Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den avskrudd, og lyden er helt fin på alle hodetelefonene jeg har.

Sikker på at de hodetelefonene ikke har veldig mye bass i utgangspunktet? (mener å ha lest noe slikt engang)

Har du testet andre spillere eller på stereoanlegget med alt på flatt?

Lenke til kommentar

Jo, ørepluggene har i utgangspunktet utrolig mye bass, men den bassreduksjonsjevneren er bare tragisk, synes diskanten også blir ødelagt. Men fant diskantforsterking som et godt nok alternativ. Litt surt at det ikke finnes mulighet for custom EQ, ikke engang med jailbreaket telefon.

Lenke til kommentar

hvis den ikke er lik iPhone ( en av utgavene) hva maser der da om ?

for meg ser det ut som en lit modifiser utgave av Iphone 4 ( muligens lit lengre en originalen)

Har noen sagt at den ikke er lik noen av iPhone-utgavene?

Og hvis du synes den ligner mest på iPhone 4, vil jeg tro du bør tørke av monitoren din snart.

Men jeg kan jo ikke fortelle deg hva du skal synes den ligner mest på heller ;)

Lenke til kommentar

Fant en app som het EQu. Helt ok musikkspiller med gode muligheter for EQ justeringer.

Er denne snill med batteriet ? Den integrerte spilleren er jo suveren på dette punktet satt opp mot f.eks spotify som eg også bruker flittig.

EDIT: Du har sikkert ikkje fått brukt den så mye, så om den sluker batteri er vel litt tidlig å si.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

iPhone 3GS :)

Bingo :)

Det har jeg faktisk ikke tenkt over. Men regner med at den integrerte er mye snillere med batteriet.

Bruker ikke de samme API for å spille av musikk? Jeg tror egentlig de multitasker på samme måte, eneste forskjellen er at Apple har tillatt 3. parts apps dette også.

Hvis det er slik, burde de bruke like lite strøm. I allefall teoretisk :)

Lenke til kommentar

Er det andre her som har en litt rar lyd i telefonen?

F.eks hvis jeg legger den på et bord, høres det ut som det er noe som er løst inne i selve tlf. Har prøvd å holde rundt knappene for å se om disse kan være løse på noen måte, uten at det hjelper. Kanskje litt, men lite.

Sikkert ingenting å si, men jeg er pirkete.

Jeg har også sånn "rattling" lyd, merkes spesielt godt om jeg rister tlf eller slår den løst mot hånda elno, og har kommet frem til at det er av knappen... Noe irriterende å ha slike lyder da tlf faktisk er så dyr, men jeg har levd med det en stund nå :p

Akkurat det samme her, som ditt eksempel. Men er dette noe vi kan reklamere på mon tro? Forventer ikke at den skal være så "slærkete".

Lenke til kommentar

Hei

Orker ikke å lese gjennom 302 sider for å lete etter svar, så jeg spør her....

Jeg skal bestille Iphone4, men skal jeg velge 16 eller 32 gb?

Har en Nokia n97 nå, og på 32 gb minnekortet er det ledig over 28 gb..

Har litt musikk på telefonen, men bruker vanlig mp3-spiller når jeg skal høre på musikk.

Bilder og video tar jeg mye av men overfører dem til laptop'en regelmessig.

iPhone4 16gb ser jeg for meg er mer enn nok til mitt bruk. Eller er det noen som mener det er bedre for meg med 32gb?

Håper noen kan gi meg raskt svar, siden jeg kommer til å bestille telefonen ikveld.

Lenke til kommentar

Hei

Har litt musikk på telefonen, men bruker vanlig mp3-spiller når jeg skal høre på musikk.

iPhone4 16gb ser jeg for meg er mer enn nok til mitt bruk. Eller er det noen som mener det er bedre for meg med 32gb?

Håper noen kan gi meg raskt svar, siden jeg kommer til å bestille telefonen ikveld.

Det kommer helt an på hva du har tenkt å ha på den.

Navigasjonsprogramvare tar ganske mye plass f.eks Det samme gjør film, bilder og musikk.

Jeg har masse spill og bilder osv. jeg aldri bruker på min, og jeg er såvidt over 16 GB.

Lenke til kommentar

Hei

Det kommer helt an på hva du har tenkt å ha på den.

Navigasjonsprogramvare tar ganske mye plass f.eks Det samme gjør film, bilder og musikk.

Jeg har masse spill og bilder osv. jeg aldri bruker på min, og jeg er såvidt over 16 GB.

Navigasjon må en ha, hvor mye plass tar det?

Litt spill og programmer er gøy å leke seg med, men film ser jeg ikke på mobilen. Og det jeg filmer selv blir som sagt overført regelmessig til laptop...

Da holder det vel rikelig med 16gb?

Lenke til kommentar

Navigon med kart over europa tar 1,73 GB, men det er kartene som drar opp her vil jeg tro.

Dungeon Hunter f.eks ligger på 227 MB, så jeg vil tro 16 GB holder fint. Hvis man får trøbbel med plassen, er det jo bare å rydde opp litt da det er bedre å ha ting nogenlunde sikkert på dataen enn i lomma.

Det er lurt å synce telefonen iblant uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg har 32 GB-modellen (29,1 GB for å være nøyaktig), og har 4,2 GB ledig. All plassen har blitt brukt på følgende:

• 1676 sanger
  • 108 videoer (inkl. de jeg selv har filmet)
  • 389 bilder
  • 101 programmer
  • 676 sanger lagret gjennom Spotify

Jeg tror du vil klare deg fint med 16 GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...