Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår alle som klager litt på batteriet på iPhonen.. Brukt ca 50% iløpet av dagen, og da har jeg bare sendt noen SMS og surfet nettet litt ;-)

Skru av bluetooth, 3G og wifi og du er nede i 15-20% dagen på det forbruker du nevner.

Ja.. Nå røk da batteriet på vei hjem fra fruen.. stod opp kl 6 idag, og batteriet røk ca 22:00.. Det er for dårlig.

Skru av Bluetooth, 3G og wifi da? Noen andre tips?

Lenke til kommentar

Sørge for at lysstyrken på skjermen er i auto :)

Den er på auto ja :)

Da har jeg tatt av WiFi og 3G. Bluetooth var allerede av. Tok også av "Varsling" fra alle mulige apps. Satser på dette hjelper litt ;)

- nå skal det sies at mobilen ble godt brukt idag. En god del levler på Angry Bird og Cut the Rope ble tatt iløpet av dagen ;)

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Fant ikke noe iphone explorer kunne hjelpe meg med, men iphone backup extractor sa ihvertfall at jeg hadde nesten 10 000 meldinger :tease:

Men pga det er gratisversjon så får jeg bare extracta 4 mld av gangen og dermed vil det ta evigheter å extracte alt på gratisversjonen bare for å sjekke hvor stor fila er ...

Ved hjelp av denne fikk jeg ut sms database fila fra bacupen til tlf. Og den er jo ikke på mer enn 1.38 MB selv med nesten 10 000 mld... Jeg har sjekket at jeg heller ikke bruker mer enn ca 50 mb på gmail acc min, og den andre mail acc på tlf har ikke større innboks enn 230 mb og der bruker jeg ca 30%. Så jeg lurer da fortsatt fælt på hva de 2.2 gb itunes mener er "annet" det kan jo verken være sms eller mail. Og det er heller definitivt ikke kontakter da jeg ikke har mer enn 100, sikkert mye mindre også...

edit: sletta alt mulig av logg, osv fra safari, hjalp med ca 350 mb :ermm:

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...