Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Finnes det en bra applikasjon for å sende tekstmeldinger på bestemte tidspunkt? Pleier å komme på ting jeg må gi beskjed om neste dag midt på natta, og det er ikke alltid like lett å huske dem når jeg våkner..

Om du har Jailbreaket telefonen kan du bruke bitesms. Mange andre geniale funksjoner utenom sendings-delay også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakker om de som ikke får telefonen til å virke som de ønsker.

Det kan god hende at den er for avansert for akkurat de brukerne , men når de nå ønsker en telefon men funksjoner som bare såkalte smarttelefoner har så må man ha fusjoner som de får til bruke.

Jeg snakker om at så mange klager på at de ikke får til å lastet ned fra andre sider en det Apple styrer.

Jeg tro at du har et lit annet syn på begrepet enkelt en det jeg har.

greit nok. det finnes flere nivåer på enkelthet.

Hvis Iphone er så enkel å bruke , hvor oppfatter da ikke all det slik ?

hvorfor må noen endre alt før den "virker" ( såkalt jallabreaking ) ?

At folk fortsatt går på den demente trollinga di...

• Liker 1
Lenke til kommentar

ok, nå har det begynt å syke helt for iphonen min (4), virker som om den hjem knappen som da styrer talekontroll, svart hvitt, ut av programmer og multitaskmeny, lever sitt eget liv, jeg får ikke skrevet en eneste melding, ikke gått på nett, nothing :( har deaktivert 3G wifi og den er i flymodus, men den er fortsatt helt mongo. Har også holdt inne toppknappen og hjem knappen i 10 sek, hjalp nada. Noen som har opplevd lignende??

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar

ok, nå har det begynt å syke helt for iphonen min (4), virker som om den hjem knappen som da styrer talekontroll, svart hvitt, ut av programmer og multitaskmeny, lever sitt eget liv, jeg får ikke skrevet en eneste melding, ikke gått på nett, nothing :( har deaktivert 3G wifi og den er i flymodus, men den er fortsatt helt mongo. Har også holdt inne toppknappen og hjem knappen i 10 sek, hjalp nada. Noen som har opplevd lignende??

Har du prøvd å gjennopprette den?

Lenke til kommentar

At folk fortsatt går på den demente trollinga di...

Det er nå litt morsomt da. Han gjentar jo kun seg selv igjen og igjen uten å gi noen spesiell mening.

Hvis noen har problemer hvordan kan dere som har samme religion som Apple nekte for at de har problemer ?

Det er det det dreier seg om

på samme måte som at reageringen i nekter for at det finnes fattigdom her i Norge

(rettere sagt de gjorde det faktisk en stund )

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Hvis noen har problemer hvordan kan dere som har samme religion som Apple nekte for at de har problemer ?

Det er det det dreier seg om

Nei, det er ikke det diskusjonen handlet om i det heletatt. Diskusjonen var "er iPhone en smarttelefon", svaret er et ruvende JA og du tok feil, men prøvde så å redde deg inn ved å prate om noe helt annet - hvor du også tok feil.

Jeg vil dessuten påpeke at jeg ikke er spesielt glad i Apple. Jeg har feks aldri hatt en mac i hele mitt liv, og vil kjøre Windows til dagen jeg dør. Men har jeg et produkt og ser det er overlegent andre produkter så finner jeg ingen grunn til å si noe annet. Ja, det er en og annen feil i softwaren til iPhonen. Ja, det er en og annen feil i softwaren til Nokia, HTC, Sony Ericsson, osv, osv. Det finnes ingen perfekt telefon, men etter mine opplevelser med mobiltelefoner er iPhone 4 den som kommer klart nærmest.

Lenke til kommentar

er det noen mulighet å bruke itunes på to dataer uten at jeg må synce og slette alt som er på den mellom hver gang. Er ganske irreterende når jeg har lagt over en del musikk som jeg har på den stajonære og så skal jeg legge over ett par lydbøker fra laptopen så må den slette all musikken for å synkronisere med nytt bibliotek. Finnes det noen løsninger for å unngå dette?

Lenke til kommentar

*snipp*

er det forresten slik at hodetelefonene også går under telefonens garanti? Hvordan er det isåfall enklest raskest å gå frem for å få nye? Merker nemlig at proppen med fjernkontrollen har mye lavere lyd enn den andre

noen som vet?

Eventuelt noen som har anbefalinger av inear headsett med sånn 3 knappers fjernkontroll og mic? Til ikke noe særlig høyere pris enn 5-600 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...