Deadringer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Om det der er et ekte bilde MÅ nesten Apple saksøke de. Det der er nærmest et plagiat av utseende til iPhone. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Haha, det der var faktisk ganske drøyt vil eg påstå Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Den ser nå ikke like bra ut, men likevel da. Lenke til kommentar
AlphaSix4 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 LG sin versjon er vel også litt inspirert av iPhone 4 http://www.amobil.no/artikler/lg_2x_er_lansert/80113 Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Haha, uff. Det der blir latterlig. Lurer på hva de kommer til å si når de får spørsmål som "ligner ikke den der litt på iphone?" Ro, ro.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 "Nei vi hadde dette designet klart lenge før iPhone var på markedet " Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Haha, uff. Det der blir latterlig. Lurer på hva de kommer til å si når de får spørsmål som "ligner ikke den der litt på iphone?" De kommer til å si: "Det er vel bare idioter som ikke ser forskjell på denne og en iPhone 4." Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Første gang jeg så den tenkte både jeg og to av kollegaene mine at dette var en sammensmeltning mellom iPhone 4 og Galaxy S. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det kreves visst ikke stort for å få jobb i designavdelingen hverken hos Samsung eller LG ser det ut til. Jeg hadde ventet slikt fra skamløse små kinesiske firmaer, men det blir teit når store, kjente firmaer gjør det. Mulig det er et godt tegn for designavdelingen hos Apple at andre firmaer etterligner dem så åpenlyst. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er vel ikkje til å stikke under en stol, at iPhone 4 er en av de lekreste mobilene ute pr. i dag. Kanskje den lekreste ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det kreves visst ikke stort for å få jobb i designavdelingen hverken hos Samsung eller LG ser det ut til. Jeg hadde ventet slikt fra skamløse små kinesiske firmaer, men det blir teit når store, kjente firmaer gjør det. Mulig det er et godt tegn for designavdelingen hos Apple at andre firmaer etterligner dem så åpenlyst. LG har faktisk hatt noen lekre telefoner gjennom tidene. Etter min mening er LG best på mobildesign. Ja, jeg synes faktisk de er bedre enn iPhone, siden de har kommet med flere spennende design. Se på LG BL40, elegant telefon. iPhone 4 ser utrolig bra ut den også, men det som er enda bedre, at den føles utrolig solid når man holder den. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Mulig de fikk en altfor kort deadline, og måtte jukse litt? Inntrykket mitt av LG har hittil vært at innpakningen er vesentlig bedre enn det den pakker inn. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Mulig de fikk en altfor kort deadline, og måtte jukse litt? Inntrykket mitt av LG har hittil vært at innpakningen er vesentlig bedre enn det den pakker inn. Det gjelder for alt de lager, forsåvidt. Hilsen frustrert LG-TV eier. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 LG står for Lite Godt. Uansett, jeg har LG Blu-Ray spiller, og er kjempefornøyd med den. Den gjør det godf i tester også. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 LG står for Lite Godt. Uansett, jeg har LG Blu-Ray spiller, og er kjempefornøyd med den. Den gjør det godf i tester også. Har du dårlig erfaring med LG ? At noen kopier designet til andre skulle man tro kommer av at designet selger. Konkurrentene er jo også interessert i tjen penger . derfor.. Her gjelder det likevel ikke å gjøre dem for like. Nå synes jeg at mange mobiltelefoner fra forskjellige produsenter er svært like hverandre. Så hvorfor skulle bare Apple ha patent ? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Så hvorfor skulle bare Apple ha patent ? Vanskelig å si du, kanskje fordi at å lage et nærmest identisk produkt ned til logoforskjell til nå har vært forbeholdt kinesiske piratprodusenter. Men Samsung har i grunn alltid vært på min liste over jallaselskaper interessert i å spekulere i kopiering og å selge kvantitet foran kvalitet. Og i framtiden, vennligst vis til eksempler som de tidligere i denne tråden om du hevder kopiering mellom produsenter i stedet for å bare skrive tusener av uleselige innlegg i den hensikt å forsøple tråden. Ytterligere. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det andre her som har en litt rar lyd i telefonen? F.eks hvis jeg legger den på et bord, høres det ut som det er noe som er løst inne i selve tlf. Har prøvd å holde rundt knappene for å se om disse kan være løse på noen måte, uten at det hjelper. Kanskje litt, men lite. Sikkert ingenting å si, men jeg er pirkete. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Så hvorfor skulle bare Apple ha patent ? Vanskelig å si du, kanskje fordi at å lage et nærmest identisk produkt ned til logoforskjell til nå har vært forbeholdt kinesiske piratprodusenter. Men Samsung har i grunn alltid vært på min liste over jallaselskaper interessert i å spekulere i kopiering og å selge kvantitet foran kvalitet. Og i framtiden, vennligst vis til eksempler som de tidligere i denne tråden om du hevder kopiering mellom produsenter i stedet for å bare skrive tusener av uleselige innlegg i den hensikt å forsøple tråden. Ytterligere. Det tullet dit gidder jeg ikke svar på. Samsung har gode produkter siden de ligger øverst i mange tester. Mange liker dem også bedre en Apple sine Endret 6. januar 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det tullet dit gidder jeg ikke svar på. Samsung har gode produkter siden de ligger øverst i mange tester. Mange liker dem også bedre en Apple sine Så føl deg fri til å diskutere disse i en av samsungtrådene her på forumet. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skal det nå bare være en Apple skryte tråd ? Det har i hvertfall virket slik Seriøst , her skal man jo diskutere IPhone mot konkurrentene i denne tråden samt problemene med iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå