Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må bruke telefonen ganske mye mer enn meg om de får batteriet til å vare i kun et døgn. Batteritid var noe av den største forbedringen jeg merket da jeg gikk fra 3g til 4.

ikke NOE problem! bare å laste ned et spill du blir hekte på det. i mitt tilfelle så var det Dungeon Hunter 2 som fikk meg til å tømme batteriet på kort tid.

Damn you! :tease:

det var jo veldig underholdende og tar opp for mye tid :p godt vi ikke har kommet igang med hovedprosjektet ennå! :p

Lenke til kommentar

Jeg har kuttet simkortet mitt ned til micro simkort størrelse. Men det funker ikke?

Kortet funker fortsatt på min gamle mobil, men ikke på iPhone.

Det står

«No SIM card installed

Insert a valid SIM with no PIN lock

to activate iPhone»

Er det mulig å få det fikset? Mens jeg venter på micro simkortet mitt på post

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Hmm det ser ut som enten at simkortet ikke får kontakt, eller at telefonene er operatørlåst til en annen operatør. (Husker desverre ikke feilmeldingen jeg selv fikk da min var operatørlåst)

Sikkert at kortets PIN-kode er avslått?

Dobbel og trippelsjekke at du har klippet riktig har du sikkert gjort allerede vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

En ting som er irriterende med safari på iphone..

Når jeg f.eks leser nettaviser o.l, og åpner ei ny side i en fane, når jeg da skal gå tilbake til den nyåpnede fanen, så laster den siden ned på nytt hver gang! Likevel om den siden er oppe fra før. Virker som det refresher seg, irriterende om du sitter på edge og det tar 100år å laste sider

Lenke til kommentar

Lurer på en ting med iPhone, jeg har kontaktkort som jeg bruker imens jeg venter på nytt abonnement fra Chess. Jeg sjekker jevnlig med telenor faktura og det er en ting som jeg legger merke til, pengene mine går borte selv om jeg ikke har sendt melding eller ringt.

Ei internett heller, bruker wi-fi hele tiden.

Hvor kan det komme fra? Synes at det er ikke ok at telenor spiser pengene mine uten at jeg har brukt dem

Lenke til kommentar

Det er et valg i innstillinger - generelt - nettverk. Der er det en knapp for Mobildata.

Det skal holde å skru av den, men hvis man vil være heelt sikker, kan man forandre APN navnet som er under mobildatanettverk.

Bare legg til en bokstav i telenor, så er det lett å huske når du skal forandre det igjen :)

Pinkoden for telefonen er under generelt, men pinkoden til kortet finner jeg ikke i farten, desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...