Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kreves visst ikke stort for å få jobb i designavdelingen hverken hos Samsung eller LG ser det ut til.

Jeg hadde ventet slikt fra skamløse små kinesiske firmaer, men det blir teit når store, kjente firmaer gjør det.

Mulig det er et godt tegn for designavdelingen hos Apple at andre firmaer etterligner dem så åpenlyst.

Lenke til kommentar

Det kreves visst ikke stort for å få jobb i designavdelingen hverken hos Samsung eller LG ser det ut til.

Jeg hadde ventet slikt fra skamløse små kinesiske firmaer, men det blir teit når store, kjente firmaer gjør det.

Mulig det er et godt tegn for designavdelingen hos Apple at andre firmaer etterligner dem så åpenlyst.

LG har faktisk hatt noen lekre telefoner gjennom tidene. Etter min mening er LG best på mobildesign. Ja, jeg synes faktisk de er bedre enn iPhone, siden de har kommet med flere spennende design. Se på LG BL40, elegant telefon.

iPhone 4 ser utrolig bra ut den også, men det som er enda bedre, at den føles utrolig solid når man holder den.

Lenke til kommentar

LG står for Lite Godt.

Uansett, jeg har LG Blu-Ray spiller, og er kjempefornøyd med den. :) Den gjør det godf i tester også.

Har du dårlig erfaring med LG ?

At noen kopier designet til andre skulle man tro kommer av at designet selger.

Konkurrentene er jo også interessert i tjen penger . derfor..

Her gjelder det likevel ikke å gjøre dem for like.

Nå synes jeg at mange mobiltelefoner fra forskjellige produsenter er svært like hverandre. Så hvorfor skulle bare Apple ha patent ?

Lenke til kommentar

Så hvorfor skulle bare Apple ha patent ?

Vanskelig å si du, kanskje fordi at å lage et nærmest identisk produkt ned til logoforskjell til nå har vært forbeholdt kinesiske piratprodusenter.

Men Samsung har i grunn alltid vært på min liste over jallaselskaper interessert i å spekulere i kopiering og å selge kvantitet foran kvalitet.

Og i framtiden, vennligst vis til eksempler som de tidligere i denne tråden om du hevder kopiering mellom produsenter i stedet for å bare skrive tusener av uleselige innlegg i den hensikt å forsøple tråden. Ytterligere.

Lenke til kommentar

Er det andre her som har en litt rar lyd i telefonen?

F.eks hvis jeg legger den på et bord, høres det ut som det er noe som er løst inne i selve tlf. Har prøvd å holde rundt knappene for å se om disse kan være løse på noen måte, uten at det hjelper. Kanskje litt, men lite.

Sikkert ingenting å si, men jeg er pirkete.

Lenke til kommentar

Så hvorfor skulle bare Apple ha patent ?

Vanskelig å si du, kanskje fordi at å lage et nærmest identisk produkt ned til logoforskjell til nå har vært forbeholdt kinesiske piratprodusenter.

Men Samsung har i grunn alltid vært på min liste over jallaselskaper interessert i å spekulere i kopiering og å selge kvantitet foran kvalitet.

Og i framtiden, vennligst vis til eksempler som de tidligere i denne tråden om du hevder kopiering mellom produsenter i stedet for å bare skrive tusener av uleselige innlegg i den hensikt å forsøple tråden. Ytterligere.

Det tullet dit gidder jeg ikke svar på.

Samsung har gode produkter siden de ligger øverst i mange tester.

Mange liker dem også bedre en Apple sine

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...