Tegocalderon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvis jeg kjøper iphone 4 fra applestoren på nettet, hva er garantien da ? Og får jeg assistanse i nærmeste apple butikk der jeg bor ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Sennheiser har noen modeller med det. Men det blir naturligvis dyrere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hvis jeg kjøper iphone 4 fra applestoren på nettet, hva er garantien da ? Og får jeg assistanse i nærmeste apple butikk der jeg bor ? Hva mener du med den første setningen? Garantien er ett år. Du kan få hjelp ved å ringe Applesupport de første 90 dagene (lenge siden jeg har ringt, så rett meg om jeg tar feil) og du kan ta det med til din nærmeste "autoriserte" Apple forhandler. Ahh, hvorfor ble to innlegg? Endret 17. januar 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Mente det du svarte på. Takk Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Men reklamasjonsretten såfremt det er fra den norske butikken er 5 år Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har nettopp skiftet SIM-kort på min iPhone 4, og nå kommer bare nummeret (ikke navnet) fram når mine kontakter ringer og sender meldinger. Hva er galt? Hva hvis du synkroniserer telefonen med Mac/Pc? Jeg har synkronisert med iTunes på min Mac, og det ble ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har du Tele2? Ja. Der ligger problemet. Tele2 bruker simkort fra Sverige eller noe. Dette fører til at nummerene på telefonen på lagres med både +47 og uten for at navnet skal vises i meldinger og anropslisten. Utrolig tungvint. Har Tele2 selv. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg får ikke ordentlig internetttilkobling på phonen min, noen som har noen tips? Har 3G aktivert, mobildata aktivert. Må prøve ca. 10-20 bare for å sjekke facebook, og å bruke Safari er bare å gi opp... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Husker jeg leste om dette problemet tidligere, og lurer på om det er noen som nå har funnet ut hva det kommer av, eller har en fiks? Er det en App som burde slettes asap? Hmm.. Jeg har ikke engang koblet meg til nett med iPhonen idag, og har faktisk brukt 14 MB? merkelig.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) http://store.apple.com/no/product/H0697VC/A?fnode=MTY1NDA1MA&mco=MTk1MjU0NTk&s=topSellers Disse funker som snus. Jeg fordrar ikke høyttalerene til klipsch, men headsettene liker jeg. Er kabelen lengre og mindre klibrig enn den som følger med telefonen? Det som irriterer meg mest med de orginale bortsett fra at Apple sjefen må ha noen merkelige ører er: - Ledningen er altfor kort, kan ikke ha den lave lommer men oppe i brystlommer el. - Ledningen må være laget for å "Klebre seg sammen til en krusedull" på raskest mulig tid, formålet er mer uklart. - Ledningen hekter og bremser seg fast i tekstiler pga. det klebrige materialvalget noe som gjør at den hele tiden drar i ledningen/ørene. Og en god del flere ting. Endret 17. januar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://store.apple.com/no/product/H0697VC/A?fnode=MTY1NDA1MA&mco=MTk1MjU0NTk&s=topSellers Disse funker som snus. Jeg fordrar ikke høyttalerene til klipsch, men headsettene liker jeg. Er kabelen lengre og mindre klibrig enn den som følger med telefonen? Det som irriterer meg mest med de orginale bortsett fra at Apple sjefen må ha noen merkelige ører er: - Ledningen er altfor kort, kan ikke ha den lave lommer men oppe i brystlommer el. - Ledningen må være laget for å "Klebre seg sammen til en krusedull" på raskest mulig tid, formålet er mer uklart. - Ledningen hekter og bremser seg fast i tekstiler pga. det klebrige materialvalget noe som gjør at den hele tiden drar i ledningen/ørene. Og en god del flere ting. Ja, den der klissete-kabel greia har jeg bare funnet på OEM plugger av typen som følger med utstyr, men de er ikke like glatte som de fancy "tøykablene", eller kablene monster bruker. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ca. hvor mye lengre ledning er det på de du linker til kontra de som følger med iP4? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ca. hvor mye lengre ledning er det på de du linker til kontra de som følger med iP4? Vanskelig å si da jeg ikke har de hos meg, men omtrent samme lengde med nok slakk til at mikrofonen henger litt ned. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://store.apple.c...Tk&s=topSellers Disse funker som snus. Jeg fordrar ikke høyttalerene til klipsch, men headsettene liker jeg. Er kabelen lengre og mindre klibrig enn den som følger med telefonen? Det som irriterer meg mest med de orginale bortsett fra at Apple sjefen må ha noen merkelige ører er: - Ledningen er altfor kort, kan ikke ha den lave lommer men oppe i brystlommer el. - Ledningen må være laget for å "Klebre seg sammen til en krusedull" på raskest mulig tid, formålet er mer uklart. - Ledningen hekter og bremser seg fast i tekstiler pga. det klebrige materialvalget noe som gjør at den hele tiden drar i ledningen/ørene. Og en god del flere ting. Ja, den der klissete-kabel greia har jeg bare funnet på OEM plugger av typen som følger med utstyr, men de er ikke like glatte som de fancy "tøykablene", eller kablene monster bruker. Jeg vil tro at dette kommer av et komprimi mellom billig gummi og gummi som har lang levetid i varierende klima uten å morkne. 1 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det kommer nok noen flere versjoner av iPhone 4 først, vil jeg tro. DET tviler jeg på. Jeg er overbevist om at Apple slipper en "iPhone 5" til sommeren akkurat som alle de tidligere iPhones. De slippes på sommeren, så det kommer aldri noen ny forbedret mellomting. De kommer til å slippe én iPad og én iPhone i året. Noe annet ville vært for dumt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Aldri en ny forbedret mellomting? Hva var iPhone 3GS da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 En hvit iPhone 4 før sommeren hadde jo vert toppers for å melke maksimalt før iPhone 5 slippet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Aldri en ny forbedret mellomting? Hva var iPhone 3GS da? Samme lurer jeg på. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det var vel et større skritt fra 3G til 3GS, enn det var fra første iPhone til 3G vil jeg tro. 3G og 3GS ser dog like ut på utsiden, og det lurer mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå