.Anders. Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Noen som vet om man kan ta opp samtaler med iPhone? F.eks ved å åpne "Taleopptak" under en samtale? Bump! Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er det nødvendig å bytte til micro sim på iphone 4 ? Funker den ikke med et allminnelig sim kort ? Har liten lyst til å begynne å klippe i småbiter simkortet mitt.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 iPhone 4 støtter kun microsim. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er det nødvendig å bytte til micro sim på iphone 4 ? Funker den ikke med et allminnelig sim kort ? Har liten lyst til å begynne å klippe i småbiter simkortet mitt.. Går fint ann å klippe til. Gjort dette selv. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Forstår alle som klager litt på batteriet på iPhonen.. Brukt ca 50% iløpet av dagen, og da har jeg bare sendt noen SMS og surfet nettet litt ;-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Regner med du du har brukt 3G og hatt sånn middels dekning? Da ryket batteriet relativt kjappt Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 fikk hjelp av en kompis som har telenor. og selvom jeg har onecall, var det samme innstillinger Lyst å poste innstillingene? http://www.onecall.no/kundeservice/iphoneoppsett.php men nå klarer den ikke sende SMS.... noen som vet jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Forstår alle som klager litt på batteriet på iPhonen.. Brukt ca 50% iløpet av dagen, og da har jeg bare sendt noen SMS og surfet nettet litt ;-) Skru av bluetooth, 3G og wifi og du er nede i 15-20% dagen på det forbruker du nevner. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Finnes det en måte å finne ut av hvor mange sms'er man har totalt på tlf? Og hvor mye plass de tar? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jailbreak -> SSH -> sjekke størrelsen på meldingsfilen. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kanskje iPhone Explorer tilbyr det samme uten å måtte ty til jailbreaking? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fant ikke noe iphone explorer kunne hjelpe meg med, men iphone backup extractor sa ihvertfall at jeg hadde nesten 10 000 meldinger Men pga det er gratisversjon så får jeg bare extracta 4 mld av gangen og dermed vil det ta evigheter å extracte alt på gratisversjonen bare for å sjekke hvor stor fila er ... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Forstår alle som klager litt på batteriet på iPhonen.. Brukt ca 50% iløpet av dagen, og da har jeg bare sendt noen SMS og surfet nettet litt ;-) Skru av bluetooth, 3G og wifi og du er nede i 15-20% dagen på det forbruker du nevner. Ja.. Nå røk da batteriet på vei hjem fra fruen.. stod opp kl 6 idag, og batteriet røk ca 22:00.. Det er for dårlig. Skru av Bluetooth, 3G og wifi da? Noen andre tips? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sørge for at lysstyrken på skjermen er i auto Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Sørge for at lysstyrken på skjermen er i auto Den er på auto ja Da har jeg tatt av WiFi og 3G. Bluetooth var allerede av. Tok også av "Varsling" fra alle mulige apps. Satser på dette hjelper litt - nå skal det sies at mobilen ble godt brukt idag. En god del levler på Angry Bird og Cut the Rope ble tatt iløpet av dagen Endret 11. januar 2011 av Winydancer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvordan opplever du standby batteritiden? Er det stort fall når telefonen ligger ubrukt over natten f.eks ? Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skjer med at jeg ikke klarer å motta anrop, sende og motta motta sms? noen som har et svar på dette???? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Fant ikke noe iphone explorer kunne hjelpe meg med, men iphone backup extractor sa ihvertfall at jeg hadde nesten 10 000 meldinger Men pga det er gratisversjon så får jeg bare extracta 4 mld av gangen og dermed vil det ta evigheter å extracte alt på gratisversjonen bare for å sjekke hvor stor fila er ... Ved hjelp av denne fikk jeg ut sms database fila fra bacupen til tlf. Og den er jo ikke på mer enn 1.38 MB selv med nesten 10 000 mld... Jeg har sjekket at jeg heller ikke bruker mer enn ca 50 mb på gmail acc min, og den andre mail acc på tlf har ikke større innboks enn 230 mb og der bruker jeg ca 30%. Så jeg lurer da fortsatt fælt på hva de 2.2 gb itunes mener er "annet" det kan jo verken være sms eller mail. Og det er heller definitivt ikke kontakter da jeg ikke har mer enn 100, sikkert mye mindre også... edit: sletta alt mulig av logg, osv fra safari, hjalp med ca 350 mb Endret 11. januar 2011 av dTd Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Min kan bruke rundt 80% i løpet av 12 timer. Kun WiFi og 3G på. Nesten ikke i bruk, utenom å lese e-post og skrive et par meldinger. Sjekker automatisk e-post hvert 15 min (push). Den var mye bedre før 4.2.1. Tror jeg skal sende mail til Apple å høre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 I det siste har jeg opplevd at plutselig så står det "ingen tjeneste" på dekningssignalet. Dette skjer ofte nå, og jeg må skru den av og på for at den skal få dekning igjen. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå