Vargan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ^ Lame post. Jeg er imponert over alle som anklager apple for å påstå at de kommmer med "nyheter" på markedet. De lanserer jo bare nye ting i sin egen lineup. Apple er ikek så dumme at de selv tror at de har funnet opp videotelefoni, men de har fått det til å virke. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 iPhone 4 skal eg ha på første dagen, for ein fin telefon. Alt var berre heilt fantastisk. Og på min 3G 16 gb har eg 11 gb ledig plass, so 32 gb holder i masse for meg, GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Apple er ikek så dumme at de selv tror at de har funnet opp videotelefoni, men de har fått det til å virke. Nå er det akkurat det de sier rett ut at de har og eneste grunnen til at det kommer til å virke er på grunn av at det er så mange som kommer til å kjøpe den. Hvis det kommer til å virke i det hele tatt. alt som er i 4g kunne de iallefall stappa i 3g versjonen da teknologien var der for lenge siden Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ^ Har du et sitat for å backe opp det du sier Crazy_Man? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Og man kan FORTSATT ikke bruke telefonen uten å jailbreake den... noe jeg ikke akkurat forventet da det er apple som laget den. Ikke verdt kjøpet da man heller kan skaffe seg 3g utgaven ennå og de samme funksjonene som er der er de som kommer til å bli brukt ha ha. Lo godt når eg leste dette. Lenke til kommentar
1vycanismajoris Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 iphone 3gs har 256 mb ram, lurer på hvor mye ram har den nye iphone 4 ? noen som vet det? bør være mer enn 500 mb.. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har bare et simpelt spørsmål; Hvorfor kaller folk det iPhone 4 og ikke iPhone 4G? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Fordi det er det den heter. 4G kan også tolkes feil mtp. at det er mobilnett. 5 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Om de har økt det så er det sikkert 512. Men hva den har av maskinvare bryr meg ikke så mye som hvordan den faktisk oppleves i bruk, og der er den veldig rask og fin i følge de tidligste hands-on testene. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ^ Har du et sitat for å backe opp det du sier Crazy_Man? Kan jo begynne med dette: (flisespikke-konto herved åpnet..) "People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality." Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fordi det er det den heter. 4G kan også tolkes feil mtp. at det er mobilnett. Ja, men samme går jo for 3G. Men den heter jo ikke iPhone 3. Samme som den nye iPod 4G. grunnen er jo 3.0 OS på 3G, og 4.0 OS på 4G. jeg syns are det høres så dumt ut med 4. hah^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei, men 3G har jo 3G nett! 4 har ikke 4G nett. Så enkelt er det. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det har ikke noe med nettet å gjøre. De kaller det 3G fordi det er 3. generasjon. 3G-nettet går under kvalifikasjonene. Samme med 4G. Det er 4. generasjon, så hvorfor ikke kalle den også for 4G? Eller hvertfall iPhone HD. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hadde de navngitt dem kun utifra generasjonen, så hadde de jo kalt den 4G. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Man kaller den ikke 4G fordi den ikke heter 4G! Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) "People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality." Høres ikke ut som "Hi, we at Apple invented video calling!" i mine ører. *spikke* Jeg ser forvirringen med navnet. iPhone. iPhone 3G pga 3G mulighetene. iPhone 3G S pga 3G og økt hastighet. iPhone 4. Endret 8. juni 2010 av Vargan Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det har ikke noe med nettet å gjøre. De kaller det 3G fordi det er 3. generasjon. Nei. iPhone 3G var 2. generasjon iPhone. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hæ iPhone 2G da? Noe du har drømt ... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 * Frontkamera med LED blitz Feil. Det er LED-"blitz" på baksiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå