Skroll Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har noen bilder som vises liggende når jeg holder iphonen "riktig" vei, om jeg ligger mobilen ned snur bilde seg. Noen mulighet for å låse bilde så jeg kan se det riktig vei når jeg snur iphonen til liggende? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du kan redigere bildet i den photoshop appen som er gratis på AppStore. Der kan du rotere bildet og lagre som nytt Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du kan redigere bildet i den photoshop appen som er gratis på AppStore. Der kan du rotere bildet og lagre som nytt Den appen har jeg jo, funket meget bra. Takk:) Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du kan jo låse skjermrotasjonen lengst til venstre i "multitaskmenyen". Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva kan forstyrre GPS? I et rom i huset viser den 5km feil.. Bruker "kart" mappen. Ellers er den presis. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg ser at firefox sin ordbok er fikset, utrolig tungt å lese det du skriver...... Om du lurer på om du skal kjøpe iPhone 4 eller ikke, så er det bare å spørre her (kanskje ikke så objektivt), eller lage en ny tråd, men når det virker som du kun er ute etter å trolle, så er det da ikke rart folk reagerer slik de gjør. Kjøp hva du vil, ingen bryr seg. Håper du ender opp med en 3310 (no offense til Nokia) men mer moderne telefoner virker ikke som noe for deg. At ordboken er fikset ser jeg ikke noe til. grunne til at dere mener jeg troller er bare fordi man skal diskutere på en bestemt måte og at jeg bommet lit på diskusjonsnivået begynnelsen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kom over en veldig fin app som kobler seg opp mot facebook-kontoen og henter ned kontaktinfo og bilder, og legger dette til kontaktene en har på telefonen. Anbefales å teste. Veldig positivt overrasket. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Og den heter ? Men dette har man jo muligheten til å gjøre via. den vanlige facebook appen? Å laste ned bilder som blir knyttet opp mot kontaktene mener eg ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker en app som heter MyPhone+ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er myphone+ jeg bruker også. Mala: myphone+ lager også nye kontakter på telefonen av vennene du har på facebook. Om du vil den skal gjøre det selvfølgelig. Den legger også til bilder og info(jobb, bosted, utdannelse, osv) til kontaktene, både nye og gamle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Den hørtes ikkje dum ut nei Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva er vitsen med å lage nye kontakter når den ikke kan kopiere nummer over til telefonen? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva kan forstyrre GPS? I et rom i huset viser den 5km feil.. Bruker "kart" mappen. Ellers er den presis. Du kan ikke bruke GPS innendørs, da vil du ikke få kontakt med nok satelitter. iPhonen vil heller prøve seg på wifi-lokalisering eller gsm-triangulering, hvorav ingen av de to nødvendigvis er særlig nøyaktige. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Hva er vitsen med å lage nye kontakter når den ikke kan kopiere nummer over til telefonen? Den gjør det om folk har skrevet nummerne sine på facebook? edit: Ellers er det ikke verre enn å spørre. Det går uansett langt raskere å bruke den appen, så spørre om å få nummeret til folk, enn å lage kontaktene med all informasjon fra bunn av. Endret 16. januar 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Nei, det gjør den ikke. Det funket for lenge siden, men de siste versjonene har funksjonen blitt fjernet, siden den bryter noen av reglene til Facebook eller noe. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) De standpard øreproppene som følger med iphonen er ikke det helt store. Noen som kan anbefale noen bedre, da eg har veldig lite erfaring med slike plugger. Vil gjerne ha mikrofon slik de orginale har. Endret 16. januar 2011 av Skroll Lenke til kommentar
Infinity Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva kan forstyrre GPS? I et rom i huset viser den 5km feil.. Bruker "kart" mappen. Ellers er den presis. Du kan ikke bruke GPS innendørs, da vil du ikke få kontakt med nok satelitter. iPhonen vil heller prøve seg på wifi-lokalisering eller gsm-triangulering, hvorav ingen av de to nødvendigvis er særlig nøyaktige. Har aldri hatt problemer med GPS innendørs.(så sant jeg ikke er i en bunkers ) GPS'ene mine i Iphone 4, Nokia N97 samt TomTom 730 virker alle inne med samme nøyaktighet som ute.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 De standpard øreproppene som følger med iphonen er ikke det helt store. Noen som kan anbefale noen bedre, da eg har veldig lite erfaring med slike plugger. Vil gjerne ha mikrofon slik de orginale har. Vil gjerne høre noen forslag selv! prøvd å spørre 2 ganger tidligere i tråden også Helst med mic, og 3 knappers fjernkontroll til ca 500 kr Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://store.apple.com/no/product/H0697VC/A?fnode=MTY1NDA1MA&mco=MTk1MjU0NTk&s=topSellers Disse funker som snus. Jeg fordrar ikke høyttalerene til klipsch, men headsettene liker jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Klipsch plugger funker veldig bra ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå