Alinoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det noen av dere som har iPhone 4 og chess? Jeg sliter VELDIG med å få mobildata til å fungere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Stikk inn på denne i safari, og følg stegene Man må inn på bookmarks for å trykke "Scroll to end" dog.. Har Tele2, og mobildata hos meg er ofte bare bingo. En av de store ankepunktene ved telefonen desverre, hadde ikkje så mye problemer med Desire på akkurat dette punktet. Endret 2. februar 2011 av Mala Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvis en dårligere telefon er tilpasset et smalere publikum og da helt klart selger mindre og er mindre komersiell joda. Ellers er jeg ikke enig i den tanken og det må nok konkretiseres mer. Jeg forsøker bare å finne ut hva som gjør iPhone 4 til en så mye bedre mobil enn iPhone 3. Ikke noe annet. Men jeg gir meg nå. Før juntaen kommer trampende og kaller meg for troll. Jeg tror ikke jeg får svar på det spørsmålet. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Mulig jeg poster feil nå, men ja.. Satte inn nytt sim-kort idag, fra Chess. Alikevel står det Netcom øvers til venstre.. Det stemmer vel ikke helt? Kompis har Chess, og på hans står det det Chess. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Mulig jeg poster feil nå, men ja.. Satte inn nytt sim-kort idag, fra Chess. Alikevel står det Netcom øvers til venstre.. Det stemmer vel ikke helt? Kompis har Chess, og på hans står det det Chess. Jeg har Chess og det står NetCom hos meg. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Mulig jeg poster feil nå, men ja.. Satte inn nytt sim-kort idag, fra Chess. Alikevel står det Netcom øvers til venstre.. Det stemmer vel ikke helt? Kompis har Chess, og på hans står det det Chess. Netcom kjøpte Chess fra Idar Vollvik i sin tid og bruker Netcom sitt nett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Trykk på statusbaren, så kommer du øverst i samtalen på et blunk Hmm det viste jeg jo egentlig også fordi jeg driver å hopper opp til toppen når jeg skifter grep på telefon og kommer nær toppen hehe. Hvis en dårligere telefon er tilpasset et smalere publikum og da helt klart selger mindre og er mindre komersiell joda. Ellers er jeg ikke enig i den tanken og det må nok konkretiseres mer. Jeg forsøker bare å finne ut hva som gjør iPhone 4 til en så mye bedre mobil enn iPhone 3. Ikke noe annet. Men jeg gir meg nå. Før juntaen kommer trampende og kaller meg for troll. Jeg tror ikke jeg får svar på det spørsmålet. Jeg synes spørsmålet ditt er helt legitimt, jeg bare ønsker litt konkret om hva du mener som ikke gjør den bedre? Er det noen av dere som har iPhone 4 og chess? Jeg sliter VELDIG med å få mobildata til å fungere. Hatt chess siden jeg fikk telefonen dagen etter lansering, ingen problemer med mobildata. Men du gir ikke mye info å gå på her. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sant. Problemet er at jeg ikke får brukt det overhodet, selv om jeg har et abb som i utgangspunktet skal gi fri bruk. Jeg har snakked med chess, jeg har riktige instillinger (netcom som APN og har prøvd både med blankt brukernavn og passord og med chess som brukernavn og passord). 3g enabled, roamning enabled, cellular data on. Får beskjed fra safari om at jeg ikke er koblet til internett og kan heller ikke sjekke mail, facebook etc uten wifi. Har nyeste programvare på iPhonen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Ah, jeg husker jeg hadde problemer de 2 første dagene jeg byttet abb. Var visst en kjent sak med iPhone og MMS. Men vært dønn stabilt etterpå med Chess. Eneste jeg merker er litt dårlig 3G dekning i utkantstrøk og har den derfor stort sett fast på Edge med mindre jeg er i gode forholdsområder. Endret 2. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Skjønner, men jeg har hatt chess i månedsvis og ikke fått fikset det. Ingen som vet om noe magic fix eller noe som pleier å være i veien? Lenke til kommentar
progmetal Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Går ut ifra at du også har prøved å skru 3G og Flymodus av og på? Endret 2. februar 2011 av progmetal Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har en ødelagt Iphone, spurte på en apple butikk om de kunne fikse den. De sa at jeg burde ta turen ned i Rosenkransgate til en butikk som heter Ipod-fiksern eller noe sånt. Noen som vet hva jeg mener? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nope, fikk du levert den inn der eller ? 1 Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Skjønner, men jeg har hatt chess i månedsvis og ikke fått fikset det. Ingen som vet om noe magic fix eller noe som pleier å være i veien? Leste at det var en vanlig feil å skrive internett i stedet for internet (med en "t") i innstillingene. Det høres veldig banalt ut men det kan jo være verdt å sjekke. Jeg fikk ikke 3g til å fungere på min. Fikk nytt simkort og etter et par -tre restarter var det plutselig i orden. Aner ikke hva eller hvorfor. Endret 2. februar 2011 av Hayward Lenke til kommentar
Juke Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har en ødelagt Iphone, spurte på en apple butikk om de kunne fikse den. De sa at jeg burde ta turen ned i Rosenkransgate til en butikk som heter Ipod-fiksern eller noe sånt. Noen som vet hva jeg mener? Kanskje de snakket om Dr. iPod? 1 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Eh, hvor i instillingene skal man skrive ordet internett? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvis en dårligere telefon er tilpasset et smalere publikum og da helt klart selger mindre og er mindre komersiell joda. Ellers er jeg ikke enig i den tanken og det må nok konkretiseres mer. Jeg forsøker bare å finne ut hva som gjør iPhone 4 til en så mye bedre mobil enn iPhone 3. Ikke noe annet. Men jeg gir meg nå. Før juntaen kommer trampende og kaller meg for troll. Jeg tror ikke jeg får svar på det spørsmålet. Skjermen for faen. For oss som bryr oss om fontrendering og bildekvalitet er iPhone overlegen. Men slike sofistikerte ting kan en ikke forvente at "gamere" som deg legger merke til. Dessuten er designet klart best i klassen, og nei, dersom du er typen som velger en Mazda RX8 eller Nissan Skyline forran en Mercedez Benz eller Bentley har du ikke lov til å uttale deg om design. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har en ødelagt Iphone, spurte på en apple butikk om de kunne fikse den. De sa at jeg burde ta turen ned i Rosenkransgate til en butikk som heter Ipod-fiksern eller noe sånt. Noen som vet hva jeg mener? Kanskje de snakket om Dr. iPod? Takker, akkurat hva jeg lette etter. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Mulig jeg poster feil nå, men ja.. Satte inn nytt sim-kort idag, fra Chess. Alikevel står det Netcom øvers til venstre.. Det stemmer vel ikke helt? Kompis har Chess, og på hans står det det Chess. Netcom kjøpte Chess fra Idar Vollvik i sin tid og bruker Netcom sitt nett. Allright. Men hva er grunnen til at det står Chess hos noen og andre ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå