;_; Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er i hvert fall under anbefalt maks strålesmengde/verdi som er på 1-2 W/kg. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg er av den typen som fremdeles skriver sms på T9 - mobiltlf tastatur. Kan noe slikt lastes ned i en aplikasjon? Jeg trives best med det... Det kan det nok dessverre ikke. Mulig det finnes løsninger hvis du jailbreaker, men jeg tviler. Akkurat - da må det nylæring til.... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg likte også egentlig T9 best. Men siden jeg har skrevet en del på PC-tastatur, var overgangen fra Sony Ericsson til iPhone relativt grei.. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg likte også egentlig T9 best. Men siden jeg har skrevet en del på PC-tastatur, var overgangen fra Sony Ericsson til iPhone relativt grei.. Er også godt kjent med PC tastatur - så det er det håp skjønner jeg... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvordan får jeg facebook til å slutte å sende meg notifications som en melding omtrent? Irriterende. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvordan får jeg facebook til å slutte å sende meg notifications som en melding omtrent? Irriterende. Instillinger-facebook-push notifications Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det heter SAR verdi ja, og den er på 0,23 W/kg. Hvor har du dette fra? Mener å ha lest at iPhone 4 stråler mer enn 3GS (som hadde nokså høy sar-verdi). Lenke til kommentar
Torger Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 For anyone keeping score, the iPhone 4's SAR is higher than the iPhone 3GS (0.79 watts per kilogram) and the original iPhone (0.974 watts per kilogram), but lower than the iPhone 3G (1.38 watts per kilogram). LINK Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvordan får jeg facebook til å slutte å sende meg notifications som en melding omtrent? Irriterende. Instillinger-facebook-push notifications Har stilt alle til off, men det hjalp ikke. 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det heter SAR verdi ja, og den er på 0,23 W/kg. Hvor har du dette fra? Mener å ha lest at iPhone 4 stråler mer enn 3GS (som hadde nokså høy sar-verdi). Beklager, må ha lest feil. SAR-verdien er på 1.17 W/kg Kilde (clicky) Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det heter SAR verdi ja, og den er på 0,23 W/kg. Hvor har du dette fra? Mener å ha lest at iPhone 4 stråler mer enn 3GS (som hadde nokså høy sar-verdi). Beklager, må ha lest feil. SAR-verdien er på 1.17 W/kg Kilde (clicky) Er ikke det forholdsvis høyt. Noen som får vondt i hodet av lengre samtaler/ blir varm i øret? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kun de som innbiller seg at strålingen påvirker dem får vondt i hodet eller at den varmer opp øret. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Etter at jeg cashet inn store summer til jul av fortvilte besteforeldre som ikke ante hva de skulle kjøpe til en gutt i 20-årene som 'har alt', bestemte jeg meg for å samle pengene og invistere i en iPhone 4! Fikk nettopp mail fra applestore om at mobilen er sendt, og jeg gleder meg som en unge! Noen tips til hva jeg "bør gjøre" med engang jeg får den? Skru av push osv? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kan jeg skifte PIN kode? How? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tja, jeg har ALT på full guffe og klarer meg ca to dager uten opplading. Nå bruker jeg dog ikke telefonen som en fjortiss (ingen spilling feks), men det går en del snakking, nettbruk og iBooks før leggetid Lenke til kommentar
;_; Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kan jeg skifte PIN kode? How? Instillinger -> Telefon -> SIM-PIN-kode -> Endre PIN-kode Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Etter at jeg cashet inn store summer til jul av fortvilte besteforeldre som ikke ante hva de skulle kjøpe til en gutt i 20-årene som 'har alt', bestemte jeg meg for å samle pengene og invistere i en iPhone 4! Fikk nettopp mail fra applestore om at mobilen er sendt, og jeg gleder meg som en unge! Noen tips til hva jeg "bør gjøre" med engang jeg får den? Skru av push osv? Å ha push aktivt bruker ikke rare strømmen. Jeg ville heller justert ned lysstyrken på skjermen litt da push er kjekt å ha.. Jeg lysstyrken på ca. 50%, og automatisk lysstyrke på. Det fungerer rimelig bra. Det kan være lurt å tenke ut noen apps man vil ha på forhånd, og laste disse ned i iTunes. Da er det bare å synce dem over når du får telefonen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Etter at jeg cashet inn store summer til jul av fortvilte besteforeldre som ikke ante hva de skulle kjøpe til en gutt i 20-årene som 'har alt', bestemte jeg meg for å samle pengene og invistere i en iPhone 4! Fikk nettopp mail fra applestore om at mobilen er sendt, og jeg gleder meg som en unge! Noen tips til hva jeg "bør gjøre" med engang jeg får den? Skru av push osv? Gratulerer. Du aner ikke hvor awesome den "telefonen" er. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Etter at jeg cashet inn store summer til jul av fortvilte besteforeldre som ikke ante hva de skulle kjøpe til en gutt i 20-årene som 'har alt', bestemte jeg meg for å samle pengene og invistere i en iPhone 4! Fikk nettopp mail fra applestore om at mobilen er sendt, og jeg gleder meg som en unge! Noen tips til hva jeg "bør gjøre" med engang jeg får den? Skru av push osv? Gratulerer. Du aner ikke hvor awesome den "telefonen" er. Det er ikke alle som er enige med deg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1286011 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå