Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett tips til deg med kontantkort, ta rett og slett og deaktiver mobildata trafikk så slipper du å tenke noe meir over det :)

Kan du forklare det der enklere ?

Situasjonen er at jeg hater alt som er lite og elektronisk, men innser at jeg ikke lenger kan gå rundt med en 10 år gammel nokia som ikke engang har farger.

Så jeg henger circa 10 år bak resten når det gjelder mobilteknologi. Men jeg har altså bestemt meg for å gjøre noe med det, men litt av gangen :p

Jeg kommer sikkert til å spørre masse mer når jeg først får kjøpt iphonen

Lenke til kommentar

Selvfølgelig :)

Under innstillinger kan man velge om man vil bruke wi-fi og/eller Mobildata. iPhonen vil alltid foretrekke å bruke wi-fi fremfor mobildata(som koster penger), om tilgjengelig. Så kjappt du da utenfor wi-fi rekkevidde vil telefonen legge om til mobildata dersom dette er aktivert.

Så løsningen for deg vil da vere å deaktivere mobildata under nettverksinnstillingene på telefonen. Så slipper du å bekymre deg for at mobilen lurer seg inn på mobildata nettet i tid og utide.

Men det blir nok lettere å forstå dette vi skriver her inne, når du sitter med mobilen i hånda og trykker sjøl :) Og tro no du vil like iPhone 4 etterhvert som du har blitt kjent med telefonen og kanskje våger deg ut i Appstoren for å laste ned spill/applikasjoner osv.

Så når den tid kommer er det bare å fyre løs evt. spørsmål, så vil nok folk i denne tråden her svare så godt det lar seg gjøre!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har en uenighet pågående med en annen kar, hvorpå jeg mener å oppleve at android lagger/hakker mer enn hva iPhone 4 gjør.. Er det bare jeg som merker det??

Høres ut som en Android-kar... :p Kan jo prøve å last ned f. eks tek.no på begge mobilene, tror at iphone er en del glattere under browsing da :) Er jo bare å prøve?

Har selv Desire og er jo storfornøyd med den, men iphone innebærer mindre hakking etter min erfaring, på det punktet er det vel ingen som slår iphone 4 tror jeg.

Lenke til kommentar

Har en uenighet pågående med en annen kar, hvorpå jeg mener å oppleve at android lagger/hakker mer enn hva iPhone 4 gjør.. Er det bare jeg som merker det??

Høres ut som en Android-kar... :p Kan jo prøve å last ned f. eks tek.no på begge mobilene, tror at iphone er en del glattere under browsing da :) Er jo bare å prøve?

Har selv Desire og er jo storfornøyd med den, men iphone innebærer mindre hakking etter min erfaring, på det punktet er det vel ingen som slår iphone 4 tror jeg.

Windows phone 7 skal visst også gå rimelig glatt da de visstnok også bruker grafikkprossessoren.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på denne bumperen: http://cgi.ebay.com/White-TPU-Bumper-Frame-Case-skin-Cover-Iphone-4-4G-/330496072460?pt=PDA_Accessories&hash=item4cf319db0c , eller denne: http://cgi.ebay.com/New-design-phone-bumper-APPLE-IPHONE-4G-Black-/140480702866?pt=PDA_Accessories&hash=item20b54d6992

Og de som Apple selv selger? Noen steder i norge de selger de orginale?

Endret av Skroll
Lenke til kommentar

4) Metallbåndet på LG'en ser ut til å være mer fremtredende enn på iPhone, dvs. at det ser ut som om det stikker mer ut til sidene i forhold til det svarte "glasset" enn tilfellet er på iPhone. Det ser også ut som om LG'ens metallbånd er svakt krummet sammenlignet med iPhone, og muligens ikke så bredt som på iPhone.

Du kødder.

Neida, den jobben er fortsatt din.

Jobben for å påvise rene semantiske forskjeller mellom telefoner har du gjort selv, jeg bare lar meg begeistre ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jobben for å påvise rene semantiske forskjeller mellom telefoner har du gjort selv, jeg bare lar meg begeistre ;)

"semantiske forskjeller mellom telefoner" - wow!

Når du ikke har noe fornuftig å si, så finner du på nye begreper. :thumbup:

Meg bekjent har semantikk hittil hatt med språk å gjøre, men du er altså ikke redd for å gå nye veier.

Lenke til kommentar

"semantiske forskjeller mellom telefoner" - wow!

Når du ikke har noe fornuftig å si, så finner du på nye begreper. :thumbup:

Meg bekjent har semantikk hittil hatt med språk å gjøre, men du er altså ikke redd for å gå nye veier.

Hva i all verden, troller du meg nå? Blir jeg trollet? Du skal få et hint til hva jeg mente, "forskjellen ligger i navnet" ;)

Og i framtiden, vennligst ikke bruk google til å tolke meningsinnhold, det er flaut for alle involverte.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...