Deadringer Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Så hvis jeg logger på forskjellig konto så skal man også kunne ha forskjellige biblioteker på samme PC? Jeg svarte på "spørsmål 2". Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Folk må bruke telefonen ganske mye mer enn meg om de får batteriet til å vare i kun et døgn. Batteritid var noe av den største forbedringen jeg merket da jeg gikk fra 3g til 4. ikke NOE problem! bare å laste ned et spill du blir hekte på det. i mitt tilfelle så var det Dungeon Hunter 2 som fikk meg til å tømme batteriet på kort tid. Damn you! det var jo veldig underholdende og tar opp for mye tid godt vi ikke har kommet igang med hovedprosjektet ennå! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Så hvis jeg logger på forskjellig konto så skal man også kunne ha forskjellige biblioteker på samme PC? Det diskuteres visst her: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=404377 Man kan visst veksle mellom bibliotekene ved å holde inne alt/option når du starter iTunes. Takker for godt svar fra dere begge Endret 28. januar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg har kuttet simkortet mitt ned til micro simkort størrelse. Men det funker ikke? Kortet funker fortsatt på min gamle mobil, men ikke på iPhone. Det står «No SIM card installed Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone» Er det mulig å få det fikset? Mens jeg venter på micro simkortet mitt på post Endret 28. januar 2011 av Fox Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hmm det ser ut som enten at simkortet ikke får kontakt, eller at telefonene er operatørlåst til en annen operatør. (Husker desverre ikke feilmeldingen jeg selv fikk da min var operatørlåst) Sikkert at kortets PIN-kode er avslått? Dobbel og trippelsjekke at du har klippet riktig har du sikkert gjort allerede vil jeg tro Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 PIN-kode er avslått, hmm. Får vel vente i noen dager på nytt kort, det suger å ikke kunne bruke iPhone takk likevel Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg fikk akkurat den samme meldingen første gang jeg klippet til mitt kort. Deretter prøvde jeg en gang til, filte litt mer på den ene siden, blåste bort alt støv, og så fungerte det. Jeg hadde ikke deaktivert sim-koden. Endret 28. januar 2011 av Abnegation Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 En ting som er irriterende med safari på iphone.. Når jeg f.eks leser nettaviser o.l, og åpner ei ny side i en fane, når jeg da skal gå tilbake til den nyåpnede fanen, så laster den siden ned på nytt hver gang! Likevel om den siden er oppe fra før. Virker som det refresher seg, irriterende om du sitter på edge og det tar 100år å laste sider Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det irriterer meg og. Har åpnet mange sider når jeg har hatt wifi også skulle lest de etterpå, og da forsvinner de hvis du ikke bruker mobildata. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Avslutt programmer du ikke bruker så det er mer plass til cache fra Safari. Jeg får cachet 3-4 sider. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Lurer på en ting med iPhone, jeg har kontaktkort som jeg bruker imens jeg venter på nytt abonnement fra Chess. Jeg sjekker jevnlig med telenor faktura og det er en ting som jeg legger merke til, pengene mine går borte selv om jeg ikke har sendt melding eller ringt. Ei internett heller, bruker wi-fi hele tiden. Hvor kan det komme fra? Synes at det er ikke ok at telenor spiser pengene mine uten at jeg har brukt dem Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du kan jo kontakte Telenor og høre med dem. Du kan jo også skru av mobildata helt og se om det fortsetter da. Telefonen skal fremdeles fungere på wifi. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 hvor kan jeg gjøre det? forresten hvor kan jeg i samme sleng bytte pin kode? på forhånd takk Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Instillinger -> generelt -> nettverk -> mobildata Bare skur av det. Er ofte det som trekker penger fra kortet. PUK kan du få ved å logge deg inn på telenor.no eller gå til en Telekiosk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Innstillinger -->Generellt-->Nettverk--> huk av Mobildata EDIT: Hehe..jaja har får mand et inn med teskje Endret 30. januar 2011 av Mala Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er et valg i innstillinger - generelt - nettverk. Der er det en knapp for Mobildata. Det skal holde å skru av den, men hvis man vil være heelt sikker, kan man forandre APN navnet som er under mobildatanettverk. Bare legg til en bokstav i telenor, så er det lett å huske når du skal forandre det igjen Pinkoden for telefonen er under generelt, men pinkoden til kortet finner jeg ikke i farten, desverre. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tenger ikke forandre APN. Det holder å skru av mobildata Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Joda, vi som går rundt med aluminiumsfoliehatter mener bestemt at man må forandre APN Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 takk for hjelpen, og jeg lurer fortsett på det andre spørsmålet. Hvordan kan jeg bytte pin kode til simkortet mitt Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fant det sånn helt plutselig Det er under innstillinger - telefon - SIM-PIN-kode 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå