Deadringer Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Det er ikke alle som er enige med deg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1286011 Sucks to be them. Kjøper du en telefon til 5000kr uten å sjekke om telefonen passer deg på forhånd fortjener du det. Legg også merke til det første trådstarteren sier: Hvor enn jeg ser, blir den nye iPhone 4G skrytt opp i lufta, og terningene viser kun seksere. Folk kan da velge om de vil høre på et par sure brukere på et diskusjonsforum, som mest trolig sutrer over at telefonen må jailbreakes og ikke er "fritt som linux slik som htc :---(((((" og tull som det der. Kan også nevne at jeg aldri her merket noe til hverken ekkoproblemer når jeg ringer eller at telefonen henger som om jeg surfer på sider med flash. Endret 31. desember 2010 av BTK Nyhus 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Jeg minner også om at innlegg av typen "mine innlegg" regnes som spam/offtopic og fjernes deretter. Hvis dere ønsker å lagre en tråd på denne måten, kan dere legge den til i favoritter, med mindre dere føler for å selv bidra ved å poste. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Endret 1. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Sucks to be them. Kjøper du en telefon til 5000kr uten å sjekke om telefonen passer deg på forhånd fortjener du det. Legg også merke til det første trådstarteren sier: Hvor enn jeg ser, blir den nye iPhone 4G skrytt opp i lufta, og terningene viser kun seksere. Androidbrukere kjenner man på mindreverdighetskomplekset 2 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er Sync Apps (som ser ut til å slette alt jeg har på iPhonen + savegames etc?) den eneste måten jeg kan få en application fra iTunes over på iPhonen ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Androidbrukere kjenner man på mindreverdighetskomplekset Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er ikke alle som er enige med deg http://www.diskusjon...owtopic=1286011 Sucks to be them. Kjøper du en telefon til 5000kr uten å sjekke om telefonen passer deg på forhånd fortjener du det. Legg også merke til det første trådstarteren sier: Hvor enn jeg ser, blir den nye iPhone 4G skrytt opp i lufta, og terningene viser kun seksere. Folk kan da velge om de vil høre på et par sure brukere på et diskusjonsforum, som mest trolig sutrer over at telefonen må jailbreakes og ikke er "fritt som linux slik som htc :---(((((" og tull som det der. Kan også nevne at jeg aldri her merket noe til hverken ekkoproblemer når jeg ringer eller at telefonen henger som om jeg surfer på sider med flash. når en telefon markedsføres som en smarttelefon som så skal den også oppfattes som en smart telefon av dem som bruker den. I alle dise diskusjonene om IPhone virker det som ikke alle får til å bruke den som en smarttelefon. Da kan det ikke bare være brukerne det er noe galt med. Telefonen virker ikke å være perfekt og fortjener ikke 6 prikker på terningen ( det er det kun perfekte produkt som fortjener ) . Nå har man 2 ganger bekreftet i media at alarmfunksjonen er ikke til å stole på. Det fik for noen ganske store og til dels alvorlige konsekvenser. Hva er da poenger med en alarm når man ikke kan stole på den ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 når en telefon markedsføres som en smarttelefon som så skal den også oppfattes som en smart telefon av dem som bruker den. I alle dise diskusjonene om IPhone virker det som ikke alle får til å bruke den som en smarttelefon. Da kan det ikke bare være brukerne det er noe galt med. Hvordan kan ikke iPhone brukes som smarttelefon? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er det sant at iPhone 4 er veldig følsom mot kulde? Mamma kom med en "advarsel" i stad at den nye iPhone (4'ern) tålte kulde svært dårlig. Kan hende det hun sier bare er tull, men er litt leit med en telefon som ikke tåler kulde, når du bor i Norge Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skjer med at alarmen ikke fungerer? :0 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er det sant at iPhone 4 er veldig følsom mot kulde? Mamma kom med en "advarsel" i stad at den nye iPhone (4'ern) tålte kulde svært dårlig. Kan hende det hun sier bare er tull, men er litt leit med en telefon som ikke tåler kulde, når du bor i Norge Telefonen bryr seg ikke om kulde, men når man tar den inn i varmen kan det bli kondens i den. Fuktighet og elektronikk har en tendens til å ikke like hverandre stort. Dette gjelder alle telefoner, og jeg tror ikke denne er mer følsom enn andre. Skjer med at alarmen ikke fungerer? :0 Alarmfeilen rettes automatisk den 3. er det sagt, men det er litt svakt av Apple å la slikt skje. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 når en telefon markedsføres som en smarttelefon som så skal den også oppfattes som en smart telefon av dem som bruker den. I alle dise diskusjonene om IPhone virker det som ikke alle får til å bruke den som en smarttelefon. Da kan det ikke bare være brukerne det er noe galt med. Hvordan kan ikke iPhone brukes som smarttelefon? Det var jo flere som klaget ( i media og diskusjonsforumer ) over at de ikke fik de smarte funksjonene til virke. bl.a. alarmen. Det har skjedd 2 ganger nå . Var det den samme feilen begge gangene ? Det pussig er at det virker som om noen synes at den er enkel å bruke men andre ikke får ting til så lett. Jeg trodde meningen var at den skulle være enkel å bruke for alle. Men her virker det som om det er bare de som er god på data som får det til. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herregud, klikker den jævla alarmen igjen???? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Skjer med at alarmen ikke fungerer? :0 Nok en software brøler fra Apple ? Elendige greier Andre gangen på kort tid de har tabbet seg ut på dette. Min telefon ringte når den skulle i dag ihvertfall Endret 1. januar 2011 av Mala Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det gjorde ikke min, håper den funker i morgen da jeg trenger den. Hørte at hvis man setter på gjentakelse så skal det funke, må man sette på gjenta Søndag da? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fungerer om du laster ned en annen alarm app også, heødigvis for meg skal jeg ikke noe før beste lørdag så håper ting er fiksa da! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Oi. Jeg skal opp tidlig i morgen, og har bare mobilen å bruke. Får håpe den funker. Den ville ikke funke tidligere i dag, da jeg hadde en pizza i ovnen... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det var jo flere som klaget ( i media og diskusjonsforumer ) over at de ikke fik de smarte funksjonene til virke. bl.a. alarmen. Siden når ble alarm en funksjon for smarttelefoner? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det var jo flere som klaget ( i media og diskusjonsforumer ) over at de ikke fik de smarte funksjonene til virke. bl.a. alarmen. Siden når ble alarm en funksjon for smarttelefoner? smarttelefon eller ikke det er en del av telefonen . la oss nå kalle det for smart alarm da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noe alarmen i iPhone tydeligvis ikkje er 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det var jo flere som klaget ( i media og diskusjonsforumer ) over at de ikke fik de smarte funksjonene til virke. bl.a. alarmen. Min nokia 3310 hadde alarm. Kan ikke huske at begrepet smarttelefon fantes da denne telefonen kom på markedet. Det pussig er at det virker som om noen synes at den er enkel å bruke men andre ikke får ting til så lett. Jeg trodde meningen var at den skulle være enkel å bruke for alle. Men her virker det som om det er bare de som er god på data som får det til. Telefonen er vel såpass enkel at den blir vanskelig, om det er forståelig nok. Det burde fulgt med en intro-video som forklarte forskjellige funksjoner, ala hvordan en zoomer i nettleseren. Men om telefonen skulle vært vanskelig, hva har det med om den er smarttelefon eller ikke å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå