Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom ingen vei her. Endte med en svart skjerm med følgende tekst i topp:

Unable to find gBdevList og noen linjer til :p

Har du 4.2.1, og fulgte du guiden?

Aye :)

Men la oss fortsette chitchatten i den dedikerte tråden, er forøvrig enig med PL610 :) Så får dere ha meg ynskyldt folkens!

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få en application i fra iTunes > iPhone uten å slette alt jeg har på iPhonen? Dette er jo bare helt håpløst lite brukervennlig. Blir jo irritert bare jeg tenker på hvor teit det er at jeg ikke kan synce slik at jeg får alt som er på iPhone + iTunes istedet for at den sletter alt som er på iPhone.

Det er bare å synkronisere så blir appen installert. Er det snakk om et annet iTunes bibliotek her enn det iPhonen er tilordnet? I så fall så kan du være logget på med samme konto i den riktige iTunes eller på iPhonen og laste ned appen på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei trenger litt hjelp.

1: Har en JB iphone. Er det mulig å ta backup på meldingene man har på mobilen? Lagre det som fil eventuelt få det tilbake på mobilen når ønskelig.

2: Jeg mister nettet ofte nu.. har nullstillt nettverks innstillingene. (dette har funka før) men ikke nu lenger. Får ikke nett på telefon.

Lenke til kommentar

Hvordan får man frem "fil detaljer" på filmopptak (størrelse i mb på opptaket, dato osv) på telefonen?

Kan man forandre kvaliteten på videoopptakene eller er den fastlåst på 720p?

Telefonen er ikke jailbreaket.

Endret av Infinity
Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd dette selv, men det finnes visst noen apps som skal la en sortere bilder i mapper, og til og med lage mapper på telefonen.

Photo-sort skal i følge beskrivelsen gjøre det mulig, men det koster den svimlende sum av 11,- :)

De skal også kunne synkroniseres med iTunes når man kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med min 1 uke gamle iPhone 4. Noen ganger når jeg skriver melding, så velges den bokstaven som er til venstre for der jeg trykker. F.eks. hvis jeg prøver å trykke på 'h' får jeg en 'g'. Dette skjer bare noen ganger og er over etter en liten stund, men er ganske irriterende uansett.. Noen som har vært borti lignende problem, eller evt vet hva det kan være?

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med min 1 uke gamle iPhone 4. Noen ganger når jeg skriver melding, så velges den bokstaven som er til venstre for der jeg trykker. F.eks. hvis jeg prøver å trykke på 'h' får jeg en 'g'. Dette skjer bare noen ganger og er over etter en liten stund, men er ganske irriterende uansett.. Noen som har vært borti lignende problem, eller evt vet hva det kan være?

Jeg har vært borti dette på min Iphone 4 en gang, og på en tidligere Iphone skjedde det til tider. Aner ikke hva som gjør det, men det er meget irriterende når det skjer. Har heldigvis bare skjedd en gang med den nye Iphonen min. Velger å tro det ikke er noe fysisk gale med den.. :)

Lenke til kommentar

http://cgi.ebay.com/Mirror-Steel-Metal-Back-Battery-Door-Cover-iPhone4G-/170582897806?pt=PDA_Accessories&hash=item27b788748e

Er det noen som har testet den eller noe lignende? Det er ikke noe beskyttelse man legger utenpå baksiden, men man skrur altså av hele bakdekselet og bytter det ut med denne.

steelmirrordot1.jpg?t=1293186192

Har sett de i glass produsert av foxconn, som lager de "ordentlige" bakdekslene, de er gjerne fem ganger så dyre, men har fått gode kritikker.

Å montere en uorginal bakplate er ikke noe JEG ville gjort, mye fordi man kan få artige kameraeffekter om ikke linsedekslet sitter helt som det skal, at fukt lettere kommer inn, eller at garantien ryker.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få en application i fra iTunes > iPhone uten å slette alt jeg har på iPhonen? Dette er jo bare helt håpløst lite brukervennlig. Blir jo irritert bare jeg tenker på hvor teit det er at jeg ikke kan synce slik at jeg får alt som er på iPhone + iTunes istedet for at den sletter alt som er på iPhone.

Det er bare å synkronisere så blir appen installert. Er det snakk om et annet iTunes bibliotek her enn det iPhonen er tilordnet? I så fall så kan du være logget på med samme konto i den riktige iTunes eller på iPhonen og laste ned appen på nytt.

Nei, det er snakk om den første gangen jeg skal synce applications. Har syncet musikk, kontakter osv med denne iTunesen

Lenke til kommentar

Nei, den bare gjetter hvilken bokstav du vil ta neste, og hopper over den du egentlig vil ha.

EDIT: Løses midlertidig ved å ta bokstaven over, og dra fingeren med til den du vil ha. De vedsidenav vil det vanligvis ikke fungere med.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Når man skal laste ned apps til Iphonen. Må man da være registrert med en konto og betalingskort? Selv om Appen er gratis?

Prøvde meg på oppdatering av Triviual Pursiut og nedlastning av appen YR, men begge ganger måtte bet kort være registrert på en konto?

Er det slik og hvorfor - hvis man tar det som er gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...