Mountain Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er rykter om at den blir rullet ut klokken 10 AM PST (19:00 norsk tid, om jeg ikke tar grundig feil) Den største funksjonen som vi vet sålangt er Personal Hotspot. Jeg valgte ikke å si heteflekk. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hva må jeg gjøre for å få i gang bildeoverførselen? Selv pleier jeg å starte iPhoto, for deretter å koble til telefonen. Mener det da dukker opp en dialogboks etter noen sekunder. Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Og hvor blir det av IOS 4.3 som ble annonsert på nyhets sider tidligere og som skulle komme i dag? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Så fort Jobs & co våkner så kommer det nok. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Og hvor blir det av IOS 4.3 som ble annonsert på nyhets sider tidligere og som skulle komme i dag? Tid er relativt. klokken er såvidt 0900 på østkysten og ikke 0600 på vestkysten. så det er opptil 18 timer igjen av denne dagen hva apple angår Lenke til kommentar
Eilertn Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei! Jeg har et spørsmål angående iPhone 1st gen. Jeg har nettopp bestilt meg et abonnement hos Onecall. De har sendt meg 3 forskjellige SIM-kort nå og ingen av dem ser ut til å fungere. Hva må til? Er jeg nødt til å jailbreake iPhone på nytt (gjorde det for 3 år siden da den var ny)? Eller er det umulig å få Onecall på iPhone 1st gen? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 prøvd å spørre onecall? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Det er rykter om at den blir rullet ut klokken 10 AM PST (19:00 norsk tid, om jeg ikke tar grundig feil) Den største funksjonen som vi vet sålangt er Personal Hotspot. Jeg valgte ikke å si heteflekk. Jeg trodde faktisk det var på plass allerede, jaggu på tide at man får den funksjonaliteten i 2011. Da blir det vel å hive inn 4.3 i kveld selv om jeg har ventet et par versjoner nå fordi folk får dårligere batterikapasitet. Passer forsåvidt perfekt å få dette nå da jeg skal reise bort noen uker med laptopen og trenger internett. Å kunne koble til via mobilen igjen via wifi blir da strålende. Endelig få brukt litt av disse 500MB jeg har i måneden og ha tilgang til internett så og si hvor som helst uten masse kabler, modemdrivere og skit. Endret 14. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Lurer på om Telenor tillater hotspot-funksjonaliteten i det hele tatt siden de har et eget, ganske dårlig iPad-abonnement de prakker på folk siden de nekter å tilby tvilling-sim som fungerer med iPad til privatkunder. Hotspot vil jo løse dette, og alt man trenger er et vanlig tvilling-sim hvis man vil bruke reservetelefonen som hotspot for alle på hytta . . . . teoretisk i allefall Men vi får se hva som skjer, skummelt å male fanden på veggen på forhånd osv. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 ser ingen grunn til å nekte for det. går fint med Netcom. Har gjort dette med min Android mobil det siste året med Chess/Netcom. Teleoperatørene her i Norge er ikke like nazi som i USA. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Netcom nektet å tillate tethering på iPhone rimelig lenge, så litt "nazi" var de i allefall da Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ingen oppdatering enda... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Dritten av en iPhone er så klikk så man får det. Har fortsatt dette problemet. Tapper strøm og jeg får ikke lyd. Halleluja. Hva anbefaler dere? Står mellom support på tlf eller Eplehuset. Gjøkene på Eplehuset hadde lite nytt å komme med. Tre av tre "eksperter" hadde aldri sett problemet før. Fikk beskjed om å gjenopprette, noe som selvsagt er siste utvei. Gjenopprettingen funket ikke, så da er det garantert hardwaren det er noe feil med. Hello, service. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis du ikke ser noen fremmedlegmer/bøss mellom kontaktene, er det sannsynligvis en feil inne i telefonen siden gjenopprettingen gjorde nada. Det er vel bare å avtale med dem og sende den inn, så får du vel ny, tenker jeg Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Niks, selv etter tannpussen () var problemet der fortsatt. Får håpe på at det ordnes. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er rykter om at den blir rullet ut klokken 10 AM PST (19:00 norsk tid, om jeg ikke tar grundig feil) Den største funksjonen som vi vet sålangt er Personal Hotspot. Jeg valgte ikke å si heteflekk. Den har fortsatt ikke kommet? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det siste jeg leste var at oppdateringen er utsatt til 28. feb. Francis Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvor i svarte F*** har det blitt av oppdateringen da? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er ikke Apple som har uttalt at oppdateringen ville komme 14. februar. Det er kun gjetninger fra journalister. Det er ikke første gang de gjetter at 4.3 skal komme til en viss dato. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Av en eller annen grunn får jeg opp at iPhonen har vært like mange minutter i ventemodus, som den har vært i bruk. Men det er jo feil, noen tips ? Har slettet alt av apps, restartet den og nullstilt den i iTunes . Har siste oppdatering .. Takker for tips Endret 15. februar 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå