Megaoctane Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 *pets iPhone 4* You evil evil man Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Fin omtale, om ikke av de mest detaljerte, men med realistiske/ekte meninger. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Når lanseres denne i Norge? Vil ha Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Men ellers er det sikkert mange som nå vil kjøpe seg en 3GS billig, mye telefon for pengene selv om den ikke har alt Iphone 4 har. Man kan vel holde diskusjonen om android vs ios til evig tid, men 3GS er vel omtrent det dårligste mobilkjøpet du kan gjøre i dag, pris/binding/specs tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Selges den uten binding i Tyskland? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Selges den uten binding i Tyskland? Er det ikke bare frankrike og england? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Når lanseres denne i Norge? Vil ha 28 juli sier ryktene, er nok noe i det tror jeg da denne skal lanseres i selveste juli måned. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Når lanseres denne i Norge? Vil ha 28 juli sier ryktene, er nok noe i det tror jeg da denne skal lanseres i selveste juli måned. Syntes det begynner å bli litt seint for telenor og netcom til å ikke ha sagt noe om release i juli. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Var det ikke apple som kom med iphone 4 2 uker før den kom i butukkene? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Når lanseres denne i Norge? Vil ha 28 juli sier ryktene, er nok noe i det tror jeg da denne skal lanseres i selveste juli måned. Syntes det begynner å bli litt seint for telenor og netcom til å ikke ha sagt noe om release i juli. tenkte på det samme. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei ! spurte tidligere om noen visste om denne 30 dagers returretten på iphone 4 kom til å gjelde i norge også ? jeg ser da vekk ifra 14 dagers returrett ved nettkjøp. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nå har Consumer Reports gjort seriøse tester av iPhone 4, og sier de ikke kan anbefale den før Apple fikser problemet med antennene. http://9to5mac.com/node/19484 Men forteller egentlig denne testen noe nytt, bortsett fra at de sier en teipbit over sprekken vil hjelpe? Andre stiller seg tvilende til om det vil hjelpe i det hele tatt. If you place a thin insulator (tape) across the "gap" and over the "band" on the iPhone 4, I would not expect that to make a very big difference. With such a thin insulator you are effectively preventing a short at DC (zero Hertz), but at the RF frequencies involved (around 1GHz, or one billion Hertz) you are just making a large capacitor. http://www.antennasys.com/antennasys-blog/2010/6/26/hey-hold-the-phone-like-this.html Dette begynner å bli litt komplisert Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nå har Consumer Reports gjort seriøse tester av iPhone 4, og sier de ikke kan anbefale den før Apple fikser problemet med antennene. http://9to5mac.com/node/19484 Men forteller egentlig denne testen noe nytt, bortsett fra at de sier en teipbit over sprekken vil hjelpe? Andre stiller seg tvilende til om det vil hjelpe i det hele tatt. If you place a thin insulator (tape) across the "gap" and over the "band" on the iPhone 4, I would not expect that to make a very big difference. With such a thin insulator you are effectively preventing a short at DC (zero Hertz), but at the RF frequencies involved (around 1GHz, or one billion Hertz) you are just making a large capacitor. http://www.antennasys.com/antennasys-blog/2010/6/26/hey-hold-the-phone-like-this.html Dette begynner å bli litt komplisert Kommer til å bli MEGET overrasket om jeg finner dette som ett reelt problem når jeg får iphone 4 i månedsskiftet. Dette problemet er sikkert hypet like mye som telefonen selv er. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Tviler på at det er noe heft i Norge. Så vidt jeg husker har jeg droppet kun en samtale på 3GS, men da knelet 3G-nettet fra Netcom. Stereoanlegget mitt med iPod-dock med min 3G i skrek samtidig ut GSM-støy på bordet bortenfor. Musikken fortsatte, men ble overdøvet av denne støyen. (Stereo fra Biltema er kanskje ikke det som er best skjermet ) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Uansett, så er bumpers må-ha for iPhone 4. Hvis ikke er du dum. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Uansett, så er bumpers må-ha for iPhone 4. Hvis ikke er du dum. Hvorfor? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Sier seg selv at det å ikke miste en iPhone i bakken er så å si umulig. Husk på at det er en brukstelefon, ikke bare noe som står på en hylle hjemme. Det er også bevist at glasset ikke tåler så mange slag mot kanten. Vi kan jo vri spørsmålet. Hvorfor er du lur hvis du ikke bruker bumpers? Endret 12. juli 2010 av iMono Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Da kan man jo si at alle som ikke kjøper et deksel for telefonen sin er dum? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Poenget ditt er at alle andre telefoner er dekket av glass slik som iPhone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå