Taggart Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vet noen hvordan jeg sletter sanger på telefonen? Det må du gjøre via iTunes Skal du slette sanger fra hovedbiblioteket må det gjøres via iTunes. Skal du derimot slette en sang fra en eller flere spillelister, så kan det gjøres fra telefonen. Gå til den aktuelle spillelisten og trykk på "rediger"... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg får ikke lagt ut bilder på face fra tlf, kommer sånn "kan ikke legge ut bildet, vil du lagre?" typ melding. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det å få tak i? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ser sånn ut, men de ikke helt billige: http://www.etsy.com/shop/freelandstudios Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hehe.. jaja bestilte meg en iPhone 4 16Gb til fruen som holder på å omkomme om hun må leve med sin HTC Desire lengre nå Får overraske henne i slutten av neste uke.. blir en tidlig bursdagsgave. Planen var jo egentlig å kjøpe meg en ny telefon for så å gi henne min gamle. Men ser at ingen android telefoner frister nok akkurat nå. Får heller vente på bedre utvalgt blant Tegra 2 telefonene. 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Moderatormelding Hold dere til emnet! Dette er IKKE en tråd for videreføring av iOS vs. droid-tråden som ble stengt! Hold dere til emnet, hold dere for gode til krangling og sjitkasting, hold dere for gode til å hyle 'fanboy' så fort dere har sjansen!9 poster er slettet!KristianModerator Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 http://26.media.tumblr.com/tumblr_lexpzmgulZ1qf7vpgo1_500.jpg Er det å få tak i? Ser sånn ut, men de ikke helt billige: http://www.etsy.com/shop/freelandstudios Stilig! En slik hadde det vært gøy å hatt på kontoret - hadde jeg hatt kontor. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Folk må bruke telefonen ganske mye mer enn meg om de får batteriet til å vare i kun et døgn. Batteritid var noe av den største forbedringen jeg merket da jeg gikk fra 3g til 4. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Må si det var en helt ny opplevels å bruke tlf med full lysstyrke Har brukt den med kun rett over halvveis siden jeg kjøpte den for å spare strøm. Men nå trur jeg at jeg skal begynne å bruke den på full styrke! Var jo 100 ganger bedre bilde opplevelse Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Folk må bruke telefonen ganske mye mer enn meg om de får batteriet til å vare i kun et døgn. Batteritid var noe av den største forbedringen jeg merket da jeg gikk fra 3g til 4. Jeg er ikke serlig imponert over batteritiden på iPhone 4 men så har jo ikke jeg hatt noen av forgjengerne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Må si det var en helt ny opplevels å bruke tlf med full lysstyrke Har brukt den med kun rett over halvveis siden jeg kjøpte den for å spare strøm. Men nå trur jeg at jeg skal begynne å bruke den på full styrke! Var jo 100 ganger bedre bilde opplevelse Bye bye battery Men forskjellen er enorm, men med full styrke blir det faktisk overkill og det er nesten ubehagelig å se på etter min mening. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hehe får se hvordan batteriet er, lader den hver kveld uansett da jeg har den tilkoblet Dock om natten og bruker en klokke app som er på hele nattan, så bare den overlever en dag er det greit Btw, noen som vet om det går an å slette ord fra ordlista? Har klart å få inn pg og det kommer sånn typ 95% av gangene når jeg skriver og... Sykt irriterende! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) dette må vel være en skrive feil? https://www.elprice.no/elprice/default.asp?page=vare&ProdusentID=IPHONE4TELENOR16GB Endret 23. januar 2011 av Svampebob Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 dette må vel være en skrive feil? https://www.elprice.no/elprice/default.asp?page=vare&ProdusentID=IPHONE4TELENOR16GB "Skrive feil", nei, men mer sannsynlig en midlertidig pris satt av Elprice i påvente av ordentlig pris. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noen som vet hva som gjør at batteriet blir fortere tappet. Bruker den akkurat slik som tidligere. Ca 12 i dag dro jeg den ut av laderen, og har kun på wifi og telefonen har ikke vært brukt noe i det hele tatt, og nå har jeg 66%. For noen uker tilbake hadde jeg hatt rundt 95%. I hverdagene så bruker jeg den til MP3 og lette spill, som gjør at jeg bruker rundt 10%, mens nå bruker det ca dobbelt så mye. Aner ikke hvor feilen ligger, telefonen er jailbreaket om det har noe å si. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kan vere en eller annen applikasjon som henger seg opp eller noe? Men av og til hjelper det med en god enkel restart av telefonen, men det har du sikkert forsøkt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tror jeg har tatt en enkel restart, har hvertfall tatt noen respring, men skader ikke å ta en til. Batteriet varer lenge nok, men er irriterende når jeg vet det kan bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ser etter en app som måler datatrafikk, men finner flere til samme pris. Noen her inne som har en å anbefale? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ser etter en app som måler datatrafikk, men finner flere til samme pris. Noen her inne som har en å anbefale? DataMan fungerer perfekt for meg til dette formålet Personlig ser jeg etter en app som teller SMS og MMS.. Antall sendte altså, noen med forslag? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Personlig ser jeg etter en app som teller SMS og MMS.. Antall sendte altså, noen med forslag? Jeg har funnet en, men den koster penger og du må jailbreake. Fortsatt interessert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå