ikke lyd. Halleluja.

Hva anbefaler dere? Står mellom support på tlf eller Eplehuset.

Gjøkene på Eplehuset hadde lite nytt å komme med. Tre av tre "eksperter" hadde aldri sett problemet før. Fikk beskjed om å gjenopprette, noe som selvsagt er siste utvei.

Gjenopprettingen funket ikke, så da er det garantert hardwaren det er noe feil med. Hello, service.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn får jeg opp at iPhonen har vært like mange minutter i ventemodus, som den har vært i bruk. Men det er jo feil, noen tips ? Har slettet alt av apps, restartet den og nullstilt den i iTunes .

Har siste oppdatering ..

Takker for tips :)

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...