Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Er du like hyggelig når du ikke er anonym eller er du en annen person da? Anonymiteten din sprakk skjønner du. Heldigvis er jeg en grei fyr som ikke lar meg irritere av folk med personlige problemer som spyr ut hatet sitt på nett. Hatet av sin egen person og utilstrekkelighet. Jobbsøking med en slik personlighet i virkeligheten kan umulig være lett.

Vel, en rekord har du. Og det er antall slettede poster på grunn av personangrep. Men siden det åpenbart gir deg så mye så har du herved blankofullmakt til å angripe meg så mye du vil. Men gjør det pr pm slik at vi sparer resten av forumet for dine personlige problemer.

En annen ting: hva vil du oppnå i denne tråden med posten din? Få denne tråden også stengt?

Det må virkelig en spesiell person til for å angripe noen samtidig som å framstille seg selv som et offer i samme innlegg. Du burde åpenbart skifte terapeut.

Og hva i alle dager er det du sier om hat, du siterer gamle blogginnlegg og legger dem ut her, samtidig som du oppfordrer meg til å svare deg per PM, hva i all verden er det slags objektiv og saklig diskusjon? Du vet ikke engang om bloggen tilhører meg, du bare slenger ut en masse dritt i håp om at en av klumpene dine treffer.

Og "jeg" er ikke den eneste, stoolman og PN fikk begge merke dine personangrep. Du diskuterer fra ungdomsskolebenken, og resten av oss har for lengst blitt ferdige med videregående.

Og du prater om hat, hvor mange signaturlinjer har du dedisert til "meg" nå, seks? Jeg tror banne meg du er litt opphengt :)

Vel, en rekord har du. Og det er antall slettede poster på grunn av personangrep. Men siden det åpenbart gir deg så mye så har du herved blankofullmakt til å angripe meg så mye du vil. Men gjør det pr pm slik at vi sparer resten av forumet for dine personlige problemer.

post-123498-0-92413200-1296842656_thumb.jpg

Men dette ble langt off topic. Du vil heller åpenbart spille fornærmelsestennis istedet for å høre grunner til at iphone 4 er bedre enn 3.

Endret av Lilac1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er usikker på hvordan noen med kjennskap til DC++ for årevis siden kan ha problemer med noe så intuitivt som dette.

Hva har kjennskap til DC++ noe med synking av kontakter på gmail??

Syns forøvrig det hadde vært hyggeligere med hjelp istedefor dette pjattet, jeg da

Uansett, googlet, og klarte det til slutt.

Er det slik at man ikke kan spørre om hjelp her inne?

Endret av lillemor
Lenke til kommentar

Er det slik at man ikkel spørre om hjelp her inne?

Nei, men å google ting i forkant FØR man spørrer om hjelp er verdsatt, spesielt når det gjelder å bruke elementære funksjoner.

E: Og temaet var teknologiforståelse.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Er det slik at man ikkel spørre om hjelp her inne?

Nei, men å google ting i forkant FØR man spørrer om hjelp er verdsatt, spesielt når det gjelder å bruke elementære funksjoner.

Jeg syns å finne ut av dette har vært vanskelig, jeg. Har prøvd å finne ut av det en stund. Egentlig tilfeldig at jeg fant det i sted.

Så får du bare ha meg unnskyldt for at jeg "spørrer" her inne

Lenke til kommentar
Hva er det som skiller den fra AT&T Versjonen?

og hvorfor er det ikke sim kort slot? :p

Telefonen bruker ikke SIM-kort, fordi det er en CDMA-telefon (er visstnok slik det pleier å være på CDMA-telefoner hvis jeg har forstått det riktig), dvs den funker på CDMA-nettet Verizon bruker i USA, men ikke på GSM-nett som det vi er vant til her til lands.

Sånn bortsett fra det er den vel identisk med GSM-utgaven av iPhone 4, bortsett fra at den pga nyere iOS-firmware kan brukes som mobil bredbåndsrouter for opptil 5 (?) wifi-enheter (Personal Hotspot kalles det vel), ryktene sier at også GSM-utgaven vil få den samme funksjonaliteten når iOS 4.3 kommer, er visstnok rett rundt hjørnet.

Ellers kjører den jo naturligvis et nyere OS enn iPhone 4 gjorde da den opprinnelig kom sommeren 2010, og har følgelig fått på plass en del nye funksjoner som HDR-støtte, Gamecenter, Airplay, Airprint osv, og er sånn sett forbedret en del softwaremessig.

edit: la til litt i 1. avsnitt

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Det er på ingen måte en trussel. Det er en faktaopplysning. Og hvis jeg har gjort meg fortjent til advarsel så tar jeg den som en mann.

Åh, så du presenterer gladelig ditt eget mobilnummer her i samme slengen håper jeg, siden du er en "mann" og alt det der? ;)

Du har gjort deg mer enn fortjent til utestengning, og det burde vel ha vært klart for enhver moderator fra du først begynte med "innleggene" dine i den første android v iphone tråden.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En smarttelefon der alt fungerer, kort, enkelt og greit. Pluss at mp3spilleren og skjermen er begge fantastiske, kameraet er godt, og applikasjonsbutikken er sjumilssteg unna det du finner på dårligere mobiler. Når noen lanserer en så bra mobil blir det jo fort til at enkelte føler den tar for mye av markedet og bestemmer seg for å kjøpe like dyre telefoner med dårligere specs på trass. Gode eksempler på slike er galaxy S og DHD.

Men det som skiller den fra 3GS er vel primært skjermen, prosessoren, kameraet, formfaktoren og den upåklagelige batteritiden. Det hadde du visst om du hadde eid en iphone 4 slik du sier du har.

Ingen kan si noe på at iPhone er en knalltelefon, og den beste på markedet for mange (kanskje de aller fleste). Jeg synes også at den er fantastisk god. Men i all vennskapelighet, Galaxy S har vært mulig å kjøpe helt ned i 1700 kr for et år på tilbud, og koster rundt 3000 kr for et år med abonnement til vanlig. Det er endel mindre enn iPhone. Mobilen er også godt speccet i forhold til en iPhone på hardware, men sliter litt på programvarefronten ut av boksen. Det er ikke til å legge skjul på. Dog ingen grunn til å rakke ned på folk som velger andre mobiler... Kan jo være de har andre behov/ikke like stor lommebok. Punktum.

Lenke til kommentar

Ingen kan si noe på at iPhone er en knalltelefon, og den beste på markedet for mange (kanskje de aller fleste). Jeg synes også at den er fantastisk god. Men i all vennskapelighet, Galaxy S har vært mulig å kjøpe helt ned i 1700 kr for et år på tilbud, og koster rundt 3000 kr for et år med abonnement til vanlig. Det er endel mindre enn iPhone. Mobilen er også godt speccet i forhold til en iPhone på hardware, men sliter litt på programvarefronten ut av boksen. Det er ikke til å legge skjul på. Dog ingen grunn til å rakke ned på folk som velger andre mobiler... Kan jo være de har andre behov/ikke like stor lommebok. Punktum.

Det kan hende prisinfoen min ikke tar høyde for spesialtilbud o.l, men ved release var Galaxy S dyrere enn iphone 4.

3k for en galaxy S er ikke en dum pris, og skulle jeg hatt android ville det i såfall blitt omtrent dødt løp mellom den og Desire.

Men jeg har litt lyst til å diskutere ipad, skulle man ikke slått sammen denne og ipadtråden til en slags felles iOS-tråd, siden det ikke akkurat er tabu å prate om 3/3gs her, så kan man heller lage en egen iphone 5 tråd når rykter dukker opp?

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...