Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Hmm, mente det var en "Det beste fra App Store" e.l. tråd her et sted, men klarer ikke finne den.. Noen som vet? Og så lurte jeg forresten på om noen vet om en bra og rask app for å laste opp bilder til en eller annen side?

Imgur?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket abonnement har iPhone-folket ?

Jeg har type Telenor Fri eller noe slikt, med bare 1,- månedsavgift, men bruker jo masse nett, så blir veldig dyrt (12,- per mb, så umulig å ikke nå maks grensen på 10,- hver dag..).

Er det noen veldig surfe vennlige abonnement der ute eller ? Er ikke bundet til telenor lengre, så kan sikkert bytte operatør om det hjelper.

Lenke til kommentar

NetCom iConnect. Det er ikke særlig billig hvis du ringer, men du har fri data for 249 per måned (dette er stort sett prisen de fleste abonnementer tar for fri data). Grunnen til at jeg nevner iConnect spesielt er fordi, i hvertfall for meg, så er det faktisk fri data, altså ikke noe hastighetsbegrensning etter 5 GB.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, mente det var en "Det beste fra App Store" e.l. tråd her et sted, men klarer ikke finne den.. Noen som vet?

Anbefalte apps til iOS du tenker på?

Hmm, mente det var en "Det beste fra App Store" e.l. tråd her et sted, men klarer ikke finne den.. Noen som vet? Og så lurte jeg forresten på om noen vet om en bra og rask app for å laste opp bilder til en eller annen side?

Imgur?

Takker!

Hvilket abonnement har iPhone-folket ?

Jeg har type Telenor Fri eller noe slikt, med bare 1,- månedsavgift, men bruker jo masse nett, så blir veldig dyrt (12,- per mb, så umulig å ikke nå maks grensen på 10,- hver dag..).

Er det noen veldig surfe vennlige abonnement der ute eller ? Er ikke bundet til telenor lengre, så kan sikkert bytte operatør om det hjelper.

OneCall Folkepakka. 500MB / 500 Minutter / 500 SMS / 500 MMS for 199,- i måneden.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Må alt av nedlastning gå gjennom Itunes - slik at man alltid egentlig er avhengig av en PC

Du er ikke avhengig av en PC. Du kan kjøpe alt på telefonen - både musikk (iTunes på telefonen) og programmer (app store på telefonen) og laste disse ned over f.eks. 3G eller WiFi alt ettersom. Enkelte programmer er imidlertid så store at du får beskjed om å bruke sistnevnte.

Men iTunes på PC-en tar backup av telefonen og har enkelte andre funksjoner som tross alt er greit å ha, så...

Trenger ikke PC på store programmer heller, det holder med en WiFi tilkobling. Har lastet ned oppdateringer og programmer på mange hundre MB på den måten. Ellers er grensen på en ting 20MB om man laster via mobilnettet.

Når det gjelder kulde så har jeg hatt med min på en par lange langrennsturer med mye snøvær i -9, fukt, svette og full dogg på skjermen hver gang jeg tar den ut av ytterlommen i jakka med de svette hendene. Ingen problemer. En telefon skal tåle dette for å være noe annet enn en sofadings.

Har også glemt telefonen ute i bilen i handskerommet i -15/17 gjentatte ganger over natten og den er like fin. Det eneste man merker er at den er litt treg i skjermoppdateringen inntil den blir temperert igjen. Dette kuldehysteriet er tull.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen ta. Oversov meg i dag, takket være iPhonen. Satset på at "Alarm Clock" ville funke, på tross av problemer med standard-alarmen, men det gikk skeis. :p

Er det en ting jeg har lært meg opp gjennom åra, uansett om det er iPhone eller ikke, så er det det å ha på minst to vekkeklokker. :)

Godt det finnes flere fornuftige mennesker ;). Man har oppgjennom årene hørt utallige historier om folk som forsover seg pga. mobiltelefoner med dårlige ladeplugger og det ene og det andre.
Lenke til kommentar

For en som er litt på sidelinjen så lurte jeg på hvorfor folk velger Iphone hvis de ikke er helt fornøyd med den ?

Det har vært rene torturen å forsøke å oppdatere seg i denne trådden etter noen ukers fravær slik som du har forsøplet den med totalt irrelevante og uinteresante innlegg. Er du her kun for å forsøple tråden? Kan du lage din egen tråd?

Kan du ta disse diskusjonene en annen plass, og om ikke. Moderator, må vi velge å ignorere brukeren for å slippe slik invasjon av tråder?

Endret av Theo343
  • Liker 4
Lenke til kommentar

For en som er litt på sidelinjen så lurte jeg på hvorfor folk velger Iphone hvis de ikke er helt fornøyd med den ?

Det har vært rene torturen å forsøke å oppdatere seg i denne trådden etter noen ukers fravær slik som du har forsøplet den med totalt irrelevante og uinteresante innlegg. Er du her kun for å forsøple tråden? Kan du lage din egen tråd?

Kan du ta disse diskusjonene en annen plass, og om ikke. Moderator, må vi velge å ignorere brukeren for å slippe slik invasjon av tråder?

Så du fraråder meg å diskuter om IPhone, som kunne være lit interessant å få vite mere om ?

Da har du altså med dette anbefalt meg å la være å kjøpe IPhone i fremtiden hvis det skulle være aktuelt .

Jeg var i begynnelsen ikke sikker på hvilket nivå denne diskusjonen lå på, men nå har jeg funnet det ut.

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

den andre elgen: Jeg har i allefall ALDRI vært helt fornøyd med noen telefon jeg har eid. Så at du blir overrasket at noen eier en iPhone 4 uten å være helt fornøyd ? Du er sikkert HELT fornøyd med din telefon?

PS. Drit i å spis av ripsbærbuskene mine!

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Så du fraråder meg å diskuter om IPhone, som kunne være lit interessant å få vite mere om ?

Da har du altså med dette anbefalt meg å la være å kjøpe IPhone i fremtiden hvis det skulle være aktuelt .

Jeg var i begynnelsen ikke sikker på hvilket nivå denne diskusjonen lå på, men nå har jeg funnet det ut.

Jeg ser at firefox sin ordbok er fikset, utrolig tungt å lese det du skriver......

Om du lurer på om du skal kjøpe iPhone 4 eller ikke, så er det bare å spørre her (kanskje ikke så objektivt), eller lage en ny tråd, men når det virker som du kun er ute etter å trolle, så er det da ikke rart folk reagerer slik de gjør. Kjøp hva du vil, ingen bryr seg. Håper du ender opp med en 3310 (no offense til Nokia) men mer moderne telefoner virker ikke som noe for deg.

Kom fram til at det var en av knappene jeg også, trudde det var lydløs knappen. Den lyden irriterer meg!

Jeg har ingen slike lyder på min, men det kan jo være at det blir slark over tid?

Den var slik når jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

den andre elgen: Jeg har i allefall ALDRI vært helt fornøyd med noen telefon jeg har eid. Så at du blir overrasket at noen eier en iPhone 4 uten å være helt fornøyd ? Du er sikkert HELT fornøyd med din telefon?

PS. Drit i å spis av ripsbærbuskene mine!

Akkurat som din telefon så kunne det med min vær forbedringer.

Nå bruker jeg den bare av og til da. så lite at jeg enda ikke har fått noen regning fra Onecal

Denne diskusjonen kommer nok for alltid å være en skryte side til IPhone , der man diskutere hvor bra denne telefonen er og de som hr problemer nådigst for lov til å være her .

Dem som lurer på ting med IPhone , men har ingen er definitivt ikke velkommen her.

årsaken er at man da vil sammenligne den med andre merker og det er jo forbudt

ps: hvilke ripsbusker ?

Lenke til kommentar

Men så lurer du jo ikke akkurat på noe med iPhone 4. Du lurer jo på hvorfor folk kjøpe en telefon de tydeligvis ikke er helt fornøyd med. Ripsbærbuskene i hagen, du stod å knasket i deg store mengder her om dagen.

Det var noen som nærmest hatet systemet i Iphone og hvordan ting var lagt opp .

Det var dem jeg ville vite hva som var så bra med Iphone , når de tydeligvis mislikte den.

Nå ble det tilbakevist av noen av brukerne , men hva med resten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...