SpecialForce Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 POENGET er at man betaler en ukjent sum uansett. På laptoper kan man som regel velge OS og prisen forandres som følge av dette. Forandring av OS på en PC er en sjeldenhet på privatmarkedet, derimot er bedriftsmarkedet betydelig bedre der. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 noen som bruker appen 12 days og får opp at dem må betale for appen. Trodde poenget var at den skulle være gratis. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Fant det ut nå selv, utrolig merkelig. 29 kr nekter jeg å betale for Fishings Kings, den skal jeg ha gratis Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ser heller for meg en hvit iPhone 4 i januar/februar.iPhone 5 kommer nok til sommeren, slik det pleier å vere (?). iPhone 4 må tross alt melkes litt til Tror ikke de bryter releasemønsteret, men en ny ipad skal man passe seg for. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har (hadde) en iPhone 4. OK telefon for fanboys, men man kan ikke bruke de som telefon og ringe. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ok, takk for informasjonen Skummel_fyr. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Må være et geni jeg da, som har fått til å bruke den som telefon. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Må være et geni jeg da, som har fått til å bruke den som telefon. Hehe. Den var god! Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 For oss som har kjøpt telefonen på applestore, hvordan virker det med garanti ? Må telefonen sendes tilbake til USA eller nærmeste forhandler ? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Fant det ut nå selv, utrolig merkelig. 29 kr nekter jeg å betale for Fishings Kings, den skal jeg ha gratis Jeg fikk da lastet ned denne gratis nå nettopp? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kanskje prisen ikke hadde oppdatert seg. Jeg lastet ihvertfall nettopp ned fiskespillet helt uten å betale. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kanskje prisen ikke hadde oppdatert seg. Jeg lastet ihvertfall nettopp ned fiskespillet helt uten å betale. FiskeSPILL? Jeg trodde det var et fiskevurderingsverktøy. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kanskje prisen ikke hadde oppdatert seg. Jeg lastet ihvertfall nettopp ned fiskespillet helt uten å betale. FiskeSPILL? Jeg trodde det var et fiskevurderingsverktøy. Nå har jeg ikke prøvd det, men det ser da virkelig ut som et spill. Beskrivelsen sier jo også dette: The best iPhone fishing game on the App Store … Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kanskje prisen ikke hadde oppdatert seg. Jeg lastet ihvertfall nettopp ned fiskespillet helt uten å betale. FiskeSPILL? Jeg trodde det var et fiskevurderingsverktøy. Nå har jeg ikke prøvd det, men det ser da virkelig ut som et spill. Beskrivelsen sier jo også dette: The best iPhone fishing game on the App Store … Jaja Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er et fiskespill ja..prøvd det i noen min uten fiskelykke Lenke til kommentar
Torger Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mange programmer som er gratis nå! Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tror jeg nærmer meg et kjøp av Ihpone 4.. Jeg er av den typen som fremdeles skriver sms på T9 - mobiltlf tastatur. Kan noe slikt lastes ned i en aplikasjon? Jeg trives best med det... Noen som har erfaring med Iphone i forhold til oppkoblin til integrert blåtann i bil...? Funker det problemfritt.... Hvordan er strålingsverdien i Iphone 4 (husker ikke helt om det kalles SAR verdi) Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det heter SAR verdi ja, og den er på 0,23 W/kg. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det heter SAR verdi ja, og den er på 0,23 W/kg. DVS at strålingsverdien på Iphone 4 er meget lav, hvis jeg forstår riktig? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg er av den typen som fremdeles skriver sms på T9 - mobiltlf tastatur. Kan noe slikt lastes ned i en aplikasjon? Jeg trives best med det... Det kan det nok dessverre ikke. Mulig det finnes løsninger hvis du jailbreaker, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå