Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen mulighet å bruke itunes på to dataer uten at jeg må synce og slette alt som er på den mellom hver gang. Er ganske irreterende når jeg har lagt over en del musikk som jeg har på den stajonære og så skal jeg legge over ett par lydbøker fra laptopen så må den slette all musikken for å synkronisere med nytt bibliotek. Finnes det noen løsninger for å unngå dette?

Godt spørsmål. Jeg hadde tilsvarende problem med iPoden min, og har det nå med iPhonen, men jeg klarte å fikse det med iPoden. Husker ikke hvordan riktignok.

Lenke til kommentar

Hvis noen har problemer hvordan kan dere som har samme religion som Apple nekte for at de har problemer ?

Det er det det dreier seg om

Nei, det er ikke det diskusjonen handlet om i det heletatt. Diskusjonen var "er iPhone en smarttelefon", svaret er et ruvende JA og du tok feil, men prøvde så å redde deg inn ved å prate om noe helt annet - hvor du også tok feil.

 

Jeg vil dessuten påpeke at jeg ikke er spesielt glad i Apple. Jeg har feks aldri hatt en mac i hele mitt liv, og vil kjøre Windows til dagen jeg dør. Men har jeg et produkt og ser det er overlegent andre produkter så finner jeg ingen grunn til å si noe annet. Ja, det er en og annen feil i softwaren til iPhonen. Ja, det er en og annen feil i softwaren til Nokia, HTC, Sony Ericsson, osv, osv. Det finnes ingen perfekt telefon, men etter mine opplevelser med mobiltelefoner er iPhone 4 den som kommer klart nærmest.

 

jeg diskuterte flere ting . den siste var at mange av dere ikke godtok at enkelte hadde problemer med telefonen som de ikke selv viste hvordan de skule ordne opp i.

 

diskusjon om Iphone var en smarttelefon ble avsluttet da definisjonen ble fremlagt med en link til vikipedia .

Det er nå slik jeg ser det

 

Pr definisjon er nok Iphone en av mange smarttelefoner.

 

Om den er den beste vil allting bli en personlig mening.

Folk definer hva som er best etter hva de har behov for.

Nå det også oppstår en del lit merkelige feil på den så blir man også skeptisk.

( da er det snakk om feil som tydeligvis kun kan oppstå på Iphone)

 

Nå har også tester foretatt i senere tid vis at den heger ikke lenger med på enkelte ting som andre smarttelefoner her.

Lenke til kommentar

Hvis noen har problemer hvordan kan dere som har samme religion som Apple nekte for at de har problemer ?

Det er det det dreier seg om

 

 

på samme måte som at reageringen i nekter for at det finnes fattigdom her i Norge

(rettere sagt de gjorde det faktisk en stund )

 

Kan du gjøre noe før du poster neste gang? Les det du har tenkt å skrive høyt minst to ganger, gjerne foran en tredjepart, før du trykker på knappen.

Lenke til kommentar

Hmm, blitt lei IS nå og i allefall nå som jeg hadde en ny en og tok på og det samlet seg støv under selve shiten.

 

Er veldig lysten på forsatt ha noe beskyttende på iPhone'n, men vet ikke hva. Ikke noe case, men har hørt om SGP. Hvordan er denne? Ganske lik IS?

Lenke til kommentar

IS er så latterlig tragiskt at jeg lurer på hvorfor det selger i det hele tatt. Kun snakk om markedsføring. For IS ødelegger jo hele skjermen, det ser både stygt ut, og ødelegger for brukeropplevelsen da den har en utrolig merkelig belegg på filmen.

SGP ser ut som noe av det jeg har nå, og man kan ikke se eller merke at det er lagt et lag med beskyttelse på telefonen engang.

Lenke til kommentar

Hvis noen har problemer hvordan kan dere som har samme religion som Apple nekte for at de har problemer ?

Det er det det dreier seg om

 

 

på samme måte som at reageringen i nekter for at det finnes fattigdom her i Norge

(rettere sagt de gjorde det faktisk en stund )

 

Kan du gjøre noe før du poster neste gang? Les det du har tenkt å skrive høyt minst to ganger, gjerne foran en tredjepart, før du trykker på knappen.

 

Det siste jeg skrev leste jeg faktisk gjennom 3 ganger.

viss du ikke har noe bedre å kritisere meg for så er det bedre å la være.

skrivefeil bør taes på personlige meldinger.

Lenke til kommentar

Noen som kan bekrefte at Spotify fungerer med AirPlay og AirPort Express? Hvordan kobles AirPort Express best til forsterkeren?

 

Dette fungerer, med visse forbehold. I utgangspunktet, og i en typisk Eple verden skal dette kun fungere med iTunes og iPhone. Men noen karer der ute har utviklet ett verktøy kallt Airfoil. Dette nå du betale for, men det er vel verdt det spør du meg :)

 

Eg bruker denne optiske jack`en for best mulig tilkobling.

 

Angående IS og SGP, ville eg helt klart valgt SGP. SGP merker man rett og slett ikkje.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

IS er så latterlig tragiskt at jeg lurer på hvorfor det selger i det hele tatt. Kun snakk om markedsføring. For IS ødelegger jo hele skjermen, det ser både stygt ut, og ødelegger for brukeropplevelsen da den har en utrolig merkelig belegg på filmen.

SGP ser ut som noe av det jeg har nå, og man kan ikke se eller merke at det er lagt et lag med beskyttelse på telefonen engang.

Både uenig og enig. Har vært knallgod beskyttelse for meg den første jeg satte på, ingenting å klage på utenom at det blir altfor fort fingermerker osv på saken.

Andre jeg tok ble jo bare støv under og det gikk ikke vekk. Ble så irriterende å se støv under greia at jeg rev av den etter å ha prøvd å vaske den.

 

Nå tok jeg på en random mirror screen protector som jeg kjøpte på DX for en tid tilbake, fungerer så lenge til jeg finner noe bedre :)

Lenke til kommentar

IS er så latterlig tragiskt at jeg lurer på hvorfor det selger i det hele tatt. Kun snakk om markedsføring. For IS ødelegger jo hele skjermen, det ser både stygt ut, og ødelegger for brukeropplevelsen da den har en utrolig merkelig belegg på filmen.

SGP ser ut som noe av det jeg har nå, og man kan ikke se eller merke at det er lagt et lag med beskyttelse på telefonen engang.

Både uenig og enig. Har vært knallgod beskyttelse for meg den første jeg satte på, ingenting å klage på utenom at det blir altfor fort fingermerker osv på saken.

Andre jeg tok ble jo bare støv under og det gikk ikke vekk. Ble så irriterende å se støv under greia at jeg rev av den etter å ha prøvd å vaske den.

 

Nå tok jeg på en random mirror screen protector som jeg kjøpte på DX for en tid tilbake, fungerer så lenge til jeg finner noe bedre :)

At det er god beskyttelse er jeg med på, det skulle bare mangle, når de har markedsført det på den måten. Men brukervennlig er den ikke, den ødelegger glattheten på skjermen, og man ser så tydelig at det er et lag på. Før jeg visste at det var IS trudde jeg det var noe billig film fra kina.

Lenke til kommentar
er det noen mulighet å bruke itunes på to dataer uten at jeg må synce og slette alt som er på den mellom hver gang. Er ganske irreterende når jeg har lagt over en del musikk som jeg har på den stajonære og så skal jeg legge over ett par lydbøker fra laptopen så må den slette all musikken for å synkronisere med nytt bibliotek. Finnes det noen løsninger for å unngå dette?

 

Godt spørsmål. Jeg hadde tilsvarende problem med iPoden min, og har det nå med iPhonen, men jeg klarte å fikse det med iPoden. Husker ikke hvordan riktignok.

 

er meget irriterende, har akkurat lagt inn en lydbok og da ble all musikk jeg hadde lagt over fra ett annet itunes bibliotek borte.

Lenke til kommentar

Hvis noen har problemer hvordan kan dere som har samme religion som Apple nekte for at de har problemer ?

Det er det det dreier seg om

 

 

på samme måte som at reageringen i nekter for at det finnes fattigdom her i Norge

(rettere sagt de gjorde det faktisk en stund )

 

Kan du gjøre noe før du poster neste gang? Les det du har tenkt å skrive høyt minst to ganger, gjerne foran en tredjepart, før du trykker på knappen.

 

Det siste jeg skrev leste jeg faktisk gjennom 3 ganger.

viss du ikke har noe bedre å kritisere meg for så er det bedre å la være.

skrivefeil bør taes på personlige meldinger.

 

Tenkte mer på at det var rablende sinnsykt langt off-topic, og du burde holde deg til de underforumene som tolererer deg.

Morsomme skrivefeil bør dog tas i all offentlighet.

Lenke til kommentar

Hvis noen har problemer hvordan kan dere som har samme religion som Apple nekte for at de har problemer ?

Det er det det dreier seg om

 

 

på samme måte som at reageringen i nekter for at det finnes fattigdom her i Norge

(rettere sagt de gjorde det faktisk en stund )

 

Kan du gjøre noe før du poster neste gang? Les det du har tenkt å skrive høyt minst to ganger, gjerne foran en tredjepart, før du trykker på knappen.

 

Det siste jeg skrev leste jeg faktisk gjennom 3 ganger.

viss du ikke har noe bedre å kritisere meg for så er det bedre å la være.

skrivefeil bør taes på personlige meldinger.

 

Tenkte mer på at det var rablende sinnsykt langt off-topic, og du burde holde deg til de underforumene som tolererer deg.

Morsomme skrivefeil bør dog tas i all offentlighet.

 

Her må du tenke lit årsaken til skrivefeilen enten der er morsomme eller ikke.

Det er 2 hoved grunner: enten er man ikke stødig i skrivemåten eller så er det feil i ordlisten.

( av enn eller anen merkelig grunn har fri programvare som f.eks firefox sin ordliste mange feil)

 

Å offentliggjøre morsomme skrivefeil er så godt som mobbing av dem som ikke ser feilen.

forumet har noen regler om mobbing.

Det er derfor slike feil bør taes på private meldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...