Winydancer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 typisk onecall? har du den fulle versjonen eller holder det med lite? Jepp. Kjøpte fullversjonen, var jo bare noen kroner Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 typisk onecall? har du den fulle versjonen eller holder det med lite? Jepp. Kjøpte fullversjonen, var jo bare noen kroner ja, skjønner det. men det er mest ringeminutter og sms jeg er på jakt etter.. noen tips der? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ‘VLC Media Player’ Removed from App Store http://appshopper.com/blog/2011/01/10/vlc-media-player-removed-from-app-store/ Det er viktig å vite hvorfor den ble fjernet. Mer informasjon om hva som har skjedd finnes her, på TUAW. 1 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ja, skjønner det. men det er mest ringeminutter og sms jeg er på jakt etter.. noen tips der? Nei, men er interessert i dette også, gøy om noen hadde forslag Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ja, skjønner det. men det er mest ringeminutter og sms jeg er på jakt etter.. noen tips der? Nei, men er interessert i dette også, gøy om noen hadde forslag virkelig irriterende. var en som hadde HTC som sa jeg burde laste ned call meter NG, og det så supert ut. rart det ikke er noe lignende til iphone.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Anbefaler Where´s wally in Hollywood for de som ikke har prøvd. Rasende festlig spill =p Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har brukt litt tid på den vanlige Where's Wally. Artig det og 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 OSet. Men 2.2 gb? Får vel være grenser da! Dessuten mener jeg at det ikke var der før... Syns også det var brutalt mye Typisk Android ROM eller Windows Mobile ROM tar 70-110 MB Sprøyt. hvorfor har jeg da 0,6GB under annet? OSet tar ikke så mye. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ja, skjønner det. men det er mest ringeminutter og sms jeg er på jakt etter.. noen tips der? Nei, men er interessert i dette også, gøy om noen hadde forslag virkelig irriterende. var en som hadde HTC som sa jeg burde laste ned call meter NG, og det så supert ut. rart det ikke er noe lignende til iphone.. HTC er ikke Iphone . Det er nok derfor eller Android eller Apple sit telefon operativsystem ( hvar det Ios det het ?) Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Noen som vet om man kan ta opp samtaler med iPhone? F.eks ved å åpne "Taleopptak" under en samtale? Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 funnet et nytt problem, jeg får ikke sendt MMS. grunnet at det kameraet som kommer opp på venstre side når man skriver meldinger, ikke er der. Hva å gjøre? skjedd noe lignende med noen andre? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har du lagt inn operatørinnstillinger? Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har du lagt inn operatørinnstillinger? det er på innstilinger - opperatør? hvis det ja Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har du lagt inn operatørinnstillinger? det er på innstilinger - opperatør? hvis det ja Tar det heller her. Det skal være på generelt->nettverk->mobildatanettverk. Jeg har Tele2, og fikk et skriv om hvordan jeg skulle fylle ut dette, åssen det er med deg vet jeg ikke. Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har du lagt inn operatørinnstillinger? det er på innstilinger - opperatør? hvis det ja Tar det heller her. Det skal være på generelt->nettverk->mobildatanettverk. Jeg har Tele2, og fikk et skriv om hvordan jeg skulle fylle ut dette, åssen det er med deg vet jeg ikke. fikk hjelp av en kompis som har telenor. og selvom jeg har onecall, var det samme innstillinger Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 fikk hjelp av en kompis som har telenor. og selvom jeg har onecall, var det samme innstillinger Lyst å poste innstillingene? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 iPhone 4-en på apple store til 4900 er uten noen som helst binding? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 iPhone 4-en på apple store til 4900 er uten noen som helst binding? Jepp Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 fikk hjelp av en kompis som har telenor. og selvom jeg har onecall, var det samme innstillinger Lyst å poste innstillingene? Jeg har Android mobil og bruker disse innstillingene for Telenor, regner med at det funker på iPhone også Name: telenor APN: telenor Proxy: 10.10.10.10 Port: 8080 Username: dj Password: dj Server: <Not set> MMSC: http://mmsc/ MMS Proxy: 10.10.10.11 MMS Port: 8080 MCC: 242 MNC: 01 APN type: <Not set> Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 skikkelig MEGA OPPORTUNITY hehehe http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26237876 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå