Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser at firefox sin ordbok er fikset, utrolig tungt å lese det du skriver......

Om du lurer på om du skal kjøpe iPhone 4 eller ikke, så er det bare å spørre her (kanskje ikke så objektivt), eller lage en ny tråd, men når det virker som du kun er ute etter å trolle, så er det da ikke rart folk reagerer slik de gjør. Kjøp hva du vil, ingen bryr seg. Håper du ender opp med en 3310 (no offense til Nokia) men mer moderne telefoner virker ikke som noe for deg.

At ordboken er fikset ser jeg ikke noe til.

grunne til at dere mener jeg troller er bare fordi man skal diskutere på en bestemt måte og at jeg bommet lit på diskusjonsnivået begynnelsen.

Lenke til kommentar

Hva kan forstyrre GPS? I et rom i huset viser den 5km feil.. Bruker "kart" mappen. Ellers er den presis.

Du kan ikke bruke GPS innendørs, da vil du ikke få kontakt med nok satelitter. iPhonen vil heller prøve seg på wifi-lokalisering eller gsm-triangulering, hvorav ingen av de to nødvendigvis er særlig nøyaktige.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å lage nye kontakter når den ikke kan kopiere nummer over til telefonen?

Den gjør det om folk har skrevet nummerne sine på facebook?

edit:

Ellers er det ikke verre enn å spørre. Det går uansett langt raskere å bruke den appen, så spørre om å få nummeret til folk, enn å lage kontaktene med all informasjon fra bunn av.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

De standpard øreproppene som følger med iphonen er ikke det helt store. Noen som kan anbefale noen bedre, da eg har veldig lite erfaring med slike plugger. Vil gjerne ha mikrofon slik de orginale har.

Endret av Skroll
Lenke til kommentar

Hva kan forstyrre GPS? I et rom i huset viser den 5km feil.. Bruker "kart" mappen. Ellers er den presis.

Du kan ikke bruke GPS innendørs, da vil du ikke få kontakt med nok satelitter. iPhonen vil heller prøve seg på wifi-lokalisering eller gsm-triangulering, hvorav ingen av de to nødvendigvis er særlig nøyaktige.

Har aldri hatt problemer med GPS innendørs.(så sant jeg ikke er i en bunkers :hmm: )

GPS'ene mine i Iphone 4, Nokia N97 samt TomTom 730 virker alle inne med samme nøyaktighet som ute..

Lenke til kommentar

De standpard øreproppene som følger med iphonen er ikke det helt store. Noen som kan anbefale noen bedre, da eg har veldig lite erfaring med slike plugger. Vil gjerne ha mikrofon slik de orginale har.

Vil gjerne høre noen forslag selv! prøvd å spørre 2 ganger tidligere i tråden også :p Helst med mic, og 3 knappers fjernkontroll til ca 500 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...