fox Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 kjøp nå eller vente? Skal bestille nå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tror jeg har tatt en enkel restart, har hvertfall tatt noen respring, men skader ikke å ta en til. Batteriet varer lenge nok, men er irriterende når jeg vet det kan bedre. Batteriet fikk kortere levetid etter en av de siste firmware oppgraderingene. Derfor har ikke jeg oppgradert ennå. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Håper jailbreak til 4.2.1 kommet ut i løpet av uken! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tror jeg har tatt en enkel restart, har hvertfall tatt noen respring, men skader ikke å ta en til. Batteriet varer lenge nok, men er irriterende når jeg vet det kan bedre. Batteriet fikk kortere levetid etter en av de siste firmware oppgraderingene. Derfor har ikke jeg oppgradert ennå. Jeg har ikke oppgradert selv, så problemet lå ikke der. Men en fullstendig restart fikset på sakene. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Personlig ser jeg etter en app som teller SMS og MMS.. Antall sendte altså, noen med forslag? Jeg har funnet en, men den koster penger og du må jailbreake. Fortsatt interessert? Skeptisk.. Hva innebærer det å "jailbreake" telefonen egentlig? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du "låser den opp" slik at du feks kan bruke apps som ikke går via appstore, du kan bruke piratprogrammer(selv om det må gjøres mer enn bare å jailbreake den) osv. Jeg jailbreaket telefonen min kort tid etter at jeg fikk den, men valgte å oppdatere til nyeste programvare og har ikke tatt bryet å jailbreake den igjen. Det er egentlig poengløst slik jeg bruker telefonen. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skjønner ikke at jeg klarte å bruke telefonen før jeg jailbreaket, det åpner virkelig en helt ny verden av muligheter. Eneste problemet er at jeg tror ikke jeg klarer å gå tilbake til iPhone uten jailbreak. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Selv om dette ikke er jailbreak tråden er det interesant om man lister opp hvorfor man har blitt frelset. Noe konkret... Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg får ikke lagt ut bilder på face fra tlf, kommer sånn "kan ikke legge ut bildet, vil du lagre?" typ melding. Det får ikke jeg heller Klarte det før, men nå trykker jeg på bilde og så kommer de andre bildene i mappen opp og ikke noe mere Noen forslag? Har også merket at batteriet blir FORT utladet etter siste oppdatering Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Selv om dette ikke er jailbreak tråden er det interesant om man lister opp hvorfor man har blitt frelset. Noe konkret... *Infinidock - En dock man kan scrolle i og ha evig med apps på og man bestemmer selv hvor mange man skal ha per "side". *Infiniboard - Infiniboard gir deg muligheten til og scrolle nedover på springboardet slik at du kan ha evig med apps per side. *SBSettings - SBSettings gir deg muligheten til de aller viktigste settingsene når som helst f.eks brightness,Wi-fi,Flymodus osv. Det er mine topp 3 iOS tweaks som man bare kan få gjennom jailbreak, altså 3 gode grunner til å jailbreake. Men det er jo selvfølgelig tusenvis av forskjellige muligheter som åpner seg via å jailbreake, du kan lage dine egene themes, du kan laste ned apps som apple ikke har godkjent eventuelt apps som ikke lengre er på appstore osv. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg får ikke lagt ut bilder på face fra tlf, kommer sånn "kan ikke legge ut bildet, vil du lagre?" typ melding. Det får ikke jeg heller Klarte det før, men nå trykker jeg på bilde og så kommer de andre bildene i mappen opp og ikke noe mere Noen forslag? Har også merket at batteriet blir FORT utladet etter siste oppdatering Du kan prøve med en hardreset, dvs. holde av/på knappen og hjemknappen inne til eplelogoen kommer fram. Da vil den bruke litt lenger tid på å starte opp da den laster inn operativsystemet på nytt. Hvis det fremdeles ikke hjelper, er det mulig en gjenoppretting vil hjelpe. Bare husk å kopier ut bilder osv. just in case Jeg har ikke testet å legge ut bilder på facebook selv, desverre. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du kan prøve med en hardreset, dvs. holde av/på knappen og hjemknappen inne til eplelogoen kommer fram. Da vil den bruke litt lenger tid på å starte opp da den laster inn operativsystemet på nytt. Det kalles vel strengt tatt soft-reset. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 He he godt mulig, jeg er ikke så stiv i australsk Sist jeg så noen omtale det brukte de hardreset, så jeg tenkte ikke stort over akkurat det. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) et spm når det gjelder gjennoppretting av tlf. Jeg lurer på å gjøre det nå nemlig. Jeg har tatt backup av alle bildene mine. Også har jeg tatt sikkerhetskopi i itunes. Vil tlf få overført alle bilder, sms'er og apps når jeg gjennoppreter tlf fra den sikkerhetskopien etter å ha gjennopprettet den til fabrikk instillinger? Noe annet jeg eventuelt mister? Hva med innstillinger for mail, synkronisering av kontakter og kalender osv? Endret 25. januar 2011 av dTd Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Alt ble med over på min. Jeg var litt skeptisk til om savegames fra spill ble med over, men alt ser ut til å være intakt. Meldinger, kontakter osv. alt er der Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Okei, det høres lovende ut. Men er mest spent på innstillinger for mail og synkronisering av kontakter opp mot g-mail kontoen, da jeg husker jeg knota mye med kontakt synkroniseringa! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Min ble akkurat som den gamle, det er en av fordelene med iTunes. MIster/ødelegger man telefonen sin, er det bare å gjenopprette den nye fra forrige sikkerhetskopi. Vips, så er den akkurat som den gamle var da man tok sikkerhetskopien Hmm lurer på om jeg måtte legge inn noen passord på nytt ved nærmere ettertanke. F.eks exchange. (Brukte min 3GS samtidig, så jeg roter antagelig litt her) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Folk må bruke telefonen ganske mye mer enn meg om de får batteriet til å vare i kun et døgn. Batteritid var noe av den største forbedringen jeg merket da jeg gikk fra 3g til 4. ikke NOE problem! bare å laste ned et spill du blir hekte på det. i mitt tilfelle så var det Dungeon Hunter 2 som fikk meg til å tømme batteriet på kort tid. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Folk må bruke telefonen ganske mye mer enn meg om de får batteriet til å vare i kun et døgn. Batteritid var noe av den største forbedringen jeg merket da jeg gikk fra 3g til 4. ikke NOE problem! bare å laste ned et spill du blir hekte på det. i mitt tilfelle så var det Dungeon Hunter 2 som fikk meg til å tømme batteriet på kort tid. Forventer ikke å kunne spille 3D-intensive spill i to døgn heller, jeg mente normal bruk Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Muligheten for å gjøre dette synes jeg er grunn nok til å jailbreake iPhone 4. Holder på å lage min egen versjon nå, men er mye arbeid. Her er førsteutkast til bakgrunnen iallefall. Endret 25. januar 2011 av Abnegation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå