Taggart Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Så hvis jeg logger på forskjellig konto så skal man også kunne ha forskjellige biblioteker på samme PC? Det diskuteres visst her: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=404377 Man kan visst veksle mellom bibliotekene ved å holde inne alt/option når du starter iTunes. Takker for godt svar fra dere begge Er visst ikke nødvendig med forskjellige biblioteker likevel. Har nå kjøpt en iPhone til Jr (7 år) og hadde ingen problemer med å få over kun det han skulle ha på sin telefon. iTunes klarte fint å skille mellom enhetene og husket dette også i etterkant, så det er mao bare å koble til og så "hive over" det du vil skal være på de enkelte enhetene etter tur. Lærer stadig noe nytt selv om telefonen og tilhørende system i utgangspunktet er så enkelt at selv jeg klarer å få det til... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har du kjøpt en iphone til en 7-åring ? Hørtes dyrt ut Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 iPhone til en 7åring? It is madness!!! Kunne ikke falt meg inn at broren min på 10år kunne vært ansvarlig nok til at det hadde vært verdt det å gi han en iPhone. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Prismessig er det nok normalt i disse dager. Men produktet er nok langt i fra egnet til den aldersgruppen. Med tanke på alt glasset. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Prismessig og aldersgruppen vil jeg påstå at det ikke er normalt. En touchtelefon er greit, men en iPhone hørtes absurd ut. Prismessig vil jeg påstå at en telefon til 7 åring ikke bør overstige 1000-2000 kr. 2 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 En brukt 3G kan man vel få for den summen? Det burde være bedre enn å kjøpe en iPod touch siden det tross alt er en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Så hvis jeg logger på forskjellig konto så skal man også kunne ha forskjellige biblioteker på samme PC? Det diskuteres visst her: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=404377 Man kan visst veksle mellom bibliotekene ved å holde inne alt/option når du starter iTunes. Takker for godt svar fra dere begge Er visst ikke nødvendig med forskjellige biblioteker likevel. Har nå kjøpt en iPhone til Jr (7 år) og hadde ingen problemer med å få over kun det han skulle ha på sin telefon. iTunes klarte fint å skille mellom enhetene og husket dette også i etterkant, så det er mao bare å koble til og så "hive over" det du vil skal være på de enkelte enhetene etter tur. Lærer stadig noe nytt selv om telefonen og tilhørende system i utgangspunktet er så enkelt at selv jeg klarer å få det til... Men så enkelt var det altså ikke her. Hun fikk sin ipod touch 2-3 måneder før jeg fikk min iphone og hadde synket sin enhet mot laptopen jeg nevnte i en måned allerede. Så noen måneder senere fikk jeg iphone, lasted ned itunes og installerte på min stasjonære PC. Regget iphonen der, synket og oppdaterte den. Så etter et par måneder forsøkte vi å synke hennes ipod mot itunes på min stasjonære PC og da slettet den alt på ipoden hennes før vi abrøt prosessen. Så det spørs om det er så enkelt som du tror eller at du bare ikke forstod hva det ble spurt om? Endret 30. januar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Enda ikke noe nytt om JB? :/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fant det sånn helt plutselig Det er under innstillinger - telefon - SIM-PIN-kode takker og bukker! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Enda ikke noe nytt om JB? :/ Noe spesifikt du tenker på? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 jepp.. om det har kommet en JB til 4.2.1 (pc) Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 jepp.. om det har kommet en JB til 4.2.1 (pc) Det har det vært lenge men den er tethered Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 med andre ord, ikke noe nytt? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 med andre ord, ikke noe nytt? Ikke som jeg vet, kan sjekke litt i morgen vis jeg husker på det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Uff, så det er fortsatt ingen fin jailbreak som funker 100% til iPhone 4 med 4.2.1 FW? Er ikke helt med på tethered blabla, følger ikke helt med nå får tiden, men ja; er det noe visst om når en "perfekt" jailbreak kommer til i4 med nyeste firmware?! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 sitter selv å venter på ny JB. føler liksom ikke at telefonen er helt min da jeg ikke får den slik jeg vil før JB. Ikke noe nytt på ipod1.no heller :/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Frustrerende! Savner QuickReply og noen andre småsaker. Og generelt Cydia. Gleder meg til JB altså! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Forstår ikke hvorfor dere ikke kan ha tethered JB, er det virkelig så viktig å kunne slå av å på telefonen uten pc? Endret 31. januar 2011 av turbolax Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 er vel mer enn sikkerhets sak for min del. Jeg er kjent for å være litt "glemsk" og kan glemme at telefonene har lite batteri eller overbruke telefonen litt. blir litt dumt å måtte velge en "halv veis" / dårlig løsning da. Skal det først JB så skal det gjørest sikkerlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det kommer jo snart en ny FW, kanskje det vil bli rettet en del mere fokus mot å mekke en skikkelig JB til den istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå