Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg cashet inn store summer til jul av fortvilte besteforeldre som ikke ante hva de skulle kjøpe til en gutt i 20-årene som 'har alt', bestemte jeg meg for å samle pengene og invistere i en iPhone 4!

Fikk nettopp mail fra applestore om at mobilen er sendt, og jeg gleder meg som en unge! :)

 

Noen tips til hva jeg "bør gjøre" med engang jeg får den? Skru av push osv?

Lenke til kommentar

Etter at jeg cashet inn store summer til jul av fortvilte besteforeldre som ikke ante hva de skulle kjøpe til en gutt i 20-årene som 'har alt', bestemte jeg meg for å samle pengene og invistere i en iPhone 4!

Fikk nettopp mail fra applestore om at mobilen er sendt, og jeg gleder meg som en unge! :)

 

Noen tips til hva jeg "bør gjøre" med engang jeg får den? Skru av push osv?

Å ha push aktivt bruker ikke rare strømmen. Jeg ville heller justert ned lysstyrken på skjermen litt da push er kjekt å ha..

Jeg lysstyrken på ca. 50%, og automatisk lysstyrke på. Det fungerer rimelig bra.

 

Det kan være lurt å tenke ut noen apps man vil ha på forhånd, og laste disse ned i iTunes. Da er det bare å synce dem over når du får telefonen :)

Lenke til kommentar

Etter at jeg cashet inn store summer til jul av fortvilte besteforeldre som ikke ante hva de skulle kjøpe til en gutt i 20-årene som 'har alt', bestemte jeg meg for å samle pengene og invistere i en iPhone 4!

Fikk nettopp mail fra applestore om at mobilen er sendt, og jeg gleder meg som en unge! :)

 

Noen tips til hva jeg "bør gjøre" med engang jeg får den? Skru av push osv?

Gratulerer. Du aner ikke hvor awesome den "telefonen" er.

Lenke til kommentar

Etter at jeg cashet inn store summer til jul av fortvilte besteforeldre som ikke ante hva de skulle kjøpe til en gutt i 20-årene som 'har alt', bestemte jeg meg for å samle pengene og invistere i en iPhone 4!

Fikk nettopp mail fra applestore om at mobilen er sendt, og jeg gleder meg som en unge! :)

 

Noen tips til hva jeg "bør gjøre" med engang jeg får den? Skru av push osv?

Gratulerer. Du aner ikke hvor awesome den "telefonen" er.

 

Det er ikke alle som er enige med deg

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1286011

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...