Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den appen er gammel. Var en gratis app Apple la ut for å gi gratis iPhone 4 cover pga antenneproblemene. Men det gjaldt bare tilogmed 30. September, så du er litt sen ute desverre :tease:

Jeg brukte den langt uti oktober. Bumper-casen ble sendt og levert trygt innen en ukes tid, uten spørsmål om verken porto eller kostnad på selve casen.

Edit: Når jeg prøver å søke den opp i App Store nå finner jeg den ikke, så tjenesten er sikkert lagt ned.

Endret av OML
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uanset har man råd til en slik om man har investert en del penger i denne telefonen.

De koster rundt 200-250,- og er verdt hver krone. Anbefaler de på det sterkeste da jeg synes det gir telefonen flere kvaliteter og valgmuligheter. For meg blir det som en slags våtdrakt til telefonen som gir meg et bedre grep og beskyttelse når jeg er ute eller i farta.

Har mistet telefonen en gang i en jerntrapp uten beskyttelse på vei ut med nøkler, låsing, telefon og altfor mye i hendene med dårlig tid. Det gikk bra fordi den først traff en treterskel og tok et par kullebøtter i jerntrappen. Utrolig nok ikke en ripe.

For et par dager siden pga. trøtthet og slappe hender (blitt vandt til at "gummien" gir supergrep) så mistet jeg den med en armsving rett i flisgulvet på badet. Ikke tegn til noe som helst da coveret (Pixelskin HD) tok hele støyten. Hadde den falt slik uten coveret hadde jeg nok ikke hatt samme flaksen som første gang jeg mistet den.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Greide å miste min i dag, overlevde fint den med bare Invisible Shield beskyttelse på baksiden. Eneste jeg tror ble litt fucka var den sensoren som gjør at skjermen blir rotert, den henger litt etter. Skal prøve å gjennopprette den og se om den er noe bedre da :p

Er enig i at en iPhone bør ikke gjemmes bort, den er altfor fin selv om den også er litt dyr.

Lenke til kommentar

Kjører kun SGP shield på begge sider, denne ser man så vidt og det går heller ikke ut over touch følelsen på skjermen. Denne filmen har fått seg noen riper om man ser etter i lyset. Ble satt på 5 min etter at telefonen kom på døren, så den er 100% ripefri :fun:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke like opptatt av å "flashe" telefonen og synes det er tildels artig at få vet hvilken telefon det faktisk er med "drakten" på. Jeg fikk telefonen dagen etter lansering men viste den ikke frem for kolleger før mange uker etterpå da en tilfeldigvis oppdaget den når jeg skiftet sangspor etter en luftepause og man plutselig ble omsvermet i flere dager.

For meg er Pixelskin HD en ypperlig "på farten" beskyttelse, forbedrer grepet betraktelig, beskytter skjermen mot smuss når jeg legger den med skjermen ned (løfter skjermen fra overflaten) og mye annet. Den tas av og på like lett som et etui og kan få komme frem i all sin prakt når jeg føler for det. Er også overbevist om at den bidrar til bedre fuktbeskyttelse både på baderom som dugger og ute i snøvær.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er jo også mulig å kjøpe nytt, originalt glass til baksiden av iPhone 4 for rundt 15-20 USD på eBay. Så hvis du knuser eller skraper opp glasset, kan du skru av det gamle, og sette på nytt. Det tar bare noen få minutter.

Men du bryter garantien på telefonen hvis du gjør dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har to tlf. nr. reg på meg. Konas + mitt, men i mitt navn.

Hvis jeg kjøper meg spotify premium - kan jeg bruke det på begge disse Iphones?

OG er det noen som har god erfaring med Spotify premium på Iphonen - har skjønt man kan spille en del av musikken ofline - altså uten at man bruker datanett når man er utenfor trådløst nett....

Stemmer det?

Lenke til kommentar

Det stemmer. Jeg har brukt Spotify på iPhone i snart 1 år, og er veldig fornøyd. Eneste problemet er at den noen få ganger har, uten grunn, slettet alle sangene som jeg har lagret i offline-modus, slik at jeg må laste dem ned igjen. Jeg vet ikke hvorfor dette har skjedd, men mest sannsynlig har det skjedd som en følge av en feil ved oppdatering av Spotify-appen.

Men som sagt, ellers er jeg veldig fornøyd!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil heller ha en iphone uten riper enn en som ser fin ut 24/7

Er ikke det der en selvmotsigelse?

Hvordan det? Jeg vil helle at iphonen skal være helt fin når jeg først tar den ut, enn at jeg får riper når jeg har den i lomma, eller at den lettere knuser når jeg først mister den i bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...