Deadringer Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Her må du tenke lit årsaken til skrivefeilen enten der er morsomme eller ikke. Det er 2 hoved grunner: enten er man ikke stødig i skrivemåten eller så er det feil i ordlisten. ( av enn eller anen merkelig grunn har fri programvare som f.eks firefox sin ordliste mange feil) Haha, er du seriøs? Du legger skylda på Firefox for skrivefeilene dine? Folkens, finnes gullkorn-underforumet fortsatt? 2 Lenke til kommentar
Noble Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som kan bekrefte at Spotify fungerer med AirPlay og AirPort Express? Hvordan kobles AirPort Express best til forsterkeren? Dette fungerer, med visse forbehold. I utgangspunktet, og i en typisk Eple verden skal dette kun fungere med iTunes og iPhone. Men noen karer der ute har utviklet ett verktøy kallt Airfoil. Dette nå du betale for, men det er vel verdt det spør du meg Eg bruker denne optiske jack`en for best mulig tilkobling. Fungerer AirFoil FRA iPhone og Spotify alene, eller må man ha en datamaskin i tillegg? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Her må du tenke lit årsaken til skrivefeilen enten der er morsomme eller ikke. Det er 2 hoved grunner: enten er man ikke stødig i skrivemåten eller så er det feil i ordlisten. ( av enn eller anen merkelig grunn har fri programvare som f.eks firefox sin ordliste mange feil) Haha, er du seriøs? Du legger skylda på Firefox for skrivefeilene dine? Folkens, finnes gullkorn-underforumet fortsatt? HAHA! Har du dyslexi er det bare å si det rett fram istedet for, kjære elg! Dagens. Firefox Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) For en som prøver å følge tråden for å bli Iphone klokere - ble det vel mye off topic krangel her mellom enkelte. Kanskje en moderator bør roe gemyttene. Dere kan vel enes om å være uenig - og la skrivefeilene ligge... Noen av kommentarene grenser til mobbing. Endret 4. januar 2011 av Reggy Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Dere kan vel enes om å være uenig - og la skrivefeilene ligge... Noen av kommentarene grenser til mobbing. Det blir enklere å svelge om man følger postehistorikken til den andre elgen og ser at han går inn i tråder for å starte krangel og å få oppmerksomhet. Hver gang noen svarer på tiltale er de plutselig grammatikknazister og ikke bare lei av å få tråden forsøplet Dessuten har vi lov til å være litt tendensiøse her. Den opprinnelige påstanden var at iphone med iOS er det enkleste oppsettet å lære seg for en nybegynner med smarttelefon, og hvis du prøver å argumentere mot det ved å spørre "hva er egentlig enkelt" så forsøpler du tråden. Dette er kun min mening selvsagt. Endret 4. januar 2011 av Lilac1 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 "Dette tilbehøret er ikke optimalisert for iPhone-enheten - Du kan oppleve støy som skyldes mobilforstyrrelser og redusert mobilsignalstyrke." Fikk denne på iPhonen fra og med nyttår. Dukker opp til stadighet. Samtidig har lyden klikket på iPhonen. Får lytt på første opplåsning. Etter det er det stilt. Får lyd ved f.eks alarm, valg av ringevolum etc., men ikke andre lyder som på iPod. Tydelig at det er en sammenheng mellom feilmeldingen og lyden. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fungerer AirFoil FRA iPhone og Spotify alene, eller må man ha en datamaskin i tillegg? Man kan kun spille av musikk fra iPod`en på iPhonen. Airfoil er kun for datamaskiner. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Hva vasker dere skjermen deres med? Blir jo mye fett og fingermerker etterhvert. Så tenker det er greit å vaske skjermen en gang i uken, men med hva? Og hvor selger de Iphone tilbehør rimelig? play.com har jo endel, men de sender lite av det til Norge. Endret 4. januar 2011 av Skroll Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vasker skjermen? Er det ikke bare tørke av på buksen? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fungerer AirFoil FRA iPhone og Spotify alene, eller må man ha en datamaskin i tillegg? Man kan kun spille av musikk fra iPod`en på iPhonen. Airfoil er kun for datamaskiner. Så det finnes ingen måter å få AirPlay til å fungere med Spotify dersom jeg kun vil benytte iPhone? Trodde at AirPlay på iPhonen gjorde slik at ALL lyd fra telefonen kunne overføres til feks en AirPort Express? Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som har en sms tone å dele? Er lei de som er på ihponen, og noe 3 minuttiers lang nokia remix er uaktuelt. Helst en kort en, vannskelig å finne noe brukbart... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen av dere som forstod dere på "trackingen" av sendingen hos Apple? Først får jeg mail om at jeg kan forvente å få pakken INNEN 7. Januar. Så på den "live oppdaterte" siden står det at den er forventet å ankomme 3. Januar..som var igår. Og den står som "ute til levering". Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Så det finnes ingen måter å få AirPlay til å fungere med Spotify dersom jeg kun vil benytte iPhone? Trodde at AirPlay på iPhonen gjorde slik at ALL lyd fra telefonen kunne overføres til feks en AirPort Express? Det er Apple det er snakk om her, og de bryr seg kun om seg sjøl:P Men Airfoil gjør som sagt nytten for seg på en datamaskin. Winydancer: Det hender det går fortgang i leveringen fra apple, så leveringstidene endrer seg underveis. Men om det stemmer du du skriver, vil du nok snart høre fra budbringeren. Endret 4. januar 2011 av Mala Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Noen av dere som forstod dere på "trackingen" av sendingen hos Apple? Først får jeg mail om at jeg kan forvente å få pakken INNEN 7. Januar. Så på den "live oppdaterte" siden står det at den er forventet å ankomme 3. Januar..som var igår. Og den står som "ute til levering". Noen som har peiling? www.tnt.com - bruk tracking nummeret der, du finner det i mailen du fikk da du bestilte. Der står det hvor den er, har vært osv. Hva står det på tnt? Endret 4. januar 2011 av Skroll Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 "Dette tilbehøret er ikke optimalisert for iPhone-enheten - Du kan oppleve støy som skyldes mobilforstyrrelser og redusert mobilsignalstyrke." Fikk denne på iPhonen fra og med nyttår. Dukker opp til stadighet. Samtidig har lyden klikket på iPhonen. Får lytt på første opplåsning. Etter det er det stilt. Får lyd ved f.eks alarm, valg av ringevolum etc., men ikke andre lyder som på iPod. Tydelig at det er en sammenheng mellom feilmeldingen og lyden. Noen som vet hva som kan være feil? Noen? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 er det noen mulighet å bruke itunes på to dataer uten at jeg må synce og slette alt som er på den mellom hver gang. Er ganske irreterende når jeg har lagt over en del musikk som jeg har på den stajonære og så skal jeg legge over ett par lydbøker fra laptopen så må den slette all musikken for å synkronisere med nytt bibliotek. Finnes det noen løsninger for å unngå dette? Bump Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva står det på tnt? Takk for tips, men virker ikke som TNT finner leveringen.. er UPS som leverer ifølge apple, og alle referansenr osv kommer opp som "ikke funnet" hos TNT :/ Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva står det på tnt? Takk for tips, men virker ikke som TNT finner leveringen.. er UPS som leverer ifølge apple, og alle referansenr osv kommer opp som "ikke funnet" hos TNT :/ Det var tnt som leverte min. Om det er UPS som leverer kan du vel spore den her; http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=en_NO&WT.svl=PriNav Lenke til kommentar
Noble Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så det finnes ingen måter å få AirPlay til å fungere med Spotify dersom jeg kun vil benytte iPhone? Trodde at AirPlay på iPhonen gjorde slik at ALL lyd fra telefonen kunne overføres til feks en AirPort Express? Det er Apple det er snakk om her, og de bryr seg kun om seg sjøl:P Men Airfoil gjør som sagt nytten for seg på en datamaskin. Fant dette, så bestillte meg en AirPort Express så får vi se.. on ios 4.2 GM airplay is a global setting. any app (youtube, safari, angrybirds, spotify) that outputs audio you now have the option to send via airplay to compatible devices(eg airport express). 1. Start by launching the app you want to send audio from 2. initiate the audio(play) 3. then doubletap home-button to bring forth the multitaskbar. Swipe this bar two times to the right. This brings forth a volume-slide and the airplay-icon. Press the airplay-icon and choose what source you want the audio to stream to. Conclution. Spotify is fully integrated with airplay, someone mentioned that the airplay-icon was not implimented in the spotify software but this has nothing to do with the airplay+spotify compatibility only a minor software fix for the developers of the spotify app Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Her må du tenke lit årsaken til skrivefeilen enten der er morsomme eller ikke. Det er 2 hoved grunner: enten er man ikke stødig i skrivemåten eller så er det feil i ordlisten. ( av enn eller anen merkelig grunn har fri programvare som f.eks firefox sin ordliste mange feil) Haha, er du seriøs? Du legger skylda på Firefox for skrivefeilene dine? Folkens, finnes gullkorn-underforumet fortsatt? jeg legger skylden på ordlisten som ikke hindrer meg fra stave feil hvis dere ønsker at tråden skal stenge så er det bare å forsette å gjøre narr av skrivefeilene mine. plutselig ser en moderator det og stenger posten fordi de ter gått for langt Har du ikke noe annet å diskutere ? Endret 4. januar 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå