Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Så hvis jeg logger på forskjellig konto så skal man også kunne ha forskjellige biblioteker på samme PC?

Det diskuteres visst her:

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=404377

Man kan visst veksle mellom bibliotekene ved å holde inne alt/option når du starter iTunes.

Takker for godt svar fra dere begge :)

Er visst ikke nødvendig med forskjellige biblioteker likevel. Har nå kjøpt en iPhone til Jr (7 år) og hadde ingen problemer med å få over kun det han skulle ha på sin telefon. iTunes klarte fint å skille mellom enhetene og husket dette også i etterkant, så det er mao bare å koble til og så "hive over" det du vil skal være på de enkelte enhetene etter tur.

Lærer stadig noe nytt selv om telefonen og tilhørende system i utgangspunktet er så enkelt at selv jeg klarer å få det til... :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvis jeg logger på forskjellig konto så skal man også kunne ha forskjellige biblioteker på samme PC?

Det diskuteres visst her:

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=404377

Man kan visst veksle mellom bibliotekene ved å holde inne alt/option når du starter iTunes.

Takker for godt svar fra dere begge :)

Er visst ikke nødvendig med forskjellige biblioteker likevel. Har nå kjøpt en iPhone til Jr (7 år) og hadde ingen problemer med å få over kun det han skulle ha på sin telefon. iTunes klarte fint å skille mellom enhetene og husket dette også i etterkant, så det er mao bare å koble til og så "hive over" det du vil skal være på de enkelte enhetene etter tur.

Lærer stadig noe nytt selv om telefonen og tilhørende system i utgangspunktet er så enkelt at selv jeg klarer å få det til... :w00t:

Men så enkelt var det altså ikke her. Hun fikk sin ipod touch 2-3 måneder før jeg fikk min iphone og hadde synket sin enhet mot laptopen jeg nevnte i en måned allerede.

Så noen måneder senere fikk jeg iphone, lasted ned itunes og installerte på min stasjonære PC. Regget iphonen der, synket og oppdaterte den.

Så etter et par måneder forsøkte vi å synke hennes ipod mot itunes på min stasjonære PC og da slettet den alt på ipoden hennes før vi abrøt prosessen.

Så det spørs om det er så enkelt som du tror eller at du bare ikke forstod hva det ble spurt om?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Uff, så det er fortsatt ingen fin jailbreak som funker 100% til iPhone 4 med 4.2.1 FW? Er ikke helt med på tethered blabla, følger ikke helt med nå får tiden, men ja; er det noe visst om når en "perfekt" jailbreak kommer til i4 med nyeste firmware?!

Lenke til kommentar

er vel mer enn sikkerhets sak for min del. Jeg er kjent for å være litt "glemsk" og kan glemme at telefonene har lite batteri eller overbruke telefonen litt. blir litt dumt å måtte velge en "halv veis" / dårlig løsning da. Skal det først JB så skal det gjørest sikkerlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...